Ben nu bij de gyn nee heeft ze niks over gezegd eigenlijk..... Ze zei zelfs aan de telefoon dat ik misschien korter zwanger was maar ze wilde ook erg graag weten wat de vk op de eerste echo gezien had maar daar heeft ze dus niks van bewaard. Wel de tweede vk van de tweede echo die zei dat alles schonn was die heeft wel iets bewaard. Behoorlijk dom van die eerste vk die ik gezien heb.
Hè gadver Lov! Wat balen die onzekerheid nu. Voor een bbz zou je toch ook meer klachten moeten hebben lijkt me. Hopelijk is er snel meer duidelijkheid! Morgen komt het er waarschijnlijk niet van dus meiden voor jullie allemaal vast een hele fijne jaarwisseling. Hopelijk met,sowieso 2, hele mooie baby's en dat al onze andere kindjes lekker in hun vel komen/ blijven!
He dat is zeker dom! Beetje jammer.. Ik heb dat hier eens op het forum gelezen over het stijgende hcg, maar weet het fijne er niet meer van. Misschien was het ook een een uitzondering ofzo hoor! Ben benieuwd hoe nu verder!
Ja bbz zou toch wel pijn moeten doen en al zeker bij dit termijn. En het is al een paar keer nagekeken. Als er maar gewoon niks geks ismdat ben ik al,blij. Het enige stomme is dat de gyn zei dat ik misschien korter zwanger ben....ondanks het verhaal wat ik haar vertelde van wat er allemaal gebeurd was. Ik heb nagedacht ... In de week van 5 dec positief getest met een lichte streep. Dus 3-4 weken zwanger. 10 december echo bij de vk. Hou in je hoofd dat ik pas 3-4 weken zwanger was.... Ze oordeelde slechte vruchtzak en kloppend hartje ..... Maar dat kan toch nog helemaal niet??.??? Ook meette ze een kindje van 6 weken?! Kan nooit....ik heb pas na 8 dagen overijld positief getest en daarom weet ik dat ik dat niet kon zijn. Nu snapte ik toch al niet wat ze in godsnaam aan het meten was.... Zag zelf niks. Dat kloppend hartje vond ik al vreemd want ik zag van alles kloppen en dat was blijkbaar van mijzelf. Maar hoe kan zij op een termijn van 3-4 ..eerder 4 weken... Zien dat een vruchtzak slecht is? Heb je al eens een echo gezien van 4 weken? En een kloppend hartje? Dat klopt dan nog niet eens?!
dat klopt zeker niet, mijn vroegste echo heb ik gehad met 5wkn en 3 dgn, en dat was een lege vruchtzak, verder niks. maar heeft die vk je inwendig bekeken, ja neem ik aan.. alleen je eigen hartslag zien kan volgens mij niet hoor, en als je al een hartje hebt zien kloppen, zag ej dus ook een vruchtje? die zo klein was als ee stip? ik heb echo's gehad op 6wkn en 2 dgn en daar klopt heeeeeeeeeeeeeeeeel licht een hartje, was amper goed te zien...dus ja...vind het een vaag vehaal!
Ja was inwendig,,.. Nou ik zag van alles kloppen en vroeg dit zelfs...zij zei dat ik dat was? Maar ik weet nu dat het niet kan een kloppend hartje met dat termijn....
ja en dat is ook echt het maximale die 4 weken van jouw termijn toch? langer kan niet? wel gek verhaal hoor, zou je dan theoretisch alsnog zwanger kunnen zijn???? pfff wat een onzekerheid zeg!
Nou ik heb in die week van 5 dec een posi test gehad,....stel je voor ik was toen wel 4 weken.... Dan was ik pas bij de echo 5 weken zwanger.....net...... Of ik was bij het testen nog geen 4 weken zwanger.....dan kan het helemaal niet! Ja ik zou het wel erg gek vinden als ik alsnog zwanger zou zijn..... Stolsels en krampen gehad een dag. Dus ik weet wel dat het niet kan....maar ja het blijft spoken. Ik zoek een verklaring voor dat stijgend hcg. Maar misschien is het woensdag alweer gezakt! Hoe dan ook ik wil graag verder nu..
begrijp ik heelemaal, klote dit! net 5 wkn kan sowieso gee hartje zijn hoor .. sterkte ik bn erg benieuwd ik denk aan je! xx
Nee zelfs met 5 wkn kan er nog geen hartje kloppen. Bij R hadden wij ik geloof bij 5.3 de eerste echo en ook geen hartje! Vaag, frustrerend en onzeker dit. Bah! Wil jullie toch een fijne jaarwisseling wensen meiden!
Jij ook sukke! Ja het is frustrerend dit... Net nog eens een testje gedaan en nog steeds een knaller....wel heb ik bij afvegen wat roze/rood aan het wc papiertje....dat is wel weer vreemd eigenlijk....
Ja, ik ben ook benieuwd of je al meer weet lov. Sukke, je buik is zeker mooi! Nog wel ff weer een fotootje maken op het allerlaatst he..! Miis, hoe is het met je kids? Moon, hoe gaat het bij jou? Heeft je jongste nu een helmpje? Gaat dat goed?
Hey meiden.... Nou het hcg was weer iets gestegen.....wel minder dan de vorige keer. Weer een echo gemaakt en er was helemaal niks geks te zien. Bmslijmvlies mooi dun en geen bbz..... De gyn dacht dat het de volgende keer wel gezakt zou zijn.....soms kan je lichaam na een mk even last hebben vanmstijgend hcg. Is het de volgende keer weer gestegen dan gaan ze iets van het Baarmoederslijmvlies weefsel weghalen.....niet zo'n zin in hoor...... Laten we maar hopen da het nu gaat zakken. Dus weer een week afwachten nu.helaas
@ lov: Gelukkig geen bbz! Nu idd maar hopen dat het hcg weer gaat zakken. @misa: Hier gaat het wel goed. De helm hebben we nu twee maanden en het gaat erg goed. Het staat erg stoer haha en hij heeft nergens last van als hij zijn hoofd stoot. Hij is wat aan het kwakkelen. Elke avond verhoging of koorts afgelopen week en heel aanhankelijk. De nachten zijn nog erg onrustig met twee spookjes. Hopelijk komt daar snel verbetering in. Morgen weer werken na bijna twee vrije weken. Wat was dat lekker! We zijn wat babyspullen aan het verkopen...ik moet zeggen dat het toch erg dubbel voelt. De wens voor een derde kindje wordt steeds groter. Haha ach...ik heb denk toch de eeuwige kinderwens. Hoe gaat het met jou? En de kinderen? Lekkere feestdagen gehad?
lov, jeetje dat dat kan, wist ik niet! wel erg vervelend want je komt zo niet verder...maar waar zit dat hormoon dan nu, ik dacht dat dat alleen kon door een vruchtje..vind het echt heel gek! nou pff hopelijk gaat het nu wel zakken, wnat zo kun je niks doen ..grr Moochild, oh wat goed dat het zo goed gaat met die helm, toch spannend lijkt me...hopelijk heeft ie em niet al te lang nodig! Misa, gaat super goed! oudste is nu wel echt overdag plaszindelijk, poepen was ie bang en wachtte tot in bed savonds in de luier, toevallig gister kon ie het niet tegenhouden en ik kon hem net op tijd op het toilet zetten, heeft ie een mini stukje chocola als beloning gekregen. Later deed ie het nog een x op zn potje, en weer belonig, dus hopelijk helpt dat! Jongste eet als een bootwerker en ontwikkeling gaat zo vlug joh, die staat gewoon ...trekt zich gewoon op op zn knietjes en vervolgens echt staan! Doorslapen doet ie niet echt met regelmaat meer, maargoed hij is ook zo bezig met de ontwikkeling het zal wel En bij jullie? hoe gaat het nu? met de voedinng? en de oudste hoe dealt hij in deze afgelopen tijd met alles? niet jaloers oid?