sukke tis ook spannend!!! en als het echt allemaal heel lastig gaat laat zoon dan gewoon een filmpje extra kijken oid...tis soms echt even improviseren maar meestal komt het helemaal goed! fijn dat ze ff wat voor jullei koken!! gelukkig is je man er weer na 19u...die van mij kwam en kotm altijd pas 01u Bv loopt zeker goed das altijd fijn, zo'n start!!! zet em op morgen
Miis, dankje. Ik weet niet of het wel de flesvoeding is.. Ik weet het niet meer en vind het ook gewoon belachelijk dat er zo moeilijk gedaan wordt over een paar onderzoeken. Wie weet zijn we daar wel heel erg mee geholpen. We doen de kids al zon beetje 1x per maand een nachtje uit logeren om even bij te slapen. Maar ik denk dat we binnenkort onze dochter eens een weekendje naar mn ouders brengen om zo alle tijd voor de oudste te hebben. Dankjewel Sukke! Dat van iemand meenemen als mijn moeder vind ik geen slecht plan. Die onthoudt ik zeker. Hoe gaat het vandaag voor het eerst alleen? Wel spannend he! Maar vaak loopt dat echt wel. De oudste gaat er ook wel snel aan wennen.
Hier een griepje te pakken.. Ziek zijn met kinderen in huis is niet erg handig..! Lov, ben ook benieuwd!
Ow bah! Ziek zijn heb je als mama idd helemaal geen tijd voor! De dgn duren dan ook laaaaaaaaaang! Beterschap!
Dankje! Ja dat klopt, geen tijd om ziek te zijn. Gelukkig was mijn man vanmiddag vrij en morgen komt mijn moeder de kids ophalen. Lief! Kan ik even rustig ziek zijn. Hoe gaat het bij jou sukke?
http://i.imgur.com/vSsj2HJ.jpg joehoe mijn ei komt er echt aan! Toch even een hcg testje gedaan zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Misa hoop dat je weer beter bent?! Sukkehoe gaat het met de kleine mop? Miis....! What's happening babe
Lov, dat ziet er goed uit! Maar heb je 'm nu niet al gehad? Die laatste lijkt er voorbij of niet? Spannend! Ik ben er net weer bovenop. Ik had een longonsteking en was er behoorlijk ziek van! Gelukkig heeft mijn moeder de kinderen twee dagen gehad, want ik kon amper van bed of bank opstaan. Dus laat staan voor ze zorgen. Op nog behoorlijk wat vermoeidheid na ben ik weer..! Sukke hoe gaat het bij jullie? Is het genieten? Miis, hoe gaat het?
hoi lieverds misa, ah nee shit zeg beterschap nog!! gelukkig nkon ej moeder de kids opvangen, ik heb nu 1x griep gehad met 2 kids wat een hel...ik kon het gelukkig nog allemaal net opbrengen maar had ook hulp ingeroepen hoor! pff hihi moeders kunnen echt niet ziek zijn! Hoe is het met de kleine meid, hoe doet zij het als oma in dit geval oppast? Lov, zo blijjjj voor jou!! eindelijk heh hihi sukke haha wij spreken elkaar al in 2 andere topics, hihihi dus soms weet ik ff niks te zeggen Moonchild hoe is het met jou???/jullie @hier alles oke...kindjes doen het zo goed, ik geniet echt zo intens van ze, klintk echt zo cliche ofzo maar dtis echt waar! Met mij gaat het ook wel goed...schildklier blijkt toch oke te zijn, wie weet is het toch nog wat anders morgen weer met internist bellen en afpraak maken, wordt liever daar gewoon geheel onderzocht en getest op vana lles...want heb niet zoveel ana mn ha vind ik...
http://i.imgur.com/lPc2fdk.jpg eitje is geweest... gisteravond nog een knaller gehad .... Wel geen s.x meer gehad maar ach de avond ervoor wel en vanmorgen dis dat zit wel goed hahaha... Vannacht had ik gekke kramp in de bm? Zou het van het ei zijn? En vanmorgen was de s.x iets pijnlijker.....is dat juist als je bmmond openstaat en laag is.....of andersom! Wetem jullie dit? Misa ah bah iedereen is ziek hè ..... Ben zo toe aam de zomer Miis gelukkig meid! En klinkt heerlijk....zeker kinderen zij. Genieten!
Miis, wat fijn dat het zo goed gaat met de kids en dat je zo geniet! Ik zou ook vragen om meerdere onderzoeken. Is toch niet oke dit? De kids doen het hetzelfde bij oma of op het kdv. Het is 2 weken erg goed gegaan met zelfs een week doorslapen, maar het is alweer een paar nachten drama. Ik heb geen idee wat het is. Ze heeft de juiste voeding, we hebben elke vorm van hulpverlening al wel gezien (behalve kno arts) dus we zitten vast. Hopelijk is het een kleine terugval en pakt ze het weer op. Vannacht was het 19:00/23:00/6:30. En zonder gedoe weer slapen. Dus dat is fijn....! Ooh spannend meid! Ik voelde mijn eisprong ook wel eens. Ik duim!! Ja en op naar de zomer........!
Misa ja maar niet dat stekende drukkende gevoel zeg maar. Dat had ik niet. Ach alles is vast gevoeliger omdat ik een mk heb gehad?
Misa wat jammer...........je zou denken er moet iets zijn. Maar misschien is dat helemaal niet zo? Wat denk jij?
Ja lov, ik weet het niet meer. Het gaat best heel goed nu. Soms is het (door)slapen snachts wat lastig. Maar ja. Volgende week nog wel even naar een homeopaat, vooral kijken of ze wat kan betekenen ivm die harde ontlasting. We zullen zien! Hoe is het bij jou? Wanneer verwacht je ongi te worden? Hoe voel je je? Hoe is het met de rest van de meiden?
Hoop dat ze jullie kan helpen hoor....... Hier heb ik al bijna mijn nod ....zo spannend.... Heb alweer melk gehad in borsten ...l al een paar dagen vreemde ongi zeurderig gevoel wat komt en gaat....blauwe aders op de borst. Nu hopen dat het geen ongi wordt hahaha
@lov spannend meid, ik duim voor je!!! @miis. Wat heerlijk dat het zo genieten is! @misa. Balen dat je nu ff vast zit. Hopelijk idd een korte terugval en gaat het snel weer beter. @sukke. Hoe is het met jou / jullie? @all. Hier ff een drukke tijd achter de rug. De kinderen doen het super. Een zindelijke dochter en actieve zoon. Gelukkig gaan de nachten steeds beter en komt de jongste nog maar 1x voor een slokje melk. Op een papfles van papa na voed ik nog zelf, gezellig. Nog niet ongesteld en wat vage klachten, dus vanmorgen ff getest...volgens mij een indrooglijntje (staat in ander topic bij vage en duidelijke testen). Haha het zou toch wat zijn anders he?!
ovu worden donkerder....nu hopen dat het iets goeds is Moonchild heb ik iets gemist? Wist niet dat zwanger wilden raken if wist ik dat wel
Oeeehhh lov!!!! Wat spannend!!! Haha nee we zijn niet bezig voor een derde kindje. Alleen wat vage klachten en door de borstvoeding nog niet ongesteld. Dan slaat te twijfel soms toe.
oh hahaha dacht al dat ik iets gemist had. Jeetje spannend dan bij jou hahaha...weet wel dat ik tijdens de bv vaak last had van hormonen.. Ja ovu`s zijn niet voor een zwschap maar ja heb ze toch he hahaha....en na de mk ben ik net meer zo moeilijk hahaha gewoon doen