Hallo allemaal, Mijn vriend kwam een paar dagen geleden thuis met een nieuw paar schoenen. En lélijk dat ze zijn . Dikke sneakers, glimmende zwarte uitstekende zolen. Het lijken net halve snowboots! Ze zijn zo vre-se-lijk lelijk dat ik bijna niet meer met hem over straat durf Maaaarrr meneer zelf is erg in z'n nopjes met z'n nieuwe aanwinst, dus ik durf er niets van te zeggen haha. Op dit moment ben ik vooral aan het benadrukken dat zijn andere paar schoenen heel mooi is en goed bij zijn kleding past, in de hoop dat hij vooral zijn nieuwe niet aantrekt. Normaal gesproken zitten we trouwens echt volledig op één lijn qua kledingstijl. Ik ben gek op van die houthakkersbloezen en die shop ik ook meestal op de mannenafdeling (veel leuker én goedkoper). Aangezien hij ook van zulk soort bloezen houdt, dragen we die van elkaar haha. We shoppen dan ook veel samen en voor elkaar. Hij is trouwens de enige die ik tolereer onder het shoppen, want het liefst ga ik nog alleen Hoe zit dit bij jullie? Hebben jullie mannen een typische kledingstijl of boeit het ze juist helemaal niets? Kopen ze zelf hun kleding? En vooral: wat doen jullie wanneer zijn nieuwe, prachtige kleding toch eigenlijk wel héél lelijk is?
Mijn man is van simpel en casual: spijkerbroek en tshirt. Saai! Ik zou hem graag in wat anders zien maar hij haat shoppen. Als hij iets koopt dat ik echt lelijk vind, breng ik het terug net zoals ik ook iets niet zou willen hebben als hij het lelijk vindt. Ooit kocht ik een super leuk jurkje online. Toen ik het aantrok brulde hij vh lachen, hij vond het heel amish. Gauw terug gestuurd
Hier draagt mijn man ook simpele kleding. Een spijkerbroek met een trui/polo oid. Heel soms een overhemd erbij. Oh mijn man haat shoppen. 9 van de 10 keer koop ik kleren en schoenen voor hem of we gaan samen. Hij koopt nooit wat alleen. Mocht ie ooit met iets lelijks thuiskomen zou ik m laten weten dat ik dat echt lelijk vind haha. Waarschijnlijk zou ik m vragen het artikel terug te brengen of niet te dragen
Mijn man interesseert het helemaal niks dus ik mag alles voor hem kopen. Alleen zijn schoenen moeten altijd Nike air max zijn. Nu heb ik laatst een polo voor hem gekocht en een nette blouse en dan zeurt ie toch wel een beetje.. normaal is het altijd jeans en shirt.
Mijn man ziet er eigenlijk altijd leuk en verzorgd uit. Zijn favoriete merk is PME (pall mall export) en verder draagt hij meestal een vlot overhemd. Schoenen zijn meestal van die leren nette sneakers van Gaastra of Ralph Lauren oid. (Behalve thuis dan...dan zit hij in een armoedige jogging met sweatvest en spaanse sloffen)
Ken je de duck commanders van duck dynasty? Nou dat komt aardig in de richting. 😂😂 Mijn man heeft een geschoren hoofd en enorme baard. Draagt of zn jacht kleding (camo) Of zn werkkleding (grijze broek met zwarte trui of shirt) Of zn normale kleding, heel af en toe. Hij heeft wat spijkerbroeken. Maar is vooral van het groen en houthakkers motief hij heeft twee paar "normale" schoenen. Hij heeft ook wel een pak voor nette gelegenheden. Ik vind hem een genot om naar te kijken dus hij hoeft niks te veranderen
Ik bestel alles online voor mijn man, maar hij houdt niet van kragen/overhemden enzo. Dus meestal broek met longsleeve/t shirt/trui. En de broeken zijn meestal van g star, maar dat is puur omdat die lengtemaat 38 hebben bij de smallere maten (man heeft 31/38 of 32/38). Schoenen zijn meestal sportieve leren schoenen (bijvoorbeeld ecco).
Haha, het heeft me jaren gekost om mijn man ook eens op andere schoenen te krijgen dan zijn eeuwige nike's . Uiteindelijk is het gelukt, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus recent zijn er toch weer een nieuw paar nike's aangeschaft. Verder draag mijn man vooral werkkleding , maar als hij niet aan het werk is vaak een jeans, wel een slank gesneden en gevormde zoals de G star Elwood ( nieuwe versie ), met een overhemd, trui of shirt. Ook heeft hij een aantal nette overhemden met een colbertje, die dan op een wat meer klassiekere jeans gaan, uiteraard zonder de nike's . Omdat hij erg slank is, draagt hij vnl. G star vanwege de vaak slank gesneden vorm.
Ml ziet er meestal netjes uit, pantalon overhemd en nette trui erover, of een nette spijkerbroek met een vlot overhemd en een blazer. Over het algemeen nette schoenen, maar hij heeft ook Nikes Hij koopt zijn kleren overigens zelf en dat doet ie eigenlijk altijd goed, heb nog nooit gedacht van OMG zo ga ik echt niet met je mee naar buiten 😂
Mijn man idem. Door de week in pak, vrijetijd spijkerbroek ( pme idd) met een mooi overhemd of vest en zomers een polo. Als schoenen van die leren sneakers . En hij zit ook wel eens in sportbroek met vest op de bank. Maar dat is voor thuis. We kopen meestal samen zijn kleding
Die van mij is om door een ringetje te halen, alleen maar Italiaanse merk en maat kleding. Geen hobbezakken dus. Ik hou ervan!
Ja, normaal gesproken vind ik zijn kleding echt heel leuk. Om precies te zijn: toen we elkaar ontmoeten was zijn kleding één van de eerste dingen die me opviel. Nou ja, en zijn leuke hoofd, geweldige lach en groene ogen natuurlijk Hij heeft meestal gewoon een simpele jeans/zwarte broek aan, met adidas/timberlands en een leuke sweater, blouse of shirt. Wel veel rood. Hij houdt van rood. Alleen één van de eerste dingen die ik deed toen we een relatie kregen, was vertellen dat rood en bordeaux/roze rood niet zo mooi bij elkaar staat haha. Maar nu... ja, die schoenen dus. Misschien moet ik het toch maar voorzichtig aankaarten. Oh dit is wel heel erg haha. Amish ook nog, dan heb je het wel heel ver geschopt
De stijl van mijn man is casual en netjes, maar veel geeft hij er niet om. Zelf hou ik erg van houthakkersstijl, maar bemoei mij nooit met zijn kledingkeuze. Moet hij bij mij ook niet doen!
Ahh like!! En lief zeg! Mijn ex was van de cargojeans, metalshirt en bikervest. Dikke baard, kaal, tattoos maar met een onwijs lekker bekkie en lichaam. Ik was dr gek op
Hier hetzelfde eigenlijk. Mijn man ziet er ook netjes uit en heeft een goede smaak. Koop vaak zelf zijn kleding en soms neem ik iets mee.
Mijn man heeft gelukkig een leuke smaak. Al shoppen wij altijd samen voor hem. Merken die hij graag draagt is PME en VanGuard. Gaan 2x in het jaar de just brand en kopen dan gelijk alles voor een heel seizoen
Mijn man houdt van simpel en saai (vind ik dan ): een spijkerbroek met trui/polo/shirt/overhemd, en dan vooral in het wit, zwart, grijs, bruin of blauw. Heeeeeeel soms in de zomer wil er nog wel eens een greintje groen of paars voorbij komen, maar dan zijn we wel echt heel wild bezig . Hij shopt zelf online, ik mag absoluut niets voor hem kopen, dan vindt hij het automatisch al gelijk te 'gay'.... Zo heeft ie het ooit gepresteerd iets wat ik voor hem had uitgezocht af te kraken en het vervolgens een week later zelf te bestellen, zonder door te hebben dat het hetzelfde shirt was... mannen. Hij ziet er wel altijd netjes en verzorgd uit, dat is dan maar het belangrijkste!
Mijn man mag er graag mooi en verzorgd bij lopen, shoppen vindt hij ook echt geweldig 😁 Doen wij dus ook altijd gezellig samen, maken wij er een hele dag van. Maar wat hij draagt is wel heel erg afwisselend verschilt van simpele Jack en Jones shirt tot Mg gregor/river Woods/PME legend etc.. Ook qua schoenen loopt het uiteen van adidas tot aan chique schoenen.
Voor het werk altijd een pak en overhemd, dus in vrije tijd is hij blij als hij geen overhemd aan hoeft. Wel nette broek of nette jeans, polo of pullover. Of een "nette" hoodie. Het lijkt alsof hij zo uit de we catalogus komt gelopen😂 Adidas, nikes e.d. komen er hier echt niet in.