2 mnd geleden bevallen, nu zo graag een 2e (deel 2)

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door misa, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje sukke alweer 15weken....gaat zo snel hè?!

2. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou, ik zei gisteren heel stoer dat R zo was gaan slapen maar niet veel later stond ie me te roepen. Gepoept en helemaal bezweet. Zo sneu, hij sprak ook met een heel zielig stemmetje, m'n kleine moppie! Toen maar een ventilator op zijn kamer gezet hard huilen toen ik weer weg ging dus ben een minuut of 20 bij hem blijven zitten tot hij sliep. Normaal doe ik dat niet zo snel maar vond het niet nodig dat hij het nog warmer kreeg.

Lov, spannend!!!!!!!!!! Heb je al de kriebels.
    Ja hier gaat het rap, als ik nu aan 20 sept (20 wkn echo) denk, heb k zoiets " wow dat is al bijna!" terwijl ik dat bij R echt een eeuwigheid vond duren! Van de. Week wel in eens 2 keer gespuugd! Hoop dat het daar bij blijft.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha zeker ik heb de kriebels hahahahaha......ben eens benieuwd!

Nu begint het hele gezeur van ongi afwachten en dan tot je mag testen enz...bleh bleh....ach ja hahahahahahha....

Nou hier zouden we op vakantie gaan naar mexico..nee was er een tornado....dan maar niet. Rondgekeken waarheen dan wel. Nou alles van die kant op is zo`n zeik om erheen te vliegen he! Je moet eerst al eens 10 uur in het vliegtuig zitten en dan bijan altijd of overstappen of 1a2 uur op de grond blijven staan met het vliegtuig en je mag er dan dus niet uit! Jeetje doe dat maar eens met 2 kleine kids....

Op dit moment bezig met verbouwing......dan maar eerder begonnen en we gaan in het najaar op vakantie. En dan naar europa. Ach ja ook goed hahahahahhaa......

Trouwen hebben we het eigenlijk niet meer over gehad.....is ook niet zo heel erg belangrijk het is gewoon meer dat we dan echt een setje zijn .... dus vandaar dat het wel even kan wachten. Als jullie nu denken wat een vreemde mensen hahahah snap ik best. Maar zo zijn wij......hahahhahahahaha....kijk we zijn al 10 jaar samen en hebben 2 kids.....ik wil ghewoon graag dezelfde achternaam hebben...geen groot feest waar al de "familie" naartoe komt die je nooit ziet en alleen maar roddelen achter je rug om...nee daar ga ik niet veel geld aan uitgeven!

Zo dat ben ik kwijt whahahahahaha...

4. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Groot gelijk toch, als jullie op die manier willen trouwen. Dezelfde achternaam hebben was voor mij ook 1 van de redenen!

Mexico is heerlijk zijn wij op huwelijksreis geweest maar idd een hele vlucht met kids! Zijn de abc eilanden niet dichterbij?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies omdatik van hem hou ook natuurlijk..maar we zijn al 10 jaar bij elkaar daarvoor hoef ik dan niet te gaan trouwen hahahaha..

Nou dan moet je dus ook overstappen..;) als je naar dom republiek wilt moet je overstappen op bv bonaire...denk je ...dan ga ik toch naar bonaire....nee dat moet je weer ergens anders overstappen..geen rechstreekse vluchten dus;)

Ja dan ben ik al gaar voordat ik er ben man:D

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lov mijn duimen staan omhoog heh!

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja torn ik ooit naar Brazilië ging moestenwe ook via portugal
    Nou hadden we met de terugreis mazzel met vertraging van12 uur op Portugal dus daar nog een dagje gehad !!

En Lov In t najaar zijn d meiden weer ouder dus nog beter te doen!

Nou logisch hoor met jullie wel niet trouwplannen zo gast t hier precies hetzelfde!!! Wordt lekker klein met alleen de 'goede' mensen XD

Sukke gaat zeker snel zegggg!

Misa, hb j gemaild meid.. En hier draagt baby vandaag met 24 korte mouw romp en hydrofiel als zogenaamde deken in d wagen voor frisheid bande schaduw
    En gister met 33 graden gewoon Ern zwembroekje!!

8. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    :DSucces Lov!!!:):p

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat lief dank je! Hoe is het met je?

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja gek he;)
    Precies alleen de goede mensen

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je:D:D hoe is het met jullie!?

12. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Spannend hoor!!

Hier gaat het goed.
    Wel net een beoordelingsafspraak gemaakt voor een redressiehelmpje voor de kleine man.
    Verder is het volop genieten hier:D!

13. misa

misa Niet meer actief

@ lov: wat gaaf, je bent nu officieel begonnen! Ja het gedoe van wachten en testen komt er weer aan. :) Hopelijk gaat het super snel! ;)

@trouwen: het was altijd een droom van mij. Dus wij hebben dat na 6 jaar samen zijn gedaan. Toen aan de kids begonnen. :)
    Wij hebben wel echt een bruiloft gegeven, maar met 90 man savonds. Natuurlijk zitten daar dan ook wat mensen bij die niet hadden gehoeven. Maar toch, de belangrijksten hadden de overhand. En het was geweldig!!
    Maar je moet zeker doen zoals je zelf wilt natuurlijk. De achternaam vond ik ook wel belangrijk.

@miis: dankje meid!

@moonchild: heeft je jongste een erge afplatting?

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@misa als je een hechte en leuke familie hebt is het ook iets anders.....vindt ik. Als we nu nog geen kids haaden en niet al zolang bij elkaar waren was ht misschien weer iets anders...

Ja het gedoe is begonnen haha

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nee meiden, wat ik nu toch hoor!

We slapen vanavond bij mijn ouders. Ik was tennissen eb manlief was met mijn broertje sporten. Mijn moeder was thuis!
    Manlief had R op bed gelegd en was gegaan. Ma zat koffie te drinken en R begon ineens te gillen, steeds harder dus mijn moeder snel naar boven. Zat hij gewoon boven aan dr trap! Was hij met slaapzak en al uit zijn bedje geklommen, kamerdeur stond open ivm de hitte en traphekje was niet dicht! Hij zat echt voorover gebogen over de trap al heen!!!!!

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Whaaaaaaaa sukke dat is schrikken!!!!!

Dat is d reden dat uk zoon nog in slaapzak doe omdat ik bang bn dat ie eruit klimt hahaha maar gelukkig nog niet gedaan sinds die hitte kan hij echt geen slaapzak aan

Maar oooohh schrik j j toch dood

17. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Nou, ik had hem van de week idd ook uit willen laten maar dat wilde hij niet. Toen ik naar zijn bed liep zonder dat hij zijn slaapzak aan had riep hij alleen maar "die, die, die". Maar goed hier doet hij het gewoon met slaapzak aan! Voortaan sowieso zijn kamerdeur maar dicht al zijn er al wel deuren die hij zelf open krijgt!
    Nu maar snel aankleden, gaan straks samen naar de E.fteling. Nog 1 dagje samen genieten, vanaf morgen begint het echte drukke leven weer!

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sukke, veel plezier!!!
    Ja en anders de hendel omhoog hihih...of gewoon vanaf nu ALTIJD hekje dicht!!
    Tijd voor een niuew bedje ...denk ik!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje:$ dat is schrikken! Maar waarom was het hekje niet dicht:(

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ja, we doen het hekje nooit dicht als hij ligt te slapen! Nooit bij stil gestaan dat hij nu al uit bed zou klimmen!!!!
    Ik weet ook niet of ik dat nu wil. Als hij uit bed kan is een traphekje helemaal een eitje ben ik bang! Hij heeft zich gisteren wel eerst heel nijdig gemaakt. Toen ie huilde dacht ma eerst, ik drink mijn koffie op en dan ga ik kijken maar hij was zo aan het krijsen dat ze maar snel naar hem toe ging! Hij was echt helemaal overstuur. Ik denk dat hij het in normale toestand, haha, niet zou kunnen.

Deel Deze Pagina