2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als je man een allergie heeft kan je kind dat idd ook hebben.....hier hebben we eczeem....maar dat is weer familie van astma....
    Mijn broer en zijn kinderen hebben ook verschillende allergieën.....zit echt in de genen.

Ja vanmorgen schrok ik weer want ben heftig ongi zeg.....bijna weer doorgelekt in bed:) ben er echt wel klaar mee. Maar het is schijnbaar nodig deze opruiming. Dan beschouw ik dit nu ook echt als een ongi ..... De gyn zei dat het beter was eerst een ongi af te wachten. Eerst wilde ik dat niet maar nu bennik wel blij da het op deze manier gaat.....even alles schoonmaken daarbinnen;)

Sukke ah dat lijkt me vreselijk ziek zijn als je zwanger bent! Nog even maar zeg en dan heb je je kindje!

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Misa, ja dat dacht ik eerst namelijk. Maar idd wat lov zegt allergieen kan je dochter van je man hebben heh...sowies dat ze kma allergie heeft...komt doordat hij allergisch is al...
    aardappel kan soms wel verstopping verorzaken heb ik vaker gehoord/gelezen. Maar dat plekje op haar huidje lijkt me van iets anders komen, maargoed heh ben geen dokter hahahaha maar heb zelf zoveel allergieen en met huid veel meegemaakt dat ikd at dan denk :p
    Allergietest lijkt me geen gek idee hoor!
    Maargoed wie weet reageert ze wel op de kou? ik heb vreselijk last van eczeem door de kou nu weer...

Lov, jeetje zeg duurt idd wel heel lang, hoop ook dat het nu eindelijkw eer normaal gaat verlopen, wa een klap heh..en dat terwijl het er zo ged uitzag in het begin!!! grr ...
    Logisch dat je er ook klaar mee bent, zou ik ook zijn, zo irritant!

Sukke, oh lijkt me echt vreselijk idd in de zwnagerschap!!! gelukkig knap je alweer op, want dat is echt kut!

@hier, ja schildklier is de motor van je lichaam heh...dus ja dat is gewooon erg vervelend, moet zeggen dat ik nu al 3 nachten iets beter heb geslapen en me alweer fitter voel..pff word gek van mezelf! mn moeder is nu ziek maar ik ga van de week ff de kids bij haar droppen om ff naar de huisarts te gaan

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja miis behoorlijk vervelend als je je zo moet voelen dus laat het zeker nakijken weer......pffff gek he ....dit zou dus door de zwschap komen dan? Heb je toen niet veel last gehad?

Alergietest heb ik al 2x gehad...komt nooit iets uit en merk zelf veel te goed dat ik van sommige dingen last krijg...

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Balen misa. Courgette is nou ook niet echt idd waar je vaak een allergie over hoort. Zou wel echt vanalles zijn!
    Wat raar dat de ka geen test wilt uitvoeren. Kun je naar een ander voor een second opinion?

Lov, goed dat je dan dus toch naar de gyn hebt geluisterd! Al snap ik wel dat je, ook zeker voor je gevoel zo snel mogelijk weer door wilt!
    Hoe gaat het mentaal? Kun je het wel een beetje verwerken?

Miis, wel slim om nog even naar de ha te gaan ja. Blijf je nog steeds af afvallen ook?

Ja dat ziek zijn nu is echt belabberd! Maar het gaat echt met de dag beter! Hoest alleen nog heel erg en het vervelendste daarvan is is dat ik bij iedere hoest, met name s avonds, in mijn broek z***!!!!! Gggrrrrr, wordt er gek van! Gisteren voor het laatst tijdens het avond eten gedronken en om 4 vannacht schrok ik wakker omdat ik tijdens het hoesten half in mijn broek plaste!!! *schaam!*

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja soms is het weer even moeilijk........maar het gaat wel goed sukke....
    Rustig aan en dan komt het wel goed.....

Ah sukke hihi moet er stiekum om lachen maar dat is zo herkenbaar als je zwanger bent....
    Maar als het thusi gebeurt kun je wel lachen maar stel je voor midden in de winkel ....

6. misa

misa Niet meer actief

Aah sukke wat irritant! Ook niet handig.. :) Ik zu denk ik standaard iets als maandverband oid voor doen.

Lov, kan me voorstellen dat het fijn is dat je gewacht hebt tot je ongi. Eczeem en astma.. Ja ook vreselijk lastige dingen.

Miis, werken de medicijnen dan toch niet goed genoeg? Naar de ha lijkt me geen slecht plan.

@allergieen: ja het is zeker erfelijk. Het verbaast me ook niet. Het verbaast me eerder dan ons zoontje er geen last van heeft tot nu toe. Alleen heeft mijn man de allergieen pas in zijn puberteit ontwikkelt.
    Het plekje op de wang komt elke keer weer terug. Is echt een teken als het niet goed gaat bij haar. Heb het ook wel vaker gehoord. Echt een uiting van de allergie lijkt zo. Is ook altijd op hetzelfde plekje. Ergens wel handig. ;)
    Ja ik zit er ook wel eens aan te denken eens naar een ander ziekenhuis en andere ka te gaan. Maar ik twijfel nog. De ha doet ook al moeilijk over alles op het moment, terwijl ik dat echt niet gewend ben van ze. Ik moet (en blijf) vechten tot ik erbij neer val.

Op zich hoeft een allergietest nog niet eens. Maar een test op gluten en lactose is zo simpel. Ik snap het gezeur niet. Daarbij zou een beetje erkenning ook niet onprettig zijn.
    Volgens de natuurgeneeskundige is het dus ook geen kma (eiwit) maar lactose waar ze niet (goed) tegen kan.

Ach ja we blijven maar lachen...! En soms even heel hard huilen. ;)

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja misa je moet het zelf regelen en vechten erg is het altijd....alsof je moet bedelen voor hulp?!

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja maandverband idd standaard in gebruik! Stond laatst zelfs al met een pak kraamverband in mijn hand maar dat vond ik te ver gaan. Als ik mijn hand in mijn kruis duw, haha, blijft het ook binnen! Dat doe ik maar niet in de winkel! ;)

Misa, wat erg dat jullie niet gesteund worden. Je moet idd door blijven gaan. Lijkt me heel vermoeiend.

Lov, logisch dat het af en toe nog moeilijk is. Je kunt het waarschijnlijk ook nu pas echt een plekje geven en het afsluiten. In die onzekere periode hiervoor is dat natuurlijk niet te doen.

9. misa

misa Niet meer actief

Sukke, gewoon doen hoor in de winkel..! Whahahaha! Ooh sorry,maar ik zie het al voor me. ;)
    Ach als kraamverband beter voelt of lekkerder zit, dan doe jedat toch? Kotex vind ik ook weleen fijne tussenstap.

Ja het is ongelooflijk hoe het hier in nederland gaat. Of in ieder geval bij ons. ;) En daar betaal je dan zoveel voor he. Zorg.. Pff!

10. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Ik was even naar je op zoek om te vragen hoe het gaat met de nutramigen!

Heeft uk al macaroni gehad toevallig?

11. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Hmm ben mn groen vergeten bij nog n stukkie :(

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hihi sukke zie je idd al staan!
    Ben zo erg ongi hier...bleeeehhh voel me helemaal bleeehhhhh...
    Ach ja ergens ook wel fijn dat het goed schoon is dalijk

13. misa

misa Niet meer actief

Ooh lov wat kun je je vies en bleg voelen tijdens de ongi he.

Myse, ik zag het andere stukje onderaan wat ook groen hoorde te zijn. Ik snap het over de allergietest en heb dat ook wel eens gehoord. Maar ik snap niet dat ze niet wat meer open zijn en zeggen wat ze denken.
    De nutramigen werkt wel ja. Maar nu met de bijvoeding is het weer lastig en spannend. Hopelijk is haar lijfje snel gewend aan een aantal dingen. :)

Hoe is het met jou?

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Even goede opruiming houden dus Lov!!! Hopelijk ben je er snel vanaf!

Pff, man moet morgen naar Enschede voor zijn opleiding! Hij moet er om half 9 zijn tot 20.15! Vertrekt morgen om 6.15 en is met een beetje mazzel om 22.00 uur thuis. Ik heb het er niet zo op. Ben helemaal geen zeikerd qua rijden met dit weer maar het staat me nu meer tegen omdat hij niet binnen een uur thuis kan zijn als er hier iets gebeurt!

15. misa

misa Niet meer actief

Pff dat kan ik me voorstellen sukke. Lijkt me ook zeker niet fijn! Bij enig twijfel dus maar gelijk bellen.

16. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja dat zei ik ook al. Als ik maar een half uurtje harde buiken heb oid bel ik al! Vond hij prima!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Las het net in de lounge sukke......pfff zou ook zorgen hebben hoor.

18. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou, hij is onderweg! :(

Het sneeuwt hier nu weer en in Twente schijnbaar heel de nacht al! Heb hem nog maar een deken en een kruik met heet water en thee mee gegeven voor het geval dat!!!!
    Hij zei wel dat hij zou terug komen als hij over een uur nog niet echt op weg was....
    Ik hoop het stiekem!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ahhh sterkte sukke!
    Wij moeten woensdag eigenlijk naar Den Haag....nou als het zo blijft dan gaan we maar niet.ppfff

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Damn, man belde dat ze eerder klaar waren en zou dus veel eerder thuis zijn.
    Ik heb heel de dag al zin in chocolade dus hij zou wat meenemen. Belt ie net, staat ie een dorp verderop met een lekke band!!!! Omgereden voor mijn chocolade en nu pech!!!!

Deel Deze Pagina