2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat balen sukke! Moet ie je straks maar wakker maken voor je chocolade..! ;)

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou hij is er al, alleen zonder chocola want de pomp waar hij dus lek reed was onbemand! :(

Maar goed, gelukkig is ie weer veilig thuis en zit de baby nog rustig binnen!

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    R.af krijgt zo zijn eerste beschuit met ROZE muisjes!

Vanmorgen om 06.30 is onze dochter B....elle J.....ane geboren!
    3.00 zijn mijn vliezen gebroken dus lekker rapjes.

2480 gram schoon aan de haak!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

jeetje sukke!!!!!!!!!! Begin te lezen en opeens ben je bevallen aaaaahhhhhhhhh..

Kippenvel hahahahah..

Gefeliciteerd meid!!!! Super! Hoe is het gegaan!!

5. misa

misa Niet meer actief

Wauw sukke! Gefeliciteerd!!! Heb je netjes je man afgewacht he! Alles goed gegaan? Veel plezier en geluk samen!

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sukke, vanuit dit topic nogmaals gefeliciteeeerd, lekker snel!!! geniet en rusttttttt :)

7. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Jaaaaaa!! Gefeliciteerd Sukke!!
    Heel veel geluk met elkaar!!

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Bedankt voor de felicitaties meiden!

Ik vind het nog heel onwerkelijk eigenlijk. Was er nog niet echt klaar voor. Vannacht hebben we het bed nog verhoogd, de straal kachel stond nog niet in de kamer, ik had de emmers e.d. voor de bevalling nog niet schoon en heb tussen de weeën door nog even de foto's die op de camera stonden op de pc gezet!
    Mijn kraammand voor man is nog niet af, zitten maar 5 cadeaus in ipv 8.

Maar goed, om 3 uur mijn vliezen gebroken, na een minuut of twintig kreeg ik weeën ong om de 3 tot 5 minuten. Toen dus nog evenmhet wiegje opgedekt want dat was ook nog niet gedaan.
    Om 5 uur man maar wakker gemaakt, had toen ieder 1.30 minuut weeen, die heeft even gedouchte en toen mijn kant van het bed verhoogt. Rond kwart over 5 vk gebeld en vlak daarna werd R wakker. Schoonzus gebeld en snel daarna kreeg ik al persdrang. Lag ik mdaar in mijn blote gat met R ernaast! :d Gelukkig was schoonzus er snel en heeft hem meegenomen. Man moest vk weer bellen van mij met de vraag aar ze bleef. Ze heeft man toen instructies gegeven over het ter wereld brengen van de baby.

Gelukkig was ze er toen met 10 minuten. Alles snel klaar gezet en bij controle had ik al volledige ontsluiting. Mocht langzaam mee persen maar koste teveel kracht dus moest op mijn zij, toen ging het een stuk sneller. Met 10 minuten persen was ons meisje er. Het kleine hummeltje. Heb er geen schrammetje aan overgehouden en voel me eigenlijk erg fit! Al met al heeft het maar 3,5 uur geduurd waarvan dus 10 min persen. Bij r nog geen 12 uur een ruim 1 uur en 20 min persen.

Ons meisje is prachtig maar zo klein! Temp was laag, 35, dus ze heeft al een paar keer bijvoeding gehad omdat ze energie nodig heeft om op temp te blijven. De borst gat ook al vrij goed.
    Temp wisselt ook nog, vanmiddag had ze 36,8 daarna weer 36,1. Moeten haar dus goed in de gaten houden.

R is druk maar doet het tot nu toe super.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ahhh superverhaal sukke!! Heerlijk.....geniet er maar lekker van!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw sukke heb vannacht nog met je gebabbeld hier op het forum!
    Van harte gefeliciteerd meid en wat een mooie namen!

11. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    #1431 Sukke, 23 jan 2013
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
    Hier alles goed. Nog wel aan de bijvoeding omdat temp weer wat omlaag was vanmiddag en ze wat "fladderde" maar de borst neemt ze ook steeds beter. Hoor haar nu echt slikken! Wel afgevallen, uiteraard, weegt nu 2340! Vanmorgen in bad geweest en er eigenlijk toen pas goed bekeken. Ze is echt zo klein, net een klein kaal kippetje! Hihi.
    Ik voel me ook prima. Ga 2 keer per dag naar beneden. Vooral ook voor R zodat ik niet heel de dag in bed met de baby lig. S ochtends drinken we koffie/ thee samen en avond eten aan tafel. Nu is hij toevallig bij opa en oma eten dus man en ik eten nu een prakkie op bed.

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sukke, haha ik reageer in 2 topica, maar wat een bevalling, zo snel heh!!!
    ik herken je topfit gevoel..ik had dan 6min persen en ook gene schrammetje of iets aan over gehouden, alles voelde gewoon normaal..ik had ehct nioet het idee dat ik bevallen was gewoon! hihi

lekker genieten heh meis, hopelijk komt het meissie snel goed aan en loopt het allemaal vlekkeloos!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt heerlijk sukke.l.lben jaloers op die bevallingen van jullie zeg....die van mij gingen nooit zo makkelijk hahaha...

Goed da ze steeds beter baat drinken sukke.l.!

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Dat korte persen scheelt idd ook echt. Bij R had ik ook onwijs last van mijn stuitje, na 1u 20 persen, en kon ik niet makkelijk opstaan. Vannacht hoorde ok haat wat spugen en ik stond binnen 2 tellen naast ons hoge bed. Toen keken we elkaar ook echt zo aan van "jeetje dat ging wel heel snel en makkelijk!"

Hoe is het met jullie?
    Jij al bij de ha geweest Miis?

15. misa

misa Niet meer actief

Sukke, wat fijn dat het zo goed met je gaat! Hopelijk is je ukke snel weer op gewicht. Hoe reageert de oudste erop?
    Hier een keer 20 min persen met vacuum (7 uurs bevalling met inleiding). En de tweede keer 10 min persen (4 uurs bevalling). Vond het persen van de eerste minder erg....! ;)

Miis, hoe is het met je? Al bij de ha geweest?
    Lov, is je ongi voorbij?

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja snelle bevallingen zeg toevallig !

nee nog niet naar de ha geweest...man druk met werk, mn moeder ziek...voel me wel beter hoor....heb ook beter geslapen, dus wie weet gewoon oververmoeidheid ofzo...maar ik ga sowieso bloed prikken, moet...

lov, bloeden al gestopt??

suke, hoe gaat het met de bv?

misa, plekje in haar gezichtje al weg? nog andere bijvoeding gegeven?

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Miis.....meissie gaan hoor!!

Het lijkt erop dat het bijna gestopt is.....maar aangezien het daarna wel weer vaker terug kwam durf ik niet te zeggen het is over....zou wel zo fijn zijn na bijna 2 maanden ongi te zijn.....pfffff....niet constant erg maar toch!

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jeeeetje wat lang heh!!! echt vreselijk dit....pfff hopelijk na dit ...rolt het gewoon op de normale manier verder...wnat dit schiet niet op..wij willen een baby wij willen een baby :p:p:p *slaatmetvuistenoptafel hahah nee geintje...

hoe is het met de girls? hoe lief die foto samen slapen...oohh ik kan ehct niet wachten tot mn jongste ook wat ouder is...tis nu ook altijd al zo leuk...ze zijn zo lief..oudste is echt zo'n zorgzame grote lieve broer...en echt mega dol op zn broertje en andersom...jongste slaakt altijd een vreugdekreet bij het zien van broer..super cute

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja heb het ook wel gehad nu hahahhaa....ach komt wel goed toch?

Ja het is zo lief! Ze spelen steeds meer met elkaar omdat ze elkaar nu ook goed begrijpen .... Ze slapen samen op de kamer en in het weekend gaat de jongste altijd bij de oudste in bed liggen om te keten....zo leuk!

Maar merk echt dat ze steeds closer worden......

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja komt echt wel goed hoor lov!

ja ah wat lief joh! ik zit er dus aan te denken de jongens toch bij elkaar op de kamer te laten slapen, mss tegen de tijd dat jongste naar peuterbed gaat...en dan hebben ze 1 speelkamer...
    moet natuurlijk es kijken tegen die tijd, maar lijkt me wel leuk voor ze...of zou j zoiets alleen vanaf het begin kunnen doen denk je?...

ja dat is toch wel erg leuk dat ze 2 meiden zijn heh, en dus zoveel dingen met elkaar kunnen delen en gemeen hebben...

waarin merk jij dat de jongste veel oppikt van de oudste?

Deel Deze Pagina