Wij zijn op zoek naar een leuke camping in Frankrijk, ergens in de buurt van de zee, waar je een safaritent, huisje, pipowagen, stacaravan of iets in die trant kunt huren. We hebben evt. zelf ook een tent dus als het alleen een camping met standplaats is, kan dat ook. We houden van: natuurcampings, ruime plekken, veel groen, zwembad met een glijbaan, speeltuintje, aan een klein riviertje, 's avonds rustig, kampvuur maken, niet aan een doorgaande weg. We vinden het fijn als er als er in de buurt van alles te doen is, voor daguitstapjes. We hebben ook al gekeken naar Huttopia campings, maar wellicht heeft iemand nog andere goede tips voor ons? We hebben 2 kids van 4 en 10 jaar oud.
Deze heeft op ons lijstje gestaan maar zijn we uiteindelijk niet geweest. https://www.camping-guyonniere.com/nl/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAnL-sBhBnEiwAJRGiglB9y_gh-Q8UjVMyvrigcb0Gxkar3X1XokLn6AHJy4azS9HuJbBCsRoCP2sQAvD_BwE
Deze is heel leuk, maar niet echt natuurcamping,groen, rustig en geen kampvuur. Maar voor iets meer vertier echt een leuke kindercamping
Ja dat ben ik met je eens. Ik moest eraan denken omdat ze safaritenten hebben en dicht bij zee die combi is al lastig heb ik ervaren
Moet het echt dichtbij zee zijn? Als in, je loopt naar het strand. En maakt de regio nog uit? Wij vonden deze camping in Normandie geweldig. https://www.chateau-martragny.com/ Wij waren met eigen tent. Maar ze hebben ook safaritenten ed. Het is niet direct een natuurcamping. Maar wel rustig en een relaxte sfeer. En genoeg te doen in de omgeving. Strand is ongeveer een kwartiertje rijden.
Ja hebben we bekeken Heb je goede ervaringen met een Huttopia camping? Zo ja welke is leuk/mooi en zou je aanraden. Alles tips zijn welkom
Hoe hard is je eis zwembad met glijbaan? De meeste natuurcampings die ik ken hebben nml geen zwembad. De rest past er wel bij en is wel te vinden.
Wij hebben wel op wat huttopia campings gestaan, maar niet aan zee. ik vond de campings prima. vaak veel andere nederlanders (zeg maar tussen 50-70% nl) en wat belgen. dus dat moet je wel oke vinden. Het zijn geen luxe resorts, maar vaak is alles aanwezig om een prima vakantie te hebben. zwembad, speeltuinen, broodjes halen voor ontbijt, pizza of lekker biertje, iedere dag wel een klein vrij blijvend activiteitje (in het frans), passend bij hun eigen visie met natuur, lokaal etc. bijv. voor de kinderen met houten takjes een kunstwerk maken, of een paar kraampjes waar lokale jam of wijn wordt verkocht. jij schrijft eerder over vuurtjes stoken. Dit is steeds lastiger vanwege de vele droogte in de afgelopen zomers. zal dus erg afhangen van de locatie van de camping, of er veel bos in de buurt is of dat dat wel mee valt. de locale regelgeving hierover etc