nou ik dacht...was de bekleding van de bobike stoeltjes even....alles kapot?!! Ja eentje van de mini is nog goed de rest is gewoon een laagje stof ervanaf gegaan? Nou ja nu zag ik al eens iemand op mp die nieuwe voor je maakt...ontzettend mooi en van zeil...veel handiger ook. Dus heb haar maar eens een email gestuurd....
oh heb je ook voor mij die link...ik wil ook nieuwe! idd zeil zag ik laatst bij iemand dat wil ik ook!
Marktplaats.nl - nieuwe bekleding oa bobike.bubbles taupe. - Fietsaccessoires | Kinderzitjes er staan een paar maar zij is het goedkoopst hahaha
Ja, we zijn nu ook al aan het vertellen wat er straks allemaal gaat gebeuren en dat hij mee mag helpen de baby in bad te doen en dat de baby uit mama's borsten gaat drinken bijv! Heb ook al gehoord dat het slimmer is om de baby of in de wieg of naast je op bed te hebben liggen als de oudste erbij komt en niet dat ik er mee op mijn arm zit. Voor zijn rust wil ik ook dat hij als eerste, alleen, kennis maakt. Mocht het zo zijn dat hij naar de oma of schoonzus moet tijdens de bevalling dan gaat man hem daar weer halen zodat we met zijn vieren kunnen wennen en niet dat hij naar huis wordt gebracht door oppas en die meteen mee naar boven komen en er gelijk een hoop drukte is waardoor hij soort vergeten wordt! Zullen ze misschien niet leuk vinden maar goed!
ach sukke ik vindt dat altijd zo`n gedoe hahaha...warom zou je in godsnaam niet je baby op de arm houden.. Hier was ze gelijk gek op haar zusje en is dat nog altijd...al krijgrn ze nu steeds vaker ruzie.. Of dat gedoe van...een kado geven namens de baby...ik vind dat altijd zo gek waarom zou dat moeten?! Wel hebben wij toen een rozet geklocht bij prenatal van grote zus en zo kreeg zij haar aandacht.. maar vooral normaal doen en niet van alles te menen doen want .......
Trouwens hier is mijn vriend zijn moeder gaan halen met de oudste...zij was toen bij hun.... Oma hield afstand en zij keek even gaf een kusje en ging weer op de gang rennen hahahahaha... De dag dat we thusi kwamen hebben we haar even bij oma gelaten en die is toch weer vrij snel gekomen want ik wilde haar bij ons hebben.... Dus dat van eerst de oudere broer zus kennismaken dat hebben wij ook gedaan.....maar de kids zijn al zo snel gewend hahaha
Ooh sukke, die hormonen he.. Ik zou het ook gewoon lekker op je af laten komen. Maar ik ken je gevoel hoor. Ik had het alleen pas toen de tweede er was. Je kunt de oudste er ook wel bij betrekken als je de baby op de arm hebt. Wij zijn vooral niet te voorzichtig geweest. Dus niet steeds zeggen zachtjes doen, voorzichtig, pas op. Gewoon lekker laten gaan. As hij wou kijken of een oog wilde aanwijzen dan lieten we dat. Natuurlijk zaten we erbij en letten we heel goed op. Wij hadden ook zo'n houten ikea trapje gekocht die we oversl bij konden zetten. Zo kon en kan hij overal meehelpen: bij het badjes, bij het verschonen of aankleden. Hij kreeg ook wat zeep, een washandje of helpen met de sokken. Geweldig vond hij het. En als de jongste huilde als ik met hem bezig was, dan ronde ik dat snel en subtiel af en betrok ik hem erbij dat we naar de jongste toe gingen. Toen de tweede geboren was ik ook vooral bezig met de oudste. Hoe heftig het wel niet was voor hem, ik vond het heel sneu allemaal. Ik leefde veel boven, aten boven, het was een klein wereldje ineens. Ook hebben we in eerste instantie meer toegelaten. Maar dat werkte helemaal averechts. Mijn lieve en rustige mannetje wist niet meer waar hij het moest zoeken en sloeg zelfs een keer hysterisch met zijn handen op de deur. Absoluut ongewoon voor hem. Ik stond ernaast te huilen en wist direct: dit is onze schuld. Gelijk hebben we de regeltjes weer tevoorschijn getoverd en binnen no time verliep het weer beter. Dus na de eerste heftige week ging het allemaal wel weer aardig! Ook kan hij nu prima begrijpen dat hij soms even moet wachten als ik met de jongste bezig ben. Vind hij niet altijd leuk, maar dat is niet anders. Soms zeg ik ook wel eens tegen de jongste: even wachten, eerst de oudste! Puur voor het beeld van de oudste. Oja, mijn moeder kwam de oudste die ochtend terug brengen en ik wilde het ookmet zijn 4en doen. Maar dat voelde zo oneerlijk. Maar mijn moeder deed het heel gepast en bleef op afstand de eerste minuten. Verliep uiteindelijk perfect. Dus komt goed meid! Ik heb ook bij de oudste gehad dat ik aan het einde van de zwangerschap echt meeeeega verkouden was. Heel naar. Maar toen ik moest bevallen had ik nergens last van.. ?? Moeder natuur? Miis, dat gevoel ken ik ook. Bij de oudste ging het veel meer vanzelf, het houden van. Alle aandacht ging naar hem en binnen now time voelde dat onvoorwaardelijk. Bij de jongste was dat ook wel even anders. Niet dat ik niet gelijk van haar hield, maar toch verliep dat iets anders. Want weer ben je ook erg bezig met de oudste. Helemaal herkenbaar dus! Sukke, ik hoop voor je dat je er binnenkort een heel mooi en lief kleintje bij hebt! Duurt niet lang meer! Lov, je 'klinkt' echt een stuk opgewekter! Go for it!
Oja, aparte kado's voor de oudste gebeurde wel maar vond ikniet nodig. Hij pakte alles voor de jongste uit en vond alles: ooh mooooooooi! Hihi!
misa heb je topic van de week gelezen over kma etc.. hoe gaat het nu met de nutramigen? verbetering? Lov, hoe is het bij jou, welk stadium ben je nu? rest, zwaaaaaaaaaai @hier, alles oke...
Ja, dat topic loopt al een tijdje. De nutramigen werkt goed. Maar de bijvoeding is nogal een toestand. Ze reageerde op iets dmv de bekende plek op de wang en veel onrust en huilen. Dus nu al een paar dagen weer gedoe. Hopelijk zijn we deze fase met uitproberen snel voorbij! Hoe is het bij jou?
ja dat las ik ook! klote heh...vooral omdat het niet ff snel voorbij is!! als t lang aanhodut kan het ook gewn van de melk zijn... sterkte! hier goed mijn gezndheid is nogal ruk maar verder geniet ik enorm en kindjes doen het super...
Je bedoelt dat de voeding nog niet voldoende is? Volgens de natuurgeneeskundige is het lactose intolerantie ipv koemelk eiwit allergie. Dus dan zou nutramigen voldoende moeten zijn en blijven. Want deze is lactosevrij. Mar ja, wie zal het zeggen. Wat is waar? We gaan maar door. Hebben geen keuze he. Wat balen dat je gezondheid niet goed gaat. Ben je erg moe? Wat fijn dat de kids het goed doen!
oh die is lactose vrij? want daar dacht ik namelijk aan..gewoon heel zwaar voor jullie omdat je toch nog zoekende bent.. hoe is het met haar nekje? hoe gaat haar ontwikkeling verder? al aan het tijgeren? wat voor testen kun je nog meer doen qua voedsel allergie?...is er een bepaalde termijn voor om te wetem wat het nu kon zijn, of dat het uberhaupt van eten komt? niet toevallig nieuwe creme gebruikt ofzo? heb je huisdieren?
Hey meiden..... @misa balen dat je nog niet de oplossing hebt gevonden.....slopend dit lijkt me. @miis en wat is er aan de hand meid? Nog steeds last? @ all......hier sinds vandaag na eigenlijk comstant blijven bloeden...eindelijk een ongi denk ik. Krampen en stolsels....dus ik hoop dat het nu eindelijk klaar is. Jeetje wat heeft mijnmlichaam moeite met de mk!
Hier alles wel oké! Ben ziek geweest, 2 dgn koorts ehad en bijholteontsteking er na, die lijkt nu ook te verdwijnen! Heb alleen nog een zwaar irritante hoest en hoofdpijn. Vorige week paar dgn pijnlijke harde buiken gehad als gevolg van de koorts maar is nu al een paar dgn over! Miis, heb je je ha al gebeld? Goed voor jezelf zorgen hè! Lov, wat fijn dat het nu echt eindelijk afgesloten lijkt! Heb je het mentaal al wel een beetje kunnen verwerken? Misa, hè wat rot dat ze daar nu weer zo van slag door is. Wat had ze gehad dan, iets wat niet uit de allergietest was gekomen?
Sukke, wat fijn dat je weer aan de beterende hand bent. Ben je der weer helemaal als je straks moet bevallen..! Ben je er verder helemaal klaar voor? Lov, laten we hopen dat deze lange periode nu voorbij is! Ja, je lichaam is er echt heel erg van slag van he. Duurt veel te lang! Miis, maakt je schildklier (dat was het toch?) dat je gezondheid niet lekker loopt? Wij hebben geen extra allergietest gehad. We zijn hier via het alternatieve achter gekomen. Maar we hebben nog geen heel uitgebreide test gehad, want de eerste keer duurt zo'n afspraak en begintest al 1,5 uur. En ik ben er zo ff tussendoor gegaann (heel lief). Dus ik denk er ook sterk over om binnenkort een uitgebreide versie te doen, dan weten we iig wel richting we op moeten en wat we kunnen verwachten. Dus de courgette die ze gehad heeft (of toch de aardappel van daarvoor) ging niet goed. Nu even rust van die dingen en binnenkort weer proberen. We hebben huisdieren gehad. Twee poezen, die we door mijn mans allergieën (en wie weet die van onze dochter) weg moesten doen... Is nu twee weken geleden Vorige week zijn de kids een dag en nacht weg geweest en hebben wij het hele huis schoongemaakt. Die voeding is lactosevrij. Miis, Dacht jij dat het misschien lactose intolerantie was? We hebben geen andere crèmes oid gebruikt. Een allergietest zou best kunnen in het ziekenhuis, maar de ka vind dat niet nodig. Zegt mij alweer genoeg dat ze ons nog niet geloven.. Het is zeker slopend ja.