ZOOOOOOOOOOOOO echt wel!! oh my goshhh GEFELICITEERD lov...whaaaaaaaaa dit is echt....ge-wel-dig!!!! zo snel AGAIN jullie zijn zooo'n perfect match whiiiihoeeeee
hahaha echt hey! Ga straks een cb kopen en doe die morgenvroeg... God****** ben zo blij dat ik alsnog die posi test kreeg /..... en gewoon weer 8 dagen overtijd is toch ook wat he hahahahha
Waaaaahhhhhhhhjaaaaaaaaaaa!!!!! Geweldig! Hier kun je idd niet om heen! Gefeliciteerd! Damn wat was dit zenuwslopend zeg!!!!
Nee dat bedoel ik ook niet zo......ik heb gewoon altijd een laat ei. Nu ben ik ook gewoon pas 4 weken zwanger en niet al 5-6 Maar ik bedoel dat het gewoon iedere keer zo gek gaat met mij hahaha....en dan ben ik ook,nog eens van de 34 dagen uitgegaan met de banner. Maar heb nog een mooie test nu zie je het echt goed.... http://i.imgur.com/OyAWO.jpg.....wauw meiden ik ben echt zo in shock!
ja nee precies!!! zo bedoel ik het ook, idd bij jou steeds zo gek ahahaahha... maar hoeraaaaaaaaaaaaaa!!
Jaaaaaa lov duidelijk!!!! Je bent zwanger! Joepie! Leuk om zo binnen te vallen en al jouw positieve testjes te zien!
Yeah!!! Gefeliciteerd lov! Oef wat was dat spannend zeg! Wil je dat nooit meer doen..?? Nee grapje, ben echt superblij voor je!! En toch weer best wel snel he!
ja jullie zijn echt een goede match! echt leuk idd stel een jochie....zo leuk 2 grote zussen...ohh echt zon benjaminnetje...zo lief klein broertje ik heb ook 2 broertjes en dat is zo leuk als gote zus zijnde..
Ooh echt super leuk zeg! Ja nu weer lang wachten voor je kunt weten wat het wordt...! Wil je het weten? Hier een drukke tijd gehad. Afgelopen week hebben we voor de jongste een bioresonantietest gedaan bij een natuurgeneeskundige. Hieruit is gekomen dat ze koemelkallergie heeft... Ik was/ben er erg boos over dat het nu pas aan het licht komt, terwijl ik er met een maand of 2 al heel vaak over gehad heb bij alle vormen van deskundigheid. Nu naar de ha geweest voor de juiste voeding. Lang verhaal kort: Ze heeft er te weinig verstand van en wilde dat we naar een ka zouden gaan. Gaan we dus doen, maar ik ben wel een beetje bang dat ze weer niet mee willen werken net als de vorige keer. Maar dit keer kunnen ze me de boom in. Helpen ze niet, dan ga ik net zolang op zoek naar iemand die me wel wil helpen. Huisarts, andere ka-en, cb, dietist, waar dan ook. Ik ben er nu echt zat van dat het zo lang moet duren allemaal. Ik heb nog maar weinig vertrouwen in de medische wereld. Alles moet voor hen aan de buitenkant te zien zijn, terwijl veel dingen van binnen komen en niet bij iedereen dezelfde uiting hebben. De oudste is gisteren jarig geweest en is alweer 2 geworden! We hebben de club mensen opgedeeld over de ochtend en middag en da ging perfect! Hij was helemaal hyper over al het speelgoed..! Haha! Mijn lieverdje! De jongste is nu 6 maanden oud en heeft vandaag het eerste groentehapje (broccoli) gehad. Ze vond het maar niets... Haha! Heerlijk vieze gezichten dus! Schatje!