2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meissie hoe is het met jou:)

2. misa

misa Niet meer actief

Ja is ook zo: wanneer is het perfecte moment he. Gewoon voor gaan als het enigszins goed voelt! ;)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja toch.......:D

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Yeahhh!!!! Spannend. Hoe snel was het bij je meiden raak?

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hoi meiden!

echt spannend Lov hahaha zo snel gegaan joh

Hier alles oke, jongste slaapt nog elke dag rond 20/2030 en komt nog steeds zo rond 5u ...en daarna weer 9u en dan om de 3 uur...ik hou het we goed vol, zo nu en dan een dag ertussen dat ik moet bijtanken!
    Oudste is super lief, zit in een enorme spraakntwikkeling en ook ntzettend met kleuren bezig hij kent ze bijna allemaal! ook vormen weet ie goed, echt heel leuk!

Ik ben heel erg bezig met zn feestje hihi zo spannend!

6. misa

misa Niet meer actief

Ja lov, ben ik ook we benieuwd naar: hoelang heb je erver gedaan om bij je meiden zwanger te raken?

Wat goed miis dat je zoontje de kleuren al weet..! Knap hoor!

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Leuk Miis, gaat snel zeg. Hier gaat het praten ook als een speer en ik moet echt opletten op wat ik zeg. Van de week in de auto zat ik me te ergeren aan iemand dus riep, " sjonge sjonge, DOOS!" nog geen tel later hoor ik achter me " doosss, doosss". Haha! Oeps!

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sukke, wuahah!!

Nou mn udste is een late prater hoor...praat voral erg onverstaanbaar...maar hoe dan ook komt ie elke dag met nieuwe woorden!
    bij sommige klanken of lettercombinaties krijgt ie gewoon een kortsluiting in zn hersens ofzo hahaha en dat komt er dan heel gek uit! maar het is dan wel dat gene wat hij bedoelt hihi

maar qua spraakontwikkeling praat hij een btj zoals een kindje wat net begint, echt zo rond 1 jaar ...er geloof ik geen woord wat hij echt goed uitspreekt ...elke woord mist of letter(s) of klanken
    bijv oranje, zegt ie Ohh Ahhh hahahaha...echt heeel lastig vor anderen te volgen hihihi en paars is paaa

9. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Zo is water hier " wakie".
    Melk = mekkie
    Fantastisch = tasties
    Speentje = peetjie
    Speeltuin = spetui
    Plassen = passen
    Koffie = kossie

Haha, verder zegt hij bijv wel goed, papa, mama, douchen, bad, bed, auto, koken, bouwen, opa, oma, buiten, spelen...,

Het is zo leuk dat praten, hij zegt echt alles na hoewel ik er zelf ook soms geen touw aan vast kan knopen.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Hoe snel zwanger.....beide in ronde 1...
    @Miis hoe bedoel je snel gegaan eigenlijk? Dit jaar was ook de planning toch hahahahha

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ja nee maar gewon weetje ineens nog maar 10 pillen te gaan haha...en dit jaa is vor mij natuurlijk ook voorbij gevlogen! kletst nou al zo lang met jeeeeee

sukke, haha ja lief is dat! tis dat ik echt dag en nacht elke dag met hem ben, anders volg ik het ook niet hoor. gelukkig als ik het niet snap vraag ik altijd laat maar zien...en dan kom ik er meestal wel achter...hier is de klank FL/VL echt problemaaaatisch haha...bijv vliegen of flaggen, is lelleh of lalleh...maar VLinder doet ie wel iets met zn mond met de L iets van fslinnehh hahahah

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

yhahahahahahaha.....op die manier gahahahahaha...
    Ja nu mag ik eens zwanger zijn en jullie niet whahahaha...ook gek eigenlijk he.

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ow ja, ik snap hem Miis! 😏 haha!

Ronde 1, dan kan het heel snel gaan en moet je vriend hard aan het werk met de verbouwing! ;)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja we zullen zien......ja ach ik hoef niks te doen he hahahaha

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja Lov, omg wie weet is het gelijk raak zou zomaar kunnen hoee gekkkkk is dat! hihihi ohhh ik vind het zoooo spannend voor je...ook gewon een 3e kindje, hoe dat allemaal gaat tegen die tijd enz...wel op zp blijven hahaha en anders MOET je me updaten via fb :p:p

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haah ik blijf zeker!!!!!!

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nee meiden! Ik kom net in de lounge een topic van Vio tegen! Haar moeder heeft, naar alle waarschijnlijkheid longkanker!

Damn, wat krijgen zij het te verduren!

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Watttt! sjeetje!!! Wat erg!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Had het idd gelezen

20. misa

misa Niet meer actief

Och jeetje, vio..! Ze zeggen wel eens: ongeluk komt nooit alleen. Nou zeg dat wel..! :(

Lov, vind je de laatste pillen nu niet ineens lang duren..? :)

Deel Deze Pagina