hallo dames ik zou graag jullie mening willen horen over deze 2 namen het zijn meisjes namen Magen en Merisa dankje voor jullie mening Spawater
en ik ga voor...... Merisa.. puur omdat ik beide namen heel mooi vind, alleen Megan klinkt zo engels en hoor je vaker.. Merisa vind ik wat aparter! Marisa vind ik trouwens ook mooi...
Ik vind Megan, of Meghan echt een prachtig naam , had het zelf ook wel voor ons kindje willen geven, alleen mijn man wilde perse geen namen met een M of een R aangezien onze eigen namen daarmee beginnen.. vandaar dat Megan dus gelijk al afviel... Nu hebben we een meiden en een jongensnaam met een 'F'
Megan vind ik een leuke naam! Ben zelf wel van de amerikaanse namen. Helaas heeft mn broer een ex-vriendin die zo heet. Maar anders was het een goede optie geweest!
zijn jullie er ook een beetje uit nu? Ik heb dit ook 2x op deze manier gedaan : ) (voornaam +2e naam) en ons heeft het toen wel erg geholpen moet ik bekennen. Ook al volgde we niet de mening van de meerderheid, het zorgde er wel voor dat we er op de 1 of andere manier uiteindelijk samen uitkwamen. Juist door al die reacties. Dus ik ben wel benieuwd of het jullie ook geholpen heeft !
ja het heeft zekker geholpen mij vriend zat steeds maar van wat is de stand was lachen maar we zijn er uit dus nogmaals bedankt allenmaal Spawater