Ja dat hoort bij kinderen krijgen vind ik Alles veranderd vind t altijd vreemd als mensen daar verbaasd over zijn en zo erg de drang hebben naar ' alles weer naar normaal ' willen Dan denk ik ja hallo je wilt toch kinderen dit hoort erbij en komt echt wel goed hoor hahaha Ja ik bn nu wel echt moe om helemaal à la vies te gaan sexen hahaha gewoon even normaal dat andere komt straks weer !! Kleine man is alweer 12 wkn!! en slaapt nu heerlijk van 2030 tot 07/0730
Ik weet nog dat ik in mijn zwangerschap van R niet te stoppen was! Waahaahahaha! Daar is nu nog niks van te merken, komt misschien nog wel! Het spontane gaat er met kinderen ook even af vind ik hoor. Ik draai nu tijdens het koken niet even het gas uit als manlief thuis komt!
Ja het is gewoon ook anders...maar er is ook een hele boel veranderd toch?! Moeder en vader worden maaltje toch heel anders. Het zou toch ook gek zijn als je niet verandert dan klopt er iets niet. Zolang het maar weer toekomt allemaal he. Hier zei laatst iemand tegen mij, nu zullen jullie er wel een leuke avond van maken he als de kids bij opa en oma slapen. Uhm...die hebben we ook gewoon als ze thuis zij hoor hahahahahaha..ook zoiets!
Ow ja dat is ook zeker zo! Daarnaast moet je ook wel wennen aan heel de nieuwe situatie en de veranderingen van je lijf. De eerste keer na mijn bevalling was alsof ik opnieuw ontmaagd werd! Bah bah! Haha. Moet er niet aan denken dat dat straks weer zo is!
haha ik was tijdens de zwangerschap van de oudste ook niet te stoppen wuhahah...bij de jongste dahct ik echt, ooohh nee please, need my sleep ben daarom wel blij dat man hier 4 avonden niet thuis is, dat zijn de dagen dat ik goed kan bijslapen!
Idd sukke hahahahahaha.... @miis dat snap ik maar lijkt me ook best moeilijk om het zoveel alleen te doen.
lov, hmm niet echt moeilijk..maar soms wel vermoeiend...en dan vooral omdat we 3 hoog wonen.. en dan is dat opzich nog te doen ..maar mn kelder is om de hoek..ehct irritant....dus niet gelijk beneden ... dus bijv dit is zo kut: ...jongste moet sowieos in de draagzak ..oke dat is niet erg.. Maa als de oudste bijv slaapt...kan ik dus niet bijv...de wagen benden laten staan met oudste...even snel jongste boven leggen..snel terug naar beneden de oudste tillen en de wagen snel ind e kelder... ( dit zou hooguti 1 minuut duren bijv) Maar nee ik moet eerst naar de kelder...alle spullen ( eventuele boodschappen)+ baby in drager + peuter tillen, die helemala moe is..en dus wakker gemaakt is/wordt ...nou ik lijk wel een pak ezel..echt mega zwaar.. vind het ook rot om de oudste te dwingen te lopen ( doet ie toch niet)... En soms loopt de dag nou eenmaal zo dat ik pas weg ga nadat man even smiddags thuis is...omdat ik bijv nog wat nodig heb..of vergeten aan hem te zeggen...of hij moet ineens eerder terug naar werk, dus kan hij niet even een booschapje halen.. want ook met boodschappen zou het relaxter zijn als kelder beneden was....even oudste in de wagen laten, snel boodschappen boven zetten...en dan hem halen.. hahaha wta een verhaal heh
In de eerste zwangerschap hebben we wel gewoon seks gehad, maar niet tot het einde. Was moe, buik zat in de weg en we vonden het niet super meer daardoor. De tweede keer was ik een weekof 18 mega moe en ook de hele dag door een beetje misselijk/gammel. En dan vooral na het eten. Dus ja... Dat werd niet echt wat. Daarna ging het een paa weken lekkerder en daarna weer erg moe. Savonds vroeg in bed. Dus toen hebben we heel lang geen seks gehad. Wij praten er wel over hoor. Mijn man heeft uiteraard wel weer erg behoefte aan een beter seksleven. Ik langzaamaan ook. Maar ik ben ook erg blij met de momenten voor mijzelf als die er zijn. Maar er is al een startje gemaakt hoor. Komt ook zeker wel goed! Miis: wat ontzettend lastig zoals jullie woonsituatie is. Nooit de behoefte of mogelijkheid gehad om te verhuizen? En veel alleen doen.. Pff heb ik ook een tijdje gehad. Maar met ons onrustige meisje erbij vond ik dat erg zwaar. Nu heeft mijn man vrij dus kunnen we de zorg goed delen samen. Ja je leven en lijf veranderd ontzettend met kinderen. Bij de oudste heb ik dt gevoel nooit gehad, maar bij de jongste denk ik wel eens: ik wil graag weer eens wat rust en regelmaat en tijd voor onszelf. Maar mijn oude leven terug..? Nee dat wil ik helemaal niet, want daar hoorden de kids niet bij. Sukke, opnieuw ontmaagd..? Hihi, zo voelde het hier ook wel een beetje hoor! Haha! Lov, ik heb ook lang last gehad en nog steeds wel wat. Maar vooral tijdens de seks. Niet zomaar. Als dat zo blijft, dan bezoek ik de ha wel een keertje.
misa, jaaa we willen voor dat de oudste naar de asisschool gaat verhuisd zijn...maar we moeten ons nog ehct verdiepen in kopen...we zijn er echt niet in thuis!! klopt het dat je schuldenvrij moet zijn, weet iemand dat? anywayyyyy...tis nu vooral lastig nu ze beide jong zijn..ik dnek over ene half jaar is het alweer nog makkelijekr...en helemaal als jongste ook loopt enz die trappen ben ik al aangewend hahaha is ehct sporten...ik ga soms 2x per dag eruit...nou echt een workout!!! Voor de kids gaf ik dans en zumba lessen dus ik vind het wel lekker btj sport hahahaha ja nou ik was ook moe hoor voor sex...en logisch voor de mannen veranderd er niet....a;leen dat wij niet kunnen en willen hahaha...ik bedoel zo vaak gaat een man er toch niet uit snachts? hihi...althans de mijne nog nooit! ook omdat ik bv geef en ach beide jongens hebben eigenlijk maar kort nachtvoeidngen gehad ( wnat de jongste zie ik niet als nachtvoeidng...vanmorgen kwam hij om 6u, maarja dat zie ik niet als nacht)
Ja jeetje..! Twee keer per dag erop uit en dan zulke toestanden..! Mijn oudste sliep ook met 6 weken door. De jongste heeft het al eens gedaan, maar niet vaak. Gisteravond was het 22:00 uur en daarna 6:15. Dat noem ik meer dan doorslapen! stiekem hoop ik daar vannacht natuurlijk ook weer op. Maar dat moet ik niet doen..! Dan valt het vannacht wel tegen. Hihi! Maar nu sliep zij door en werd ons zoontje twee keer wakker van het overgeven.. Heel sneu. Ik dacht echt: als het nu nog eens gebeurt dan nemen we hem wel bij ons in bed. Maar elke keer weer wilde ik gaan slapen, maar was 'bang' dat als ik dan net 10 min zou slapen, dat dochertje voor de voeding zou komen. Hahaha, uiteindelijk nog weinig slaap gehad..! Maar als ze om 22:00 en 1:30 en 5:30 komt, dan voelt het wel heel erg als twee nachtvoedingen.. Meestal doe ik ze ook, maar nu mijn man vakantie heeft, wisselen we af. Maar met bv had dat natuurlijk ook niet gekund.
Misa nouuuu jongste had dat ook eerste weken soms 2 nachtvoedingen die zijn zo verrot Haha slaap j net diep en dan kwam hij ... Kon m'n ogen amper open houden en dan net weer lekker in slaap en weeeer echt zo balen en dan doezel j nog even weg voordat f oudste alweer komt hahaha jaja mama zijn is wat! Maar ik zie alles zo : wat is die babyperiode/kindertijd op een mensenleven ? Als j jezelf dat steeds vraagt valt t allemaal heel erg mee
Ja dat is echt heel zwaar. Ik val er ook vaak bij in slaap.. Hihi! Die babyperiode is zeker kort, maar ooh zo belangrijk..! nu het hier twee dagen vrij lekker loopt, kan ik weer wat realistischer kijken en denken. Maar soms denk ik wel eens: wanneer gaat het oooooit beter! Geef me maar een datum.. Dan kan ik er naar toe leven. Maar dat gaat dan weer niet he. Hihi!
Hmm mss helpt de gedachte dat na 3 mnd de meeste dingen wel lis lopen en beter gaan!!! T lijkt ook echt wel wat beter te gaan toch?
Wat is het wam meiden...bah! Heb maar al een mand strijk weggewerkt.....want straks is dat niet te doen.....bleeeeh. Je zal maar nu moeten bevallen ...
Ja klopt. De jongste slaapt beneden. De oudste is al erg moe, maar naar bed.. Het is 30 graden boven.. Hopelijk slaapt hij er wel om. Wat doen jullie met de kids met naar bed gaan met die weer?
Hier is hij gewoon om half 8 gegaan. Wel sneu want zijn koppie was helemaal nat van het zweet. Wel raam en deur open en de andere deuren en ramen open dat het wat door waait. Hij is ook lief gaan slapen. Heb het idee dat hij er wel goed tegen kan!
Hier slapen ze wel gewoon..... In die hitte. Wij slapen de hele nacht met een ventilator! En meiden...kijk naar mijn banjer....het is begonnen whahahahahahahaha.....