Voetballer. Zo eentje de een hele hoog pet van zichzelf op heeft maar eigenlijk niet presteert en heel de dag op zijn reet zit en als hij weg is de beest uit hangt en er nog soort trots op is ook!
Oef meiden.. Ik dacht even dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik had gevoelige borsten, ongesteld was bijna niet te herkennen als een ongi, opgezet gevoel en een kilo zwaarder (gewoon aangekomen dus). Net toch maar even een testje gedaan en gelukkig negatief. Ik kreeg al de schrik: veel babyspullen verkocht, andere auto nodig, niet alleen met drie kids kunnen fietsen want de oudste is dan nog te jong, kids bij elkaar op de kamer en laat staan het lichamelijke en geestelijke van nu weer een zwangerschap. Dat zou ik niet overleven voor mijn gevoel. Maar gelukkig is er niets aan het handje! Was misschien wel even goed. Want ik kreeg heel af en toe weer de kriebels terwijl we het hier eigenlijk bij willen laten. Man wil al helemaal niet meer. Dus met deze schrik even met beide benen op de grond. Voor hoelang...? Kennen jullie dat?
Oei schrikken misa! Fijn voor jullie dan dat het niet zo was. Ik herken het niet want ik wil in de toekomst nog wel een derde! Alleen is dat wel pas over ruim 2 jaar aan de orde hoor!
Ja Misa....hier bleven die kriebels ... Man vond he ook wel goed zo maar ik dus echt niet. Nu weet ik wel dat dit echt de laatste keer is...zo ervaar ik het nu ook. De tweede zwschap had ik da ook niet
ik heb niet alles terug gelezen.. is me iets te veel hahahahaha maar haak ff in! bij mij kriebelt het ook al ff wil zo graag aan een 2e beginnen.. maar mijn man wil nog even wachten omdat ons zoontje nog vaak wakker word snacht en niet echt goed doorslaapt, geen nachtvoeding maar erg onrustig en vaak wakker ;( hij wil eerst dat de kleine goed slaapt en dan pas voor een volgende.... ik respecteer dat natuurlijk maar mijn lichaam en geest wil zoooo graag hihi dus alle tips om hem beter door te laten slapen zijn welkom hahaha