2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    MIsa, hey wat goed zeg! in de nacht ook al bijna echt goed! Hier de nacht een tijd geprobeerd maar hij wordt niet wakker van zn drang en ligt dus steeds in een nat bed te slapen, zo diep sliep hij dan.

Hier alles goed, jongens spelen echt zo leuk met elkaar!!!
    jongste zegt super veel na en houd van dansen!
    Oudtse praat ook super goed en is heerlijk in zn ontwikkeling bezig!
    Met mij ook alles goed, in aug afrijden!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Spannend miis!

Fijn dat het zo goed gaat dames!

Hier inmiddels een goede echo achter de rug en de 16de mag ik weer naar de gyn. We zijn het langzaam aan het vertellen aan iedereen dus leuk leuk :D
    Het meest lieve is dat de oudste zo trost is! Ze zegt heel de dag....mama ik vi dt het echt leuk dat je een baby in de buik hebt

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ah wat super lief LOv, hoe hoe voel jij je verder?

vind je het nu nog spannender allemaal..of gaat de tijd ook erg snel!?
    hoe doet de oudste het op school?

4. misa

misa Niet meer actief

De nacht hebben wij ook helemaal nier bewust geprobeerd. Hij kwam er gewoon droog uit. Smiddags heeft hij geen luier meer aan in bed maar snachts wel een luierbroekje. Hij roept als hij moet plassen. Eigenlijk helemaal niet handig, moeten we er nog meer uit..... ;) hihi!
    Wat leuk datje jongens zo leuk samen spelen. Vind je de rijles leuk?

Lov, wat schattig van je oudste. En wat gaaf dat ze het zo bewust mee maakt. Bijzonder!
    Fijn dat je een goede echo hebt gehad, geeft weer geruststelling he!

5. misa

misa Niet meer actief

Moet het even kwijt...: we hebben al twee weken een heel tevreden meisje.....! Een hele pittige, maar een hele grappige, lieve en stoere dame.... Zo blij!
    (Hopelijk verpest ik het niet met dit berichtje.... ;) )

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    misa! ach schat ben blij voor je! hihi koester elke goede dag :p

lekker genieten!

LOv, hoe issss het

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goed :D
    Vandaag weer een mooie echo gehad dus nu is het voor mij echt genieten :D

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    superrrr, leuk ook zo je aankondiging hihi, die meiden zo schattig

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah leuk he :D

10. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Misa: wat goed van je zoontje! Hopelijk snel weer betere nachten voor jullie.

Miis: spannend afrijden! Ik ga denk ook maar binnenkort beginnen aan rijlessen.

Lov: super dat je weer een goede echo had! Zo leuk dat je oudste er nu zo bewust van is!

Saartje: Gefeliciteerd!!! Wat een geweldige verrassing!!!

Vio: wat leuk dat jullie voor een derde gaan volgend jaar! Ik hoop mijn vriend ooit nog zo ver te krijgen Hahaha!

Ik kom je ook weer eens melden. Hier gaat het goed! Dochter is zindelijk met een enkel ongelukje. Ze leeft al helemaal uit naar haar 3e verjaardag, want ze wil zo graag een fiets met trappertjes hahaha. Zoontje is een grote vrolijkerd! Banjert de Jeetje dag lekker rond in de tuin en begrijpt zoveel. Zo leuk! Praten doet hij nog niet echt. In september een echo voor de gaatjes in zijn hart, maar de consultatiebureau-arts hoorde al dat er nog een ruis zat. Hij heeft er verder geen last van gelukkig.
    Zijn hoofdje is erg mooi geworden door de helm. Van 113% naar 102%
    Verder lekker aan t genieten van het mooie weer!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Klinkt super allemaal moonchild!
    Gaat allemaal snel he!

12. misa

misa Niet meer actief

Ja miis, dat doe ik ook echt! Genieten! Ze kan ook zoveel ineens. Ze begint al mer eat woordjes of hele duidelijke klanken. Wij verstaan: gooien (ooie), bumba (mmba), papa, mama, en bij elk dier: ggggaaaauw! Hahahaha!

Lov, wat super die goede echo!!!

Moonchild: goed dat je oudste zindelijk is! Scheelt veel luiers he.. ;) fijn dat je zoontje het zo goed doet. :) heerlijk!

13. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Joh, dit topic "leeft" gewoon nog!!!! Dacht dat hier al maaaaaanden niks meer te doen was!!!!

Lov, ook hier dan nogmaals gefeliciteerd! Enigszins fit?
    Hoe was jullie bruiloft?

Saartje, jij ook wat leuk! Kan me voorstellen dat het even schrikken was.

Vio, ik ken jou ook nog hoor! Wat leuk! Je moeder kwakkelt nog zeg je? Is ze wel helemaal genezen van de k*****?

Misa, wat goed om te horen van beide kids!

Miis, jou "spreek" ik nog dagelijks! ;)

Hier alles wel oké! Dochter is morgen precies 6 mnd dus staat er broccoli oid op het menu voor haar. Ze doet het wel oké op wat kleine dingetjes na! Zoon wordt GROOT en ik met de dag verliefder! Wat een heerlijke vent is het!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bruiloft is nog niet geweest hoor :D

Ik voel me goed!

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Oh, ik dacht juni of begin juli... Wanneer moet het gaan gebeuren?

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat was de bedoeling maar toen kreeg ik een mk,,,.

Wanner het nu gaat gebeuren,,,,nog niet zeker maar ergens in november

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Oké! Leuk!
    Grappig want met je zwangerschap nu loop je het zelfde als ik bij B! Ik was 10 feb uitgerekend!

B heeft al 2 ondertandjes en me gelukkig nog niet gebeten! ;)

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hihi oh ja :D
    Hoe was het om in de winter zwanger te zijn?

19. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Lastig als je last van je bekken hebt en er ligt veel sneeuw. Ik kon niet fatsoenlijk naar buiten als er sneeuw lag omdat je dan pas merkt hoeveel kleine spiertjes en banden je nodig hebt om gewoon recht toe recht aan te lopen. Ik moest echt muizenstapjes nemen en dan voelde ik mijn banden nog. Ik had geen klassieke bi maar wel flink wat last!
    Verder tja, ik denk dat het wat de rest betreft prettiger is om in de winter hoog zwanger te zijn dan in de zomer! Haha!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

pfff ja ben al 2x in zomer hoogzwanger geweest dus ergens ben ik wel blij hahaah

Deel Deze Pagina