2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Spannend hoor Lov. Al getest vandaag? Ben je nu extra onzeker of dat niet?

Man en ik net discussie gehad. Ik wilde, eigenlijk al voordat B kwam naar Nijntje maar goed ze kwam te vroeg dus was er nog niet van gekomen. Nu had hij gister met zijn ouders afgesproken dat ze naar Nijntje gaan alleen wilde ik graag zelf met hem ook omdat het de eerste keer voor hem is dat hij naar de bios gaat.
    Hij vindt dat ik me aanstel..... Zullen de hormonen en het slaap tekort nog wel zijn dan....

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ongi.....ga even flink balen vandaag bah!

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Jammer lov! Vandaag balen, morgen weer fris er tegen aan!
    *knuffel*

4. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    @lov: knuffel!

Hier werd ik een dag na de vage test ongesteld. Jaja de eerste keer sinds de bevalling. En jawel, wel 1 hele dag ongesteld geweest...:p

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ook fijn moonchild!:D

6. misa

misa Niet meer actief

Lov, balen...!

Sukke: ik zou daar ook niet blij mee zijn... Eerste keer bios? Moet mama toch ook bij zijn!! Snap het helemaal hoor!

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, oh nee kut zeg :(:(:(:(

8. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou hij is wel geweest misa. Alleen heeft hij heel de tijd zitten huilen!!! Sp is met hem in de foyer gaan zitten en in d'r pauze zijn ze naar huis gegaan. Oeps!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oei sukke.l..niet zo' hit dus :D

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sukke, joh daar ha dik over heen gelezen, juist is het fijn als mama er is, tis allemaal behoorlijk groot en kan overweldigend zijn! en die reclame vooraf wat echt mega hard!
    tis dat ik zoon us al lang kon voorbereiden hoe het allemaal werkt in een bios ..maar k had het zeker niet leuk gevonden als ik niet mee kon...dus echt geen hormonen..en zo zie je maar..lekker zonde van het geld ook hihi

kan ej nou goe dmet je souders oveweg?

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    op verzoek open.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!

Meiden hoe is het?!

13. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hoiii lov23! Hier gaat het goed. Lekker ritme met onze kleintjes. Onze meid slaapt al sinds ze 4 mnd is door. Dat is even wat anders dan bij ons zoontje die pas rond zijn eerste verjaardag ging doorslapen. Voor de rest gaat het heel goed. De kindjes beginnen echt lol samen te hebben, wat ik prachtig vind om te zien.

Hoe is het met jou? Nog steeds bezig voor de derde zie ik. Hopelijk is het snel raak meid.

Ook ik ben benieuwd naar de rest!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heerlijk Saartje! Super als je ziet dat ze een klik beginnen te krijgen he.
    Hier duurde het ook even voordat ze echt samen gingen spelen hoor..de oudste was nog zo jong, en tja wat doe je met een baby :D
    Nu lijkt het nu dus weer super om de oudste mee te maken met de zwschap en de baby...

Kan niet wachten.
    Ben helaas nog bezig maar wat wel super is dat mijn cyclus weer is zoals voorheen, 33 dagen.

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, oh fijn deze weer open, zo kan ik je ook weer spreken hihih :D
    Wel beter zeg je cyclus weer terug dus...dan kun ej er tenminste wat mee!
    Lijkt me ook super nu je beide meiden het zo bewust mee te zien maken!
    Hoe gaat ie verder? hoe doet de oudste het op school enz :)

Saartje, oh wat leuk!! heerlijk!
    Hier ook de jongste die later echt vast is gaan doorslapen, dee dhet ook al super snel maar door mn schildklier en gedoe pas echt echt rond 9,5/10 mnd! heerlijk :D

@samenspelen, ja hier volop aan de gang. vooral kiekeboe...de oudste gaat dan ergens onder verstoppen en de jongste hem zoeken, nou grootste lol!
    Ook elkaar nadoen met geluiden, dat is dan weer jammer...vooral het gillen!! hahaah..maar echt zo schattig wat voor lol ze kunnen hebben!
    Ook spelen ze iedereen op een autootje, of de oudste gaat de jongste duwen enz...heel leuk!

@hier, alles helemaal goed, erg druk met dagelijkse bezigheden, oudste natuurlijk 4 dgn per week op de psz, heeft ie het echt onwijs naar zn zin, wat leren ze daar veel zeg, hele leuk thema's en echt heel veel creatieve bezigheden, woordenschat mega gegroeid en ook het samenspelen doet hem goed!

nou meiden leuk jullie weer te spreken x

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt goed miis :D
    Ik miste jullie hahahahha dacht waarom is dat topic dicht?
    Hier leren ze helemaal niet zoveel op de psz ? Jammer hoor!

De oudste vond het even weer spannend vanmorgen ... De held hahaha.... :DMaar ze is gek op school!
    Laatst had ze een Cito gehad, ja die maken ze nu al belachelijk, en het was prima hoor! Belachelijk sommige vragen gingen over dingen die ze gewoon helemaal niet kon. Zoals bv een vraag...
    Wat blaas je op en kun je op slapen...?
    Dan zie je 3 plaatjes... Zwemband.....luchtbed.....en een liggen wat je in de tuin hebt.

S zei dus een ligbed. Klinkt toch logisch want dat leek nog iets op een bed. Maar dat kon je natuurlijk niet opblazen ....
    Maar ze weet niet wat een luchtbed is.... Je moet het kaar net kennen toch?

En veel vragen die erg moeilijk waren deed ze goed beantwoorden. Dus het was hoed voor mij :D

Ja ik hoop eens dat het raak mag zijn....ben voor mijn gevoel al zo lang bezig....lange cyclussen mk lange nasleep....nu wil ik! Hahahaha

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lov, belachelijk zo'n vraag!!! haha en idd heel logisch!!!! opblazen doe je wel, alleen niet met je mond!

Ja dit is ook een voorschool, vandaar zoveel dagen, maar vind het ehct zo geweldig ...krijg elke 3/4 wkn een nieuw themabrief en alle dingen erin wat ze behandelen, je krijgt zelfs liedjes en tips en spelletjes mee om je kind zegmaar ook te stimuleren met het thema!
    Het is zegmaar ook voor bijv kidnjes uit 2talige gezinnen ed ook erg goed...tis door de gemeente gesubsideerd...
    En het lijkt veel, maar zoon vind dat ritme echt heelrijk, heeft ie echt nodig...want soms heb ik toch het idee dat ie thuis geremd wordt ivm de jongste, hij kan niet altijd met alles spelen of ik kan niet altijd van alles met hem doen, als de jongste wakker is enz...dus wat dat betreft..ideaal!

Ja snap je wel. ook omdat het met die meiden zo snel ging heh!!!
    Hoe was jullie vakantie, met de auto eggaan? hoe ervaarde je dat? en was het een resort? all in?

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja fij hoor ...hier is dat programma ook maar daar kom je niet zomaar bij zeg maar. Je moet echt een achterstand hebben hier.

Het was een camping :D maar wel een 4 sterren camping.
    We hadden gewoon een stacaravan met alles erin tot aan oven toe. Echt super fijn. De vrijheid voor de kids was gewoon geweldig. We hebben Venetië gezien ook erg mooi.

Ja we gingen met de auto. Heenweg overnacht maar dat vonden we voor de terugweg niet nodig. Maa toen kregen we file....we waren om 8 uur in de ochtend vertrokken en kwamen om 23 uur thuis. Echt erg hahaha

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    zo dan haha...nouja ach gelukkig ging het goed!

Ja die vrijheid is echt een must heh, anders word je gek!
    Heerlijk hoor, die meiden zo ook zo groot geworden echt uber cute op die fotos!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Cute zijn ze he :D
    En die van jou ook....smelt altijd weg bij de gezichtjes van ze :D

Deel Deze Pagina