Jaja we waren al snel uit de 1e naam. Maar aangezien ik die naam mooier vind met nog een naam erachter zoek ik een naam die er mooi bij past. De 1e naam word: Mart - En zelf vind ik Mart - Dijon wel mooi. Maar ik zou zeggen nog meer ideeen?
En wil je die tweede naam dan ook bij de roepnaam uitspreken? Of hou je hem echt als 2e naam? Suggesties: - Lucas - Olivier - Pepijn
Ik zal nog even verder denken! Ik vind denk ik iets met 2 lettergrepen achter Mart dan wel het mooist.
Met 2 lettergrepen vind ik wel zo mooi! Ik woon in friesland dus het is zo dat het wel een beetje makkelijk uit te spreken is. Zoals Matt vond ik ook altijd een erg leuke naam maar dan als mEtt uitgesproken. Maar ik weet gewoon dat ze hier gaan zeggen mAtt. Maar goed nou hebben we de naam Mart en ik vind de naam steeds leuker hoe vaker ik de naam noem.
Ja leuke naam inderdaad. Mart Dijon. Spreek je dat uit: mart Di on? Dan klinkt het een beetje als Mart de Jong
ja zo spreek je het wel ong uit. Maar je kunt het op verschillende manieren schrijven, Dyon, dijon, dion.