2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Lov, whaaaat...lijk ik nou ergens iets te zien???????????????

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja misschien..........ik twijfel .;)

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik lijk iets vanaf onder heeeeeeeeeeeeel vaag te zien...zegmaar een begin vanaf onder....maar wel mega licht

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja idd megalicht! Maar heb nog tijd :D

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hahaha oh mijn god, wat spannend dit zeg!!!!!!

Misa, ik hoop echt dat de homeo wat kan vinden!! pff je blijft bezig...gelukkgi gaat het nu wel iets beter..
    Ja haha die vriendin bedoelt het goed, maar ik zou ook niets meer willen verklaren, tis gewoon zo in jullie situatie..en elke dag dat het beter gaat is mooi meegenomen...! hihih

@psz/kindjes, nee mn oudste heeft daar niet genoeg aan, ik red het ook niet om wekelijks af te spreken, dag duut gewoon te lang voor hem..
    tis 1030 nu, we hebben al gekleurd, gepuzzeld, samen afgewassen, hij heeft al met zn autoracebaan gespeeld en een spelletje op de ipad gedaan...

Jongste net wakker, dus gaan zo naa buiten...maa ben wel wee 1200/1230 zeker terug, kan jongste wee naar bed...
    Dan gaan we koekjes bakken :p ....

6. misa

misa Niet meer actief

Ik moet heeeeeel goed kijken maar dan lijk ik ook wel ietsie pietsie te zien....! Spannend!

7. misa

misa Niet meer actief

Jeetje jij bent wel heel actief miis! Leuk joh!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd miis actieve hahahahaha...

Ja we wachten maar af. Net zei iemand al dat ik misschien te vroeg was....10 feb was het echt posi en dan springt je ei binnen 24-48 nou dan ben ik idd te vroeg. Dus wie weet....

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, ja precies zou zomaa kunnen dat ie bijv pas na 40 uur is gaan springen or whatever....

Maadaarom zeg ik, tis mss ook dat het een knul is..ik ben actief omdat hij dat is haha, hij heeft het in huis wel gezien, althans na een aantal uur..dus is voor hem gewoon erg leuk om dan ff naar andere omgeving te gaan.

Haha net ook in de speeltuin, een jongetje van 4 ofzo liep erdoor om naar huis te gaan..gaat ie roepen jongennnnnnn, bal spelen?????? ( hij had zelf zn bal in zn hand)
    hihi maarja de jongen ging weg

Maar mennnnnn het is echt zo verschrikkelijk koud, ik vond het niet leuk, echt maar amper een uur buiten geweest, zoon wilde ook maar terug haha..

onze koekjes zijn gebakken en hij kijkt nu Finding Nemo ( lov jij schreef aladin, nou hier is dat dus nemo haha echt verslaving, kent heel de film uit zn hoofd hihi)

Maar spannend lov, ik ben zooooo beneiuwd

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahah Nemo os ook leuk!
    Ja hier is niets op loopafstand.....in de stad is toch wat meer te doen dan in zo'n gat woor ik woon hahahahha.

Kan ik soms zo zielig vinden als mijn meiden lief doen en de andere kindjes gemeen hahaha

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, haha oh echt herkenbaar, andee kindjes lijken altijd zo gemeen! :(

nou ik woon dus best wel in een rustige wijk, vind wel mee vallen wat je allemaal kan doen..toch overal met openbaar vervoer naartoe enz ...altijd erg druk waadoro je ook niet altijd zin hebt...
    En dit weer helpt ook niet mee!
    kan niet wachten tot ik mn rijebwijs heb dan kan ik echt veel meer doen...ook als het weer wat beter wordt lekker fietsen heerlijk zo'n zin in...moet wel even een buggydrager aanschaffen

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik kan rijden maar ga niet elke dag zoveel doen hahahaha.
    Openbaar vervoer is hier een ellende....je moet altijd eerst naar een stad met de bus om dan ergens uberhaupt te kunnen komen....voor iets waar je binnen 10 min had kunne zijn doe je dan gewoon 1 uur over.

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja lijkt me ook echt kut hoor!

maar bijv voo mij is de indoor hier in mn stad zegmaar te ver om helemaal met openbaar vervoer te gaan...rot verbinding, overstappen enz, ...dus dat doe ik niet als ik alleen ben..maar als ik een auto zou hebben zou het makkelijk kunnen

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Wauw ik was het hier helemaal vergeten!!! *schaam*

Even kort want ben druk!

Lov! Spannend!!!! Morgen weer? Ik duim.

Hier waarschijnlijk eind maart naar de psz volgens mij kost het hier iets van 40 euro per maand voor 2 dagdelen.

Met ons meisje gaat het best goed. Van de week bij de ha geweest omdat ze vrij veel spuugt. Moest ik k eens bloed prikken voor bilirubine. Hij vond haar nog heel geel. Uitslag was goed, wel tegen de grens. Over 4 wkn dat nog is checken, nu paar dgn wegen ivm het spugen. Gisteren woog ze 2910.

Hier ook een dorp waar geen hol te doen is. Vooral in de winter niet. In het voorjaar/ zomer zitten we vaak aan de rivier op wat strandje...

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik zie hem!!!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Aaaahhhhhh ben nog voorzichtig....heb bruinverlies ....wat ik overigens alleen zie omdat ik check met een tampon Hhihi en soms ben ik zo overtuigd ongi te worden!
    Maar ik ging gister zo misselijk slapen en werd wakker om 5:30 en was weer misselijk.....nou toen ben ik opgestaan en heb getest hahahahaha....

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sukke vervelend dat ze spuugt....hier hebben allebei de meiden veel gespuugt. Ik gaf johannesbroodpitmeel. Dat hielp wel goed. Een lepel voor de bv en een lepel erna.

18. misa

misa Niet meer actief

Sukke, wat vervelend dat ze zoveel spuugt. Wij hebben ook jbpm van natufood gebruikt.
    De oudste spuugde heel veel maar had er geen last van. De jongste spuugde bijna nooit, maar had er wel erg last van. Zij heeft zantac gehad.

Lov, die tweede foto lijkt wel wat zichtbaar te zijn! Oeoeoeoe!
    Morgen weer?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien wel....even kijken wat er gebeurt tot morgen....bruinverlies is er wel nog....ben nog steeds bang ongi te worden

Deel Deze Pagina