2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    misa, ik vind het ezo erg voor je...wat een rottijd dit heh....sowieso het hele gebeuren dat er niet naar je geluisterd is, want over lactose intolerantie hebben wij het ook nog gehad, weet je nog...
    Arm meisje, zoveel allergieen, maar haar lichaam is mss wel toe aan bijvoeding, maa dat kun je haar niet geven...jeetje..en anders tja dan wel meer voeding...ik weet het ook niet..
    Dit schiet niet op zo heh...jezelf steeds maar door laten gaan, houdt ook es op heh...probeer dat wel te bedenken. Niet denken dat je Moet...ik bedoel natuurlijk moet je maar je bent ook een mens en anders neem je gewoon even vrij van je werk, als dat kan, straks heb je een burn out of wordt je zo overspannen van de vermoeihdheid...en jullie gezin gaat voor maar daar moet jij je ook wel fit voor voelen.!!

Er is ok niet echt meer iets te bedenken heh wat zou je nu nog kunnen doen ?? anders zou ik zeggen, bel gewoon je huisarts wat zo is het niet te doen. ik wen sje veel sterkte en ik dek aan je, vind het echt zo rot voor je, goh wat duurt deze ellende lang :(:(xx

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden.......gaat wel. Vandaag bloed laten prikken en donderdag de echo. Meiden zijn nog verkouden...vooral de jongste is nog ziek.

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, wrom bloedprikken en echo?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja vorige week maandag echo gehad....zou schoon zijn volgens vk en woensdag verlies ik een hoop stolsels en bloed......dus ik heb een echo geregeld in het zk en mijn hcg wordt gecheckt.

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jeetje meid, nou hopelijk ishet nu dan wel helemaal schoon...kun je tenminste verder heh ...dat wil je toch graag

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik wil verder...ben er nu wel,klaar mee....zit dalijk een hele maand met een mk bezig te zijn...l

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja precies, dat is echt kut...

had je nog posi getest?

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja nog steeds......gister weer een ovu gedaan en net zo positief als vorige week.....

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    heh, echt kut zeg dit ....:(

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Misa, jeetje wat blijft dat aanmodderen bij jullie zeg. Wat naar! Net wat Miss zegt, ook goed voor jezelf zorgen en desnoods dan idd maar een paar dgn niet gaan werken! Hebben jullie nu vakantie of niet?
    Ook nog is voedsel allergie erbij! Zijn het ook echt gangbare groentes? Die veel gegeten worden zeg maar?
    Hopelijk hebben jullie toch fijne feestdagen met zijn viertjes! *knuffel*

Lov, hè meid wat klote zeg!!!! Zo kun je het ook niet echt afsluiten. Hopelijk is de echo straks wel goed!

Miis, laat jij m gewoon heel de dag in zijn blote billen lopen? Ik merk dat ik er nu geen energie voor heb om hem met onderbroek rond te laten lopen en telkens op de wc te moeten zetten. Ben dus ook niet consequent er in merk ik. Terwijl hij hier vaak s ochtends een bijna droge luier heeft. Fijn dat het bij jullie allemaal goed gaat. En leuk rijlessen! Gaat het goed?

Hier alles oké. Drukke weken gehad zo met Sinterklaas en R zijn verjaardag niet lang daar na ging het slecht met mij oma en die is uiteindelijk de 15e overleden. We zijn nu dus ookal vanaf de 14e bij mijn ouders. Zouden in eerste instantie tussendoor naar huis gaan maar ik had onwijze last van mijn rug en bekken en omdat de crematie er dus tussen kwam zouden we dan 2 dgn later weer hier heen moeten, was mijn broertje jarig, hadden zus en ik nog een uitje met ma gepland en nu dus kerst. Super dat we hier kunnen blijven en scheelt me ook wel wat in de verzorging van R waardoor ik wat minder last heb.
    Vanavond lekker kerstavond met ons gezin en mijn opa en oma. Gourmetten, wat cadeaus en dan de vrouwen all you need is love kijken en de mannen risken! Morgen na de brunch lekker naar huis en dan naar schoonouders. Tweede kerstdag heerlijk met zijn drietjes! Heb ik nu echt behoefte aan!

Worden jullie kleintjes ook zo heerlijk bijdehand? Gisteren zei R tegen papa, " nee papa, is niet de bedoening!" En later toen man even nog wat aan school deed op de laptop maar R Bumba met hem wilde kijken zei hij tegen mij, "dada mama!" Ik vroeg hem namelijk mee te komen zodat papa kon werken!!! We liggen hier de halve dag in een deuk om hem. Alle nieuwe uitdrukkingen die hij nu doet en de oren van je kop af kletsen!

Wat zijn jullie plannen voor de feestdagen?

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    #1311 Sukke, 24 dec 2012
    Laatst bewerkt: 24 dec 2012
    Hier trouwens even buikfotootje! Gisteren precies 33 wkn! Bizar idee dat het nog maar 4 wkn hoeft te duren!

12. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Huh???? Hoe kan dat nou?

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Sukke, wauw wat een mooi buikje, gek heh idd hoe snel het alweer kan gebeuren! Mijn buik groeide wel echt ie laatste weken keihard!!

Jeetje echt drukke periode zo achter de rug, maar idd wel ff fijn dat je dan toch bij je ouders bent zodat je toch ook iets minder zorg hebt, helemaal omdat je last hebt van bekken en rug!
    Klinkt als een gezellige dag vandaag en morgen, veel plezier!

Ja ik laat hem hier heel de dag bloot lopen, maar eigenlijk alleen 3 dgn echt ongelukjes en nu is het vaak heeel weinig 1x per dag, maar ook al een dag of 2 geen ongelukjes gehad tussendoor..
    Hij wilt ook sinds de luier uit is, steeds naakt lopen. Maar jij bent natuurlijk zwanger, wel goed dat hij sochtends al droog is, anders probeer je toch desnoods steeds bij opstaan hup luier uit gelijk laten plassen, en bouw je dat op...
    Kan natuurlijk of nu heel erg gaan trainen, of even wachten tot na de bevalling, ik hoor of lees ook wel es dat kindjes dan terugvallen krijgen bij geboortes, dus ik weet niet wat wijsheid is. Ik moet zeggen ik liet direct constant zn luier uit thuis, op het moemnt dat ik door had dat hij het hele ding ook echt door had

Heb namelijk tijdje terug gewoon es 2 dgn achter elkaar zn luier uit gedaan, maar toen was hij een wildplasser en had het hele ding niet echt door, ging rustig verder spelen en dat potje gewoon op zitten maar niks op doen enz..toen heb ik het maar weer laten rusten.

Ja zo bijdehand, lachen heh is dat, oh my gosh, ik lig ook dagelijks dubbel!!! Hier is het mondje ook geen moment stil. Mijn zoontje is een late prater, en zijn zins opbouw is nogal omgekeerd soms...Hoe hij nu praat is opdrachten aan zichzelf geven, ipv de vraag stellen dus bijv, "ga maar naar papa toe" en dan kijkt ie me aan zo van mag ik nu naar papa toe ( als ie slaapt)

Hij praat ook met 2 woorden dus dat klintk zo schattig, als ik hem waarschuw oid zegt ie braaf "ja mama" "niet meer doen, mama" hahahahah echt zo lief

14. misa

misa Niet meer actief

Sukke, wat naar! Gecondoleerd. Wat fijn dat je even bij je ouders kunt verblijven. Lekker even wat energie opdoen!
    Ik snap best dat je er niet veel energie voor hebt op dit moment, dat zindelijk worden.

Ja heerlijk die bijdehante kindjes. Hier is nee en Neeheeheeeeeej helemaal in trek.. ;) En hij zegt heel vaak: wat doet ... nou?? Haha!

Ja meiden, ik probeer ook aan mijzelf te denken. Op het moment gaan de kinderen 1 en heel soms 2x per maand een nachtje logeren bij mijn ouders. Dat hebben we echt soms even nodig. En verder, ja je met echt wel door, je hebt geen keuze. Ergens is fv wel handig, want dan kunnen we afwisselen, aangezien de nachten zo zwaar zijn. Maar anderzijds is het drama om niet te vaak over een liter heen te komen..

Wij hebben pas vakantie gehad en nu door alle feestdagen tussendoor ook nog eens wat extra daagjes. Best lekker!

Het voedsel waar ze gevoelig op zal reageren zijn sperziebonen, appel, peer, sinaasappel, spinazie, tarwe/gluten, vanille. We hebben niet alles getest, dat zou veeeel te lang duren ivm alle begintesten erbij. Maar we gaan dat w.s. nog wel doen.

Maar goed, we zien wel hoe het verder loopt. Ik heb via via nog een adesje gekregen van iemand die op medisch en alternatief vlak veel ervaring heeft (kinderarts). Dat zou ook nog een optie zijn, al zit diegene wel verder weg voor ons. Dus weer iets achter de hand zeg maar.

Kerst: 1e naar mijn ouders en 2e naar vrienden. :)
    Fijne dagen meiden! Lov, dikke knuffel!
    Sperziebonen hebben we dus al gemerkt toen we net begonnen zijn.
    In jan gaan we weer beginnen met bijvoeding, de dingen die goed uit de test kwamen. Dus een beetje eenzijdig in het begin, maar dat is maar zo.

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Lov, hoe was je echo van de week?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Lov kan t een bbz zijn?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Miis er is een vruchzak in de bm gezien en al die keren niks in de eileiders enz...

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oohh oke, ja sorry heb het topic nog niet gelezen hoor, was ff een gedachte gewoon!

20. misa

misa Niet meer actief

Ik heb het wel eens eerder gehoord dat je hcg nog een tijdje kan stijgen. Heb je het de vk gevraagd?

Deel Deze Pagina