2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik ben er gelukkig niet mee bekend. Maar aangezien je toch al ruim 6 wkn bent zou het wel meer moeten zijn dan alleen bloed, lijkt mij. Is ook wat ik van andere heb gehoord die wel een mk hebben gehad.

Take care!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja gister zat er idg nog een vruchtje......
    We wachten maar op wat er komen gaat....

3. misa

misa Niet meer actief

Nog steeds hetzelfde lov?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja geen krampen en heb de laatste uurtjes geen bloed meer gezien.......laten we hopen dat het morgen ook zo is!

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jeetje lov, wat een onzekerheid ik duim met je mee en gedahcten zijn bij je x

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief miis!
    Nou gisteravond werd het bloedverlies al minder.....zag zelfs niks meer in de wc!
    Nu vanmorgen helemaal niks te zien in mijn maandverbandje en met plassen zag ik alleen een beetje bruin bij het afvegen.....en heel erg weinig was dat!
    Hopen maar dat het zo doorgaat!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Te vroeg gejuigd..........moest net voor de grote boodschap en zag toch weer wat bloed...........balen!

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hè bah!
    Maar toch, aangezien het niet continu is klinkt het voor mij niet als een mk! Gek misschien maar dan zou het toch continu moeten zijn met stolsels en krampen! Fijn is natuurlijk anders maar goed! Ik duim hoor!

Hier alles oké. Gisteren bij de Vk geweest. Hief in principe geen groeiecho meer. Krijg waarschijnlijk gewoon een kleine baby! Maar dat is niet erg! :)
    De stagiaire dacht adhv mijn buik dat ik pas 27/28 wkn zou zijn!!! Dat terwijl ik hem vrij groot vind maar goed!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja nu net de afwasmachine uitgeruimd en gaan plassen en zag weer niks in de wc alleen beetje bij afvegen.
    Vanmorgen kwam misschien door ontlasting? Vindt het zelf wel opvallend dat het vooral bij inspanning is dat bloedverlies.

Maar was je eerste kindje ook klein sukke?
    Moet zeggen dat ze bij mij neefje ook zeiden dat hij klein zou zijn en toen hij geboren was was dat helemaalnniet niet het geval...

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Heb bij R met 38 wkn ineens een groeiecho gehad omdat ze dacht dat hij niet meer groeide en de placenta misschien al "op" was. Hij was uiteindelijk 3220gr bij 51cm met exact 40 wkn. Niet extreem klein dus.

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Help me meiden, ik weet het even niet meer......
    Nu net alle babykleertjes en nieuwe hydrofiele gestreken en in de commode gedaan! Alles ff geteld en ondanks dat dit onze tweede is weet ik het even niet meer. Heb nu:
    - 10 rompers waarvan 2 enkel 50, de rest 50/56.
    - 5 broekjes maat 56
    - 3 shirtjes waarvan 2 enkel 50 en 1 50/56
    - 6 shirtjes in 56.
    - 2 boxpakjes in 50/56

Wat denken jullie? Sowieso nog wat rompers erbij denk ik en verder.....?

12. misa

misa Niet meer actief

Lov, dat klinkt we ietsje beter..! Maar of dat iets zegt....? Denk aan je!

Sukke, ja die misschattingen met omgeboren kindjes hoor je wel vaker! Ach je merkt het wel he!
    Qua babykleding: ik ben altijd van het ruime.. ;) ik wilde altijd sowieso een week aan kleding hebben. Dus zeker 7 setjes. Maar niet te veel in 50, vind het altijd zonde hoe snel ze er vaak uit zijn. :)
    En ja misschien nog een paar rompertjes ivm met al die fijne poepluiers..! ;)

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hoe is het Lov?

14. misa

misa Niet meer actief

Ik ben ook benieuw. Denk aan je Lov!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey ,meiden......

Nou het bloeden is gestopt sinds gistermorgen.....had woensdag al een stuk minder last.....
    Nu vanmorgen alleen wat bruinverlies bij afvegen. Dus laten we hopen dat het nu over is en dat er maandag een mooi kindje te zien is.

Hou er gewoon nog steeds rekening mee dat het alsnog foute boel is.... Anders is het helemaal lullig maandag.....dus klopt er nog steeds een hartje dan wordt ik gek!

Heb denk ik na de echo niks verloren maar ja.....het os nog zo pril misschien heb ik niks gemerkt?

Gisteravond kreeg ik last van mijn liezen....werd al bang....maar het gong weer weg dus laten we hopen dat het alweer flink aan het groeien is daarbinnen.

Of de rust nemen wat ik gedaan heb nu echt geholpen heeft weet ik niet....maar merkte al gelijk dat als ik rustig aan deed het bloeden al een stuk minder was. Een mk zou gewoon doorzetten neem ik aan...ook al neem je rust.

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Klinkt positief Lov! Het lijkt me idd ook niet dat een mk niet minder heftig is in rust. Het moet er toch uit dan. We duimen nog even verder!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies......dan stoot je lichaam het vruchtje af omdat het niet goed is.....

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    klinkt positief lov, we duimen verder!! xx

sukke, ja ik had gewoon best veel basic...maar dacht dat ik weer een klein kindje zou krijgen maar deze was 2 cm groter en 400 gram zwaarder en groeide 1 cm per week..dus alle kleine kleertjes waren echt amper gedragen, maar heel veel was nog van broer dus niet echt "zonde" ...alhoewel ik sowieso niet echt veel zonde vond, ik bedoel ik heb het of doorverkocht of weg gegeven..

vond vooral van die katoenen jumpsuits relax...bijv van h&m..
    ik be niet zo van de setjes of pakjes elke dag...vooral basic gekleed, althans in die eerste weekjes..daarna wel maar ik bestel en het is de volgende daf binnen oid...alles is zo gekocht...

19. misa

misa Niet meer actief

Klinkt goed lov!

20. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Fijn lov!!!

Deel Deze Pagina