Ava en Olivia. Vind ze allebei geweldig! Ze passen allebei ook bij de naam van grote broer Gideon (hoewel ik het samen met Ava wel een bijbels gebeuren vind worden). Maar ik kan maar niet kiezen ... Ava vind ik heel mooi, classy, sterk maar ook een beetje saai en serieus. Olivia vind ik vrolijk en het spreekt me gewoon heel erg aan. Eigenlijk zegt m'n gevoel Olivia maar omdat ik Ava ook zo mooi vind durf ik maar niet te kiezen. Welke ik ook kies, ik heb het gevoel dat ik een andere mooie naam heb laten liggen zeg maar! Er komt ook nog een tweede naam bij, dit zijn echt de twee keuzes voor een voornaam.. Iemand die mee wil denken?
Olivia denk ik vind het ook een lastige. Ben er zelf ook nog niets uit heb de nMen Yara en Éden. Vind Yara erg mooi bij Vanessa maar ook iets wat op moment populair gaat worden en éden iets minder dus wat unieker hahaha lastiggggg mssn wachten tot geboren is en dan denk je Ja dit past bij haar. Heel veel succes met je keuze
Absoluut Olivia, veel mooier en passend bij alle leeftijden. Ava vind ik persoonlijk wat stijfjes,vooral voor een kind.
Dankje voor alle reactie! Olivia is duidelijk favoriet haha! Mijn gevoel zegt ook Olivia en ik denk dat ik er gewoon voor moet gaan. Heb toevallig vanochtend de letters voor de naam olivia gekocht Voor de tweede naam twijfel ik ook nog tussen een paar namen, Ava was echt bedoelt als 1e naam vandaar dat ik niet 1 van de 2 als tweede naam wil