2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Groot gelijk:D!!!

Tja, die hormonen he... Ineens ruik ik weer heel goed. Heel enthousiast over een (dacht ik) nieuw wasmiddel op mijn werk.Mijn collegas keken me al vragend aan afgelopen week.
    Ineens weer een knuffekont:p en puistjes.
    Wie weet word ik gewoon heel binnenkort ongesteld.

Wanneer ga je met andere testen testen?

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

vrijdag of zaterdag

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

het zou natuurlijk zomaar kunnen hahah...slik je geen minipil?

4. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Nee haha:). We zijn redelijk voorzichtig, maar dus wel een kleine kans.
    Nouja, vast niets aan de hand.

Alles goed met jouw meiden?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja super......superdruk en superstout hahaha nee hoor. 2 drukke tantes dat wel maar de oudte gaat naar school dat scheelt al hahahaha....

6. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    :p echte meiden. Genieten!!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah je snapt me:D

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hoi!!

Lov, nou wat spannend zeg...ik heb wel ooit getest met ovu´s nadat ik posi zw test had en die was idd ook positief...!
    Ik duim hoor, whaaa

Moonchild, ah wat heerlijk dat het zo goed gaat met ze! Had jouw zoontje nou een helm? hoe gaat dat nu?
    Super dat bv zo goed gaat!
    Zo gewaagd haha geen anticonceptie :p

Misa, zielig die ontlasting zeg jongste had ruim 2/3 wkn last van harde ontlasting an introductie van bijvoeding..
    hoe gaat het verder met jou ook enz!

@hier, bv is er mee aan het ophouden heb ik zo het idee..en zoon wilt ook zelf niet meer echt, moet hem soort van dwingen...althans, snachts als ik het aanbied drinkt ie wel..maar niet ehct van harte..omdat hij het blijkbaar eigenlijk nioet nodig heeft, dus geen trek ofzo...
    Ik gaf het elke ochtend maar hij weigert het steeds vaker..even latr probeer ik het weer en soms neemt ie het dan wel..
    Kolven ben ik zat, dus dat ga ik echt niet meer doen. Als het op deze manier "natuurlijk" afbouwt vind ik het prima, wel heeeel erg jammer :(...voelt deze x als een mislukking, door die stomme schildklier...anyway...we'll see..

Verder gaat het super goed hier ook met de jongens, jongste loopt overal langs, oudste praat super goed, gaat over 2 wkn naar de psz!
    Met mij alles oke!

9. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Neejoh misa, je hebt het al heel goed gedaan!! Je mag zeker wel trots zijn!!
    Helmpje gaat erg goed! Hoofdje is erg mooi en het helmpje is nu handig met vallen haha.
    We gebruiken condooms...maarja...zijn niet heel consequent...wel 'voorzichtig'.
    Wat gaat jouw jongste goed zeg! Hier wordt nu ook net langs de bank gelopen.
    Leuk psz voor de oudste, spannend!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja spannend miis......hahahaha
    Maar is toch super als hij zeld afbouwt...wat wil je nog meer....en al bijna naar de psz....pfff waar gaat de tijd heen met die kids.

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ja dat is zo..maar had zo in mn hood tot 1 jaar ...en was al genoodzaakt te combineren enz...dus t gign al helemaal niet zoals bedacht en verwacht hahaha

Ja echt hoor ik vind het zo gaaf voor hem, hij is er echt ontzettend aan toe...en gelijk 4 dagdelen, eerst vond ik het veel..maar ach die 2 andere dagen is het maar ff 2 uurtjes spelen...is geowon lekker voor hem elke dag wat..en dan woensdag niet, nou lekker zo'n break.

heb voor hem zo'n haaien tasje gehaald, van capt n sharky, wilde hij per se hebben, haha het is echt haai voor en haai na...zo lachen deze leeftijd, vind het ehct super genieten...

hoe doet de oudste het op school lov?

moon, zooo idd handig zeg die helm dan..wnat mn jongste is echt ZO vaak gevallen, wilde al zo vroeg staan..maarja balans was ver te zoeken en hij ging nog niet zelf in zit oid..dus wist niet hoe hij terug op de grond kwam..nou soms had ie echt 3/4 bulten ...ehct bang dat ie een hersenschudding kon krijgen!

Tandjes zijn hier trouwens bezig...dus slaapt onrustig...das wel jammer :p

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja snap ik.....opeens is het dan over.....nooit meer bv geven. Of wel?
    Stoer hahahaha zo'n tas! Hier ging ze 2 daggelden maat het is hier nu zo duur geworden....70 euro voor 2'dagdelen...dus 4 uur per week. Nou ga liever andere leuke dingen met ze doen waar ze met anderen kunnen spelen hoor. Gewoon te erg...

Het gaat goed op school....ze vindt het superleuk....soms is ze erg moe dat wel....en wel eens hoofdpijn. Maar is ook nuet niks voor zo'n kind. Binnenkort weer oudergsprek ben eens beneiuwd....

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    zo duur zeg :(
    ik betaal hiervoor 20 euro..omdat het doo de gemeente is gesubsideerd...en hoort bij voo voorschool plan...maaja hij zal niet doostromen naa de bijbehorende basisschool..

als hij op de basisschool komt die wij graag willen, dan zit daa de psz voo de jongste..die is inkomensafhankelijk..nou dan kost 1 dagdeel dus 66 euro... !!! 2 dus 130

maaja dan zit ik nu al te denken, de tijd dat jongste ernaar toe zou gaan, zgaat de oudste dus naar de basisschool..dus zit de jongste met 2,5jaar aleen thuis...dus ik vind het wel belangrijk voor hem maa 1 dagdeel vind ik zo weinig...pff..

en ergens anders brengen schiet niet op ivm de tijden

Oh leuk zeg oudergesprek...ben ook benieuwd...ja er komt ook zoveel op ze af heh...ze "moeten" dan zo groot zijn ook hihi

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja is echt erg hier!
    Ik ga wel naar zo'n kinderspeelstad.....kinderboerderij enz....en ik wil graag op peutergym.....vindt het wel goed zo. Wat doen ze daar op de psz...knutselen? Dat kan ik thuis ook....

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nou voor mn oudste is andere omgeving wel erg belangrijk..en weetje ik zit 3 hoog...met slecht weer ga je niet zo snel naa buiten als dat je beneden woont...
    maa idd ik ga het ff bekijken tegen die tijd..heb dan in elk geval mn rijbewijs! maa ik doe echt veel heh met de oudste, maar hij heeft meer nodig merk ik gewoon...of ik moet elke dag uuuuen naar buiten...maarja zit natuurlijk met die jongste...als die slaapt..en we terug naar huis gaan...moet ik eerst die wagen in de kelder zetten, hij weer wakker...en dan met 2 kids naa boven..pff..nee echt een gedoe...echt zielig vind ik voor de jongste

en persoonlijk vind ik de inteactie met andere kindjes ook goed...

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja hier hebben we de tuin.....neefjes vriendjes...zus.....genoeg kindjes om mee te spelen...idg

17. misa

misa Niet meer actief

Pff ja wat is die psz duur he. En wat een verschil overal. Wij hebben 1 dag kdv en 1 dag mijn ouders en we denken er regelmatig over het kdv in te ruilen voor een gastouder. Puur om financiele redenen. Maar ik vind de opvang, het schoolse/ grotere groep ook wel een fijne leerweg. Maar is dat ook zo? Moeten we met zijn allen niet te veel en willen we niet te veel. Ik weet het soms niet. We hebben wel veel kids in de omgeving. Maar toch, voorlopig blijft het gewoon zoals het is en spelen we vaak met andere ideeen in onze gedachten. ;)

Moon, haha ja met vallen wel een voordeel die helm! :)

Lov, morgen testen?

De dagen gaan hoer vaak erg goed. Nachten wisselen. Soms laat in de nacht een voeding. Soms vaker, soms erg onrustig. Dus het gaat heel wisselend. Zolang het ook vaak goed gaat, hou ik hoop! ;)
    Volgende week gaan we naar een homeopaat. We zullen zien of zij nog iets kan betekenen, vooral voor haar ontlasting. Die is bijna altijd hard geweest. Vaak gepaard met veel huilen. Aders misschien toch maar eens een echo van haar darmen eisen, desnoods bij een ander ziekenhuis.
    Ach we komen de wel! Met ups en downs. En steeds meer ups!!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn misa....steeds meer ups! Zeker gewoon die echo eisen.....wei weet komt er iets duidelijks naar voren.

Misschien morgen testen.....;) had vandaag wat roze....niks meer gezien. Wel krampen en steken maar die gaan ook weer weg....heel gek

19. misa

misa Niet meer actief

En, heb je getest lov?

Miis, wat jammer voor je dat je bv min of meer gestopt is. Je hebt het echt een hele tijd gedaan joh! Maar wel anders dan je eigen planning, daar moet je vast even aan wennen. :)
    Heeft je jongste erg last van de tanden? Heeft hij er al veel?

Hier was de jongste gisteren echt heel sjaggie.. pff aan het einde van de dag was ik het helemaal zat..! ;) Toen zei een vriendin: misschien een sprongetje? Hihi... Nou sprong, darmen, pijn, allergie, ontlasting, sjaggie, moe.. Het kan allemaal zei ik! Verklaren probeer ik al bijna niet meer te doen. Ik moest wel lachen om haar lieve meedenkende woorden.

Sukke, hoe is het bij jou?

Deel Deze Pagina