Ja heb het zk gebeld maar mocht gewoon niet langskomen! Erg hè.... Moet maar gewoon afwachten en als het bloedverlies doorgaat zou ik mogen komen om te checken of het schoon was.... Bleef ik bloeden was het gewoon een mk....ja dat snap ik datnook wel. Stopt het meet bloeden mocht ik gewoon pas 3 Jan langskomen om te kijken of er een hartje klopte....nou ja zeg. Ben brutaal geweest en heb een vk gebeld em ik mag vanmiddag langskomen. Al is het allen maar om eens te kijken of het wel goedzit daarbinnen...... Maar ik ben er bang voor. Als ik ga plassen verlies ik,zoveel,bloed dat kan niet goed zijn.....
Ach nee, Lov! Wat klote! Maar wel gek dat je alleen bloed verliest bij het plassen.... Heb je nu ook krampen of dat niet? Ik ga voor je duimen! Moon, gisteren was het feest ja! Zo'n tweede verjaardag is toch echt wel veel leuker dan de eerste hoor! Hij vond het fantastisch en is echt enorm verwend. Ons huis is niet zo groot en ik breek mijn nek nu bijna over het speelgoed en dozen! Waar laat ik het allemaal!???? Wat vervelend dat jullie mannetje ziek is en wat grappig dat hij zijn helmpje mist! Miis, ow jee. Bij jullie ook de ziekenboeg! Knapt iedereen al weer een beetje op? Doe rustig aan hoor! Misa, jullie al begonnen met de nieuwe voeding?
Balen zeg! Wachten is zo moeilijk! Heel fijn dat je vanmiddag even bij de verloskundige mag langskomen. Je zal wel enorm in spanning zitten nu, dikke knuffel!
Nee krampen heb ik niet......dat is ook vreemd... Als ik opsta of ga plassen komt er altijd wel wat bloed.....
Ben eigenlijk er rustig nu..... Gister heb ik veel gehuild maar nu denk ik.....als het niet goed was ons kindje dan is het beter zo. Een mk krijg je niet voor niks. Gebeurt er straks een wonder en blijkt over een week dat er gewoon een kindje in me groeit. Super! Maar voor nu blijf ik proberen om rustig te zijn......en af te wachten. Ik kan niks doen alleen vertrouwen hebben.... En ja ik zou het heel erg vinden ..... We moeten dan weer helemaal opnieuw beginnen...... Maar als het kindje niet goed was dan ben ik wel weer blij dat mij lichaam het nu goed doet. Gek hè.....
ja ik snap je wel lov, juist omdat je bij een derde nog wat meer zorgen maakt of het weer allemaal gezond zal zijn enz...dan maar "blij" zijn dat jouw lichaam het snel oplost...en niet pas over heel lang oid ... maar godver wat irritant heh ...3 jan, wtf lekker iemand na in spanning zitten, kut is dat ... maar geen krampen, maar wel veel bloedverlies ....ach ik hoop mee op een wonder en duim gewon al mn positiviteit naar je toe! knufff @sukke, thanks, ik ben weer opgeknapt, gelukkig de boys niet aangestoken... oke meiden moet weer weg tot snel xx
hey......ben terug. Nou het is heel erg dubbel dit.....het begon met ... je hebt verdikt baarmoederlsijmvlies...dat is goed.... Hmmm het vruchtzakje zag er niet goed uit....die was niet meer mooi rond. Maar toen.......toen zagen we een hartje. Mijn kindje leeft gewoon maar waarschijnlijk wordt het toch een mk. Of het andere scenario.......het was een tweeling waarvan er nu eentje dood is. Ja zeg jij het maar.....ik ben in shock! Ik had gedacht tenminste te weten......mk of niet.... Nu mag ik volgende week terugkomen en kijken of er iets gegroeid is misschien. Het kan zijn dat de vruchtzak zich hersteld.
Pff heftig lov... Wat vreselijk naar, spannend en eng hoe het nu verder gaat. Dat niet gelijk langs mogen komen voor een echo ken ik.. Ik ben eerst ook afgewimpeld. Alsof ze geen idee hebben wat zoiets met je zou moeten doen. Ik hoop dat je snel meer voelt. Heb je nog weer een test gedaan? A zegt da ook niet toch? Sterkte meid!!
Wat een verhaal Lov! Nog lekker onzeker nu dus! Frustrerend dat je nu weer een week moet afwachten! Sterkte en succes daarmee! Hoe is het bloedverlies nu?
Hey meiden.....nou idg geen krampen nog! Bloedverlies is minder maar hetnis er nog.........ik doe rustig aan, vriend brengt de oudste naar school enz. Pfff heb de hele nacht gedroomd over de beelden van de echo en mk'en.... Ik hoop zo dat het goed gaat en we volgende week een mooi vruchtzakje zien met een kloppend hartje, Heel erg datnhet een tweeling was dan......maar als er eentje overleeft ben ik superblij. Of ik moet gewoon nog mijn mk krijgen. Maar waar ik steeds aan denk is dat de links de vruchtzak aanwees doe niet goed was......en onderaan rechts leek wel buiten de vruchtzak...zag ik een kloppend hartje. Dus laten we hopen dat het idd een tweeling was..... Slopend dat wachten. En het ergste is dat als ik al geen krampen meer zou krijgen het nog geen zekerheid geeft dat alles goed is volgende week. Maar het hartje van mijn kindje klopte.....hij/ zij is aan het vechten dan moet ik meedoen!
Ja goed spirit meid! Realistisch zijn maar niet opgeven! Maar het lijkt me ook vreselijk hoor. Ik heb ook heel lang in onzekerheid gezeten en ook die echo gaf geen rust, terwijl alles er goed uit zag. Ik kon het bloedverlies en vooral die krampen van toen niet loslaten. Tot de echo met 12 weken. Maar ik hoop dat jij snel meer weet...!!!
Ja we kunnen niet meer dan hopen en afwachten. Gebeurt de mk toch dan was ons kindje niet gezond en dan is het beter zo. Blijft ons kindje in leven en alles gaat goed dan moest het zo zijn....
Lov, dat is helemaal waar wat je zegt. Dat hebben wij hier ook altijd tegen elkaar gezegd. Maar als het je dan overkomt (misschien) is die gedachte niet altijd meer zo vanzelfsprekend en logisch he..
Nee klopt........maar iedere dag zonder krampen is positief. Had jij ook veel bloedverlies of? Nu verlies ik geen slijmvlies meer alleen druppels bloed.....en alleen bij het plassen. Blijf wel rustig op de bank zitten dus of het daarom minder is? Ik denk dat als het een mk moet zijn er toch wel eens iets moet worden afgestoten....
Ik had niet veel bloedverlies al vobd ik dat toen wel. Elke druppel is er ern te veel he. Maar ik had het ook niet meerdere dagen. Denk aan je meid!
Ja het blijft bij mij........ach we zien wel ga er nu toch vanuit dat het mis is en zou een wonder gebeuren dan hebben we geluk..... Moet me eraan overgeven hoe moeilijk dat ook is........