Spannend Lov23!!! Ik kom weer even wat vaker spieken dan hier hahaha. Leuk dat je zoontje zo aan het kletsen is miis! Er worden hier ook hele verhalen verteld, heerlijk zo'n klessebes. Ik ben trouwens een hele trotse mama, mijn dochter heeft uit eigen beweging (nouja...ik bereidde haar al voor dat ik binnenkort haar spenen weg zou gooien) haar spenen in de prullenbak gegooid en het gaat supergoed zonder spenen...pfieuw daar zag ik zo tegenop. Knappe meid! Verder gaat het hier goed. Mijn eerste 'werkweek' zit er weer op...het viel me gelukkig mee. De kleine man doet het super zonder mij op het kinderdagverblijf. Gelukkig maar! ahh jeetje vio! Sterkte!!
Moon, oh wat goed joh!! Gelukkig maar bn j daar van af! En wat fijn da die kleine al goed went daar op Kdv! Hoe beviel j werkweek? Lov, hooooeeee is tttt ( sorry jullie gaan gard in jouw topic dus die volg ik niet )
Wauw, mOon wat goed. Had ze ze nog vaak in? Hier allen met slapen maar ik wil er ook wel snel vanaf eigenlijk. Tips zijn welkom. Pff ik heb net my sisters keeper zitten kijken. Jeetje, ik dacht halverwege al dat mijn tranen op waren maar het kon nog gekker. Wat een film zeg! Hoe is het verder met iedereen?
Ja nog een paar pilletjes hahahahahahahahaha.... Die film ken ik niet sukke volgens mij....wij hebben net John Carter gekeken ...superfilm !
Aaaaaahhh jeetje zeg hihihi Ga j dan echt gericht al aan de gang ? K bedoel bijv al over 14 dgn of ga j eerst ongi afwachten ?
Nee hoor direct aan de gang whahahahahahahaha!!!!. We hebben trouwens een nieuwe auto gekocht! En niet de touran....die was gewoon te duur in wegenbelasting. Nu hebben we de vw jetta.....die is zo mooi! En hier zitten ook 3 driepuntsgordels achterin dus plek voor 3 kindjes....en gewoon door zijn gewicht beter betaalbaardere wegenbelasting. En ook veel mooier trouwens dan een touran. Super!!!! Dus we zijn wat de auto betreft helemaal klaar voor de derde hahahahahaha... Ik vindt het weer zo spannend nu he
Hahahahahaha sukke.....trouwens klussen?. Nee hoor gewoon sexen whahahahahahahaha vindt dat zo'n gek woord klussen.... Maar het echte klussen ... In huis dus...is volop in de maak. Schiet op gelukkig!
Haha ja klussen is wel een gek woord. Maar op een gegeven moment was dat voor ons wel zo hoor...! Zo zat ervan dat het alleen maar gebeurde wanneer moest, op het laatst. Vandaar dat ik precies die ene keer nog weet dat onze oudste is verwekt... Whahaha!
Ja dan is het jammer dat het zo moet hè.....kijk zo romantisch als in de film is bij bijna niemand toch?! Hier wordt het toch weer een ander soort sexten hahahahahaha....kindjes maken sex is anders. Je gaat dan niet vies sexen om het maar even plat te zeggen hahahahahaha...
Ligt eraan wat je vies vindt! Klussen is idd een raar woord. Maar zo ben ik door het forum meer woorden gaan gebruiken die ik eigenlijk maar stom vind. Zoals ongi bijv. Haha!
Ja echt wel! Ik gebruik ook meerdere woorden hier op het forum waarvan ik eerder ook dacht: hmmm... Ach ja, goed 'ingeburgerd' he! Maar vieze seks..? Dat hebben wij niet hoor. Alleen maar heel brave seks. Whahaha! Ik moet zeggen dat wij nooit types zijn geweest die dagelijks bezig gaan en zin hebben. Maar sinds de kids.. Pff, helemaal bagger weinig. Maar we gaan er allebei van uit dat 'ons' leven wel weer terug komt..!
Ik ook door t forum grbruik ik woorden die ik in dagelijks keven echt nooit zeg Maar lekker aan de Sex dus Lov hahaha Ja joh dat sexleventje kont echt wel terug als j t maar beide wilt en over blijft hebben ... Denk dat dat de reden is bij mensen bij wie nooit meer 'goed komt' dat ze er niet meer over praten en ja dan gebeurd t amper of nooit hahaha Maar na de eerste is t ook weer goed gekomen ..nu ook weer alleen is wel langzamer op gang en ach we zitten er niet mee Hihi
Hahahahahaha ja gekke woorden soms hè.... Dat sexleven komt hier altijd wel weer goed. Maar zo net na een bevalling is het even anders.....was hier ook zo iedere keer. Bij de eerste was ik zo toegetakeld dat het wel 1 jaar echt pijn deed....was ook kwa gevoel even gek allemaal...psychisch is het toch wel iets kinderen krijgen hè. Bij de tweede was het wel weer sneller normaal allemaal!