Nu, we zijn bij de ka geweest. We waren al gelijk wat defensief qua houding. Zo van: en nu is het klaar. We gaan niet eerder weg dan da we hebben gekregen wat we nodig vinden. En dat is gelukt. Maar ze had wel opmerkingen als in een ritme drukken van 5 (grotere) flessen, desnoods door hun. Dus ik was wat verbaasd en zei: dus dat we haar hier laten?? Ja, zei ze. Ik gelijk: maar dat gaan we zeker niet doen. Wat denken ze wel niet! Die drukken we wel ff in een ritme? Zeker lekker laten schreeuwen om een fles. Echt niet! Ook moeten we misschien een blinde provocatietest in het zh doen. Ik zei dat ik dat niet wou, omdat ik niet weer met haar wil gaan klooien. Dit alles heeft al te lang geduurd. Maar vogens haar moet dat voor de verzekering. Maar als ik rondvraag en lees, hoor ik vaak genoeg dat mensen het niet hoeven te doen. Ook zei ze dat pepti en nutramigen enzo, niet zoveel verschil maakt. Als pepti niet werkt, dit ws ook niet. ??? Ook wist ze niet eens dat er nutramigen 1 en 2 bestaat. Heel vaag dus allemaal. Ook al was ze wel vriendelijk. Wij hadden niet echt het gevoel dat ze ons 'geloofde', maar dat ze het gewoon voor ons doet. Dus na dit alles wordt mijn vertrouwen wordt hier zeker niet groter van! Maar als dit werkt, dan gaan we gewoon proberen geen provocatietest te doen. Of zolang mogelijk uit te stellen. En desnoods zoveel mogelijk pakken voeding ophalen, zodat we genoeg op voorraad hebben, om er zo lang mogelijk mee door te gaan. En dan maar een alternatief bedenken voor melk en proberen om grote hoeveelheden melk te vermijden. We zullen zien dus!
Nou goedzo misa! Geen idee hoe het zit met verzekering....weet allen dat de vrienden van mij een bloedtest hadden maar voor de rest niks? Dus dat is vreemd....
Ja ik heb sterk het idee dat ze ons niet echt geloven en dit alleen voor ons doen. Want waarom zou het andetd allemaal zo verschullrnd verlopen he? Ach we hebben het voor nu. De volgende strijd leveren we dan wel. En ik bel de verz zelf wel!
Nou, als ze daar geen streepjes op zien ben ik Sinterklaas! Misa, jeetje meid wat een toestand nog steeds dan! Erg vervelend dat jullie niet serieus genomen lijken te worden. Hopelijk slaat het wel allemaal snel aan. Hier alles oké, drukke week met Sinterklaas vanavond en zondag het grote feest. Net even snel zoon bij oma op bed gelegd, Sinterklaas taart af gemaakt en zit nu bij de kapper. Gisteren een heel stuk eraf geknipt en nu verven! Dan naar schoonouders en vanavond gezellig Sinterklaas vieren. Heb er zin in en ben benieuwd hoe R er gaat vinden! Ow ja, klein up dateje over die vrienden waar ik het laat over had. 1:5 is de uitslag! Dat wil niet zeggen 1:5 dat er iets mis is maar eigenlijk is die kans veel groter. Dat gaat namelijk per afwijking. Dus 1:5 kans op down, 1:5 kans op trimose 13, 1:5 trimose 18! Dus voor " ons gevoel dus 3:5!!!! Vind het zo erg voor ze!
Dankje Ik heb de verzekering gebeld. Die zegt dat het onzin is dat een provocatietest van hen moet. Is dus niet waar, iig niet bij onze verzekering! ik heb ook het cb gebeld en het verhaal uitgelegd. Ze weten onze situatie en was erg begripvol. Als de ka straks niet meer mee zou willen werken, dan kijkt zij wat ze voor ons kunnen betekenen. Provoceren vind ik natuurlijk oke, maar niet over twee maand al. Na 6 maanden tegen muren oplopen, heeft ons meisje wel een keer recht op rust toch? En daarbij ben ik ondertussen ook steeds meer 'tegen' melkgebruik. Veel goede dingen kun je ook gewoon uit voeding halen. Dus na een jaar gaan we eens goed kijken naar goede alternatieven! Sukke, wat erg voor jullie vrienden zeg! Pff! Lov, die is niet meer te missen meid!! Hardstikke zwanger!
@ sukke: is je zoontje vandaag jarig? Gefeliciteerd!! Wat erg van je vrienden! @ misa: wat goed dat je er achteraan hebt gebeld! Merk je al verschil met de andere melk? @ lov: Hoe voel je je? Al helemaal aan het idee gewend? @ miis: Hoe is het met jou en je zoontjes? @vandaag zitten we met z'n allen in de lappenmand. Er wordt veel gesnotterd, gehoest en weinig geslapen. Het is er ook echt een dag voor. Gister gezellig een kerstboom gekocht en versierd. Wel erg gezellig weer!
Sukke, gefeliciteerd met je kindje! Moonchild, beterschap met jullie gesnotter! Lov.. Nee..! Wat schrikken. Heb je alweer getest? Is het helder of donker? Hopen dat het goed zit.. Dikke knuf!
Gewoon rood bloed misa..........alleen heb ik totaal geen krampen en blijft de hoeveelheid hetzelfde. Morgen bel ik maar het zk en ik hoop dat ze een echo willen maken.... Pfff ben er kapot van....
Och meid.. Wat verschrikkelijk..! Is het veel dan? Ik heb in het begin ook bloedverlies gehad. Dus misschien geeft dat wat hoop? Ik zou ook even bellen. Hele dikke knuffel voor jou!!!
Ik bel morgen even naar het zk.....vandaag ook gedaan maar ze zei dat ze niks voor me kon doen aangezien ik pas zwanger was...je zag nog niks. Nou morgen vraag ik een echo.......wil weten waar het vandaan komt. Heb geen krampen en het is al minder geworden.....maar ben me kapot geschrokken! Maar was het bij jou veel en echt gewoon rood?
Het was bij mij niet heel veel maar wel een keer erge kramoen gehad. Zo erg dat ik niets meer kon en bijna onderuit ging. Ik kreeg ook te horen dat ze niets zouden zien. Ik was met de echo 6 weken en 5 dagen geloof ik. Denk aan je. Ik weet hoe je je voelt! Wat zegt je onderbuikgevoel?
Ja ik weet het dus niet....ben nu eigenlijk wel erg rustig en kan niet geloven dat het over zou zijn..... Heb zelf dus totaal gaan krampen eigenlijk...... Weet het gewoon even niet.....wil wel dat ze iets doen ... Ze kunnen toch kijken waar de bloeding vandaan komt?
heh lov, godver, wat kut.....snap dat je er kapot van bent, oh ik hoop snel op duidelijkheid meis, dit is niet lekker slapen zo sorry voor mn afwezigheid, echt extreme drukte icm ziekte , deze week ook zo druk, steeds geen tijd echt ff te reageren! ik doe mijn best denk aan jullie! xxxx
@ Lov: Wat ontzettend rot zeg! Heb je het ziekenhuis vandaag al gebeld? Nog wel goede moed houden hoor! Ik denk aan je! @ Miis: Iedereen weer een beetje opgeknapt bij jullie? De kleine man heeft sinds gisteravond koorts. Arm ding! Hij mag nu zijn helmpje niet op...dat vindt hij maar niets. Nu moet hij ineens voorzichtig doen.