Ik heb 3 draagdoeken te koop en een ringsling: -BB slen antraciet: 4m90. Zeer sterke draagkrachtige doek, niet te dik. Goede kwaliteit! Nieuw: 72 euro. Gekocht in babywinkel in België. Mag gaan voor 65 euro incl. verzendkosten binnen België. -Calin Blue white: maat medium. Ideale zomerdoek. Nieuw: 47.50 euro. Gekocht bij Babybij. Mag gaan voor 45 euro incl. verzendkosten binnen België. -Didymos Jim (original). Maat 6. Zeer goede kwaliteit! Erg speciale kleur van doek. Ik heb de doek overgekocht van een andere mama voor 90 euro. Hij mag weer gaan voor deze prijs excl. verzendkosten. -Ringsling: didymos lilies amethyst. Overgekocht van een andere mama die hem zelfgemaakt heeft voor 30 euro. Mag gaan voor 25 euro excl. verzendkosten. *De doeken zijn allemaal in perfecte staat! Ik stuur ze gewassen en gestreken op.*
Ik kan, voorlopig, enkel een foto van m'n bbslen plaatsen aangezien ik er daarvan op m'n pc heb staan. Ons fototoestel is stuk en ik kan dus even geen nieuwe foto's nemen/plaatsen. Ik kan wel een linkje naar een foto geven zodat je wel weet hoe de doek eruitziet. Calin Bleu White mt. M | Calin Bleu draagdoek | Geweven draagdoek | Babybij Babytragetuch Modell Jim Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.tragetuchgalerie.de/index.php?view=image&format=raw&type=img&id=2835&option=com_joomgallery&lang=en De BBslen (niet op de knoop letten, dit was de eerste keer dat we de doek gebruikten... *schaam*)