Ja precies..........ik wil liever niet dat mijn ronde nog langer gaat worden... Maar goed we wachten af meer kan ik niet. Ja gelukkig wel......dannben je altijd blij hè....want als je kindjes ziek zijn pffff... En ik maar hard roepen ik ben nooit ziek hahaha jeetje zeg.....hardnekkig virusje
maar echt hoor, ik lees ook echt alleen maar statussen daarvn! *klopklop*...hihi ik ook nog met mn grote mond, dus houd me nog wel eventjes stil...u never know..heb namelijk wel wat spierpijn in mn nek en schouders
Fijn dat je meiden weer beter zijn lov. Hopen dat je nu snel ongesteld wordt, anders ga je straks nog weer twijfelen ook...! Miis, hoe is het met jouw mannetjes?
misa, ja goed lieverd! jongste is onwijs aan het ontwikkelen, slaapt super, drinkt lekker en bijvoeding eet ie steeds meer van! Oudste kletst de oren van mn kop, ehct mega snel gegaan ineens! Hij was zo'n latertje qua praten, vooral het uitspreken klonk nergens naar...en nu wel ineens, hij prata ook echt duidelijk met 2 of 3 woorden, heel leuk. De papegaai fase is aangebroken! En met jouw kindjes???
Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat miis! Klinkt goed! Praten is hier heel veel, maar ook slechte uitspraak en voor velen onverstaanbaar. Maar als ik het vergelijk met kids op mijn werk is het wel prima. De jongste doet het steeds beter. Overdag veel en vaak vrolijk! Meestal nog wel een nachtvoeding tussen 3 en 5. Ik wil er wel graag vanaf.. Maar ja dat is niet anders he. Ik merk dat mijn reserves helemaal op zijn. Sommige dagen kan ik de wereld aan, maar er hoeft maar iets te gebeuren of ik voel me gevloerd. Dus ik vind het best heel zwaar, vooral door de eerste heftige maanden. Maar goed, dat heeft tijd nodig om weer opgebouwd te worden. Ik ga morgen wel de ha bellen of mn bloed eens na te laten kijken. Even voor de zekerheid. Tussendoor begint het genieten steeds meer en dat is wel heel fijn! De kids kunnen ook zo lief met elkaar zijn! Hoe is het met je lov?
Ja maar lieve misa is ook niet niks allemaal lieverd......heb zo moetnje te doen....misschien eens lekker een midweekje weg...lekker naar het bos?! Ja hier nog geen ongi....pffff.....wat moet ik nu?
Pff Lov, las ergens dat je vandaag nog wilde testen of heb ik dat verkeerd? Heb je dat gedaan? Ik zou er nog een test tegen aan gooien en als die negatief is de ha bellen met de vraag of je bloed mag laten prikken! Misa, wat fijn dat het beter lijkt te gaan de laatste tijd! Logisch dat je zo vermoeid bent, duurt natuurlijk al haar hele leventje zo! Dat is al een aardig poosje! Ben je al druk met zoons verjaardag? Zaterdag toch? Miis, fijn dat bij jou ook alles goed gaat. Hoe doet de kleine het rapley-en? Lukt het hem net zo goed als zijn grote broer? Hier alles wel oké. Man is iets relaxter op het moment omdat hij zijn prioriteiten wat heeft bijgesteld en we hebben het ineens een stuk gezelliger! Vanavond gaan we als verrassing gourmetten. We eten bijna nooit met zijn drieën dus vond ik wel een keer leuk. Moet ik R wel tot kwart voor 6 zoet zien te houden maar dat lukt vast wel! Vrijdag zijn verjaardagstaart vast maken hoop dat ie heel gaaf wordt! Nu zijn verjaardag dichter bij komt krijg ik het helemaal op mijn heupen! De baby komt al bijna!!!!!!
Nee heb gister getest sukke wit.... Maar ook geen ongi....ga morgen testjes kopen en doe vrijdag nog een test. Weet ik volgende week nog niks maak ik een afspraak bij de ha....dat hij maar even alles nakijkt! Wat was er aan de hand bij jullie dan Sukke? Heerlijk gourmetten!!!!
Mijn man is met een opleiding begonnen waar heel veel tijd in zit, daarnaast zijn werk en 3 avonden in de week ong studeren! Als hij een les of stage dag heeft is hij van 7 uur tot 10 uur van huis, dat zou 1 keer in de maand zijn maar komt uiteindelijk neer op gemiddeld 2,5 keer per maand! Daarnaast is hij al iedere dag van 7 tot half 8 weg, behalve dus op woensdag! Studie is ook veel meer werk dan hij dacht dus zorgt dat voor stress bij hem. Ik was vooral wat gepikeerd dat alles op mij aan kwam en hij ook niet echt interesse toonde en ook een beetje een instelling had van "jij bent toch heel de dag thuis!" Daarnaast ben ik deze zwangerschap ook echt wel een stuk moeilijker in de omgang als anders of dat ik tijdens de zwangerschap van R was! Hij realiseerde zich echter de laatste dagen dat hij ook een vast contract op school moet krijgen en dat vind hij toch wel belangrijker waardoor hij minder prioriteit legt bij de studie en ds minder stress en dus instaat meer interesse te tonen en dus beter slaapt en dus vrolijker is!!!! Haha, volg je het nog? Heb je nog de melk uit je tepels? Verder geen klachten of wel! Heel frustrerend dit voor je!
Oh ja ik snap je hoor........ja de mannen zijn daar net iets makkelijker in....jij bent de hele dag thuis. Kwa fysiek niet zo zwaar maar mentaal anders wel! Nou ik heb last van mijn liezen en soms echt wat misselijk.....maar ja zal toch eens een test moeten hebben die zegt dat het van een zwschap is. Zou balen zijn als ik nu alsnog ongi wordt.
Ja idd, hoewel het me nu met de zwangerschap icm mijn rugblessure fysiek ook zwaar valt. Ik zou minder last van mijn rug hebben als ik zou werken dan nu thuis met R, ben hem natuurlijk "heel de dag" aan het tillen hoewel ik hem ook zoveel mogelijk zelf laat doen! Ja dat zou idd heel zuur zijn! Wat kan je lichaam je toch telkens weer op een ander dwaalspoor zetten!
ja is pittig zwanger zijn en al een kindje hebben.....die zijn nog te jong om je soms gewoon met rust te laten natuurlijk... Ja mijn lichaam is er goed in deze keer!
Uhmz..... Aan de ene kant onwijs balen! Zolang er niks komt blijft er toch hoop. Aan de andere kant wel " mooi" dat je lijf het toch zelf regelt! Hoe sta je er zelf nu in?
Ja precies zoals jij het zegt......beide kanten is prima. Omdat de cyclus opeens zo lang duurt ben ik al blij met een ongi.... Maar nog geen ongi in zicht...alleen bruin/beige verlies.. Maar zo begon het de rondes hiervoor ook dus zal wel losbarsten vanavond hahaha.. Ach zwanger worden doen we wel....is allen beetje zuur dat het bij je laatste kindje zo moet gaan