OOOHHHH JAAA duidelijk!!! en je zit nog voooor nod!! jaaaaa het is echttt joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeee LOV! GE-WEL-DIG!! doet een vreugdedansjeeee jippieee jeeehhhhhh gefeliciteerd meid, echt gaaf!
ja daarom! maar sowieso ik zag hem direct en je nod is pas 5/6 juni....dus dan is het gewoon zo...tis geen tuurstreep!
Ik denk het wel....had alleen niet in de gaten dat de cyclus gewoon langer was snel zwanger en dan ken je je cyclus niet
Lov23 gefeliciteerd! (hebben wij vorig jaar niet in het NOD-topic of het testentopic gekletst?) Wat gek, morgen is het een jaar geleden dat ik een positieve test in handen had (4 juni, 6 dagen voor mijn NOD) en nu ligt hij lekker in de andere kamer te slapen... What a year! Maareuh, de gyn was mij letterlijk nog aan het hechten toen ik zei 'ik wil nog eens' haha En dat was niet door de oh-zo-leuke bevalling hoor, was dat maar zo. Ik wil gewoon weer zwanger zijn, weer die spannende maanden wachten op een posi test, weer stuiteren bij een posi test, weer uitkijken naar de echo's, de eerste schopjes voelen, pronken met die dikke babybuik... Maar helaas, ook wij moeten nog een jaar wachten Enerzijds denk ik dikwijls 'ik kan me niet voorstellen weer die nachten te moeten doen, ik hoef echt nog niet direct een tweede, ik ben er nog niet klaar voor', etc... en dan voel ik mij schuldig tov mijn kleintje. Maar toch, oh wat wil ik zo graag. Stieken ben ik aan het aftellen naar volgend jaar
lov, hoe voel je je nu hihihi ben je blij of gelijk onzeker ? ik weet nog dat ik echt paar dgn ongeloof had, met de jongste..echt zo soort van realitycheck van wow ja er komt er nog 1 bij hihihi
Ja het geloven komt langzaamaan...... Bang nee het voelt goed! Soms even onzeker maar het gaat gewoon goedkomen nu. Heb volgende week al een echo ... Ze willen even kijken of het op de juiste plek zit. Beetje vroeg maar ach we gaan gewoon
oh nou en! zolang je weet wat je kan verwachten op de echo is het goed!! we fijn hoor! jaaa geloven hihi echt gaaf joh, derde komt er nu echt aan!
Zijn hier ook meiden die al weten wanneer ze voor een tweede of derde of vierde etc etc willen gaan? Ook al hebben ze 'net' een baby gekregen?