wel ok. niet mijn smaak maar het zijn geen rare namen ofzo. als het voor jullie goed voelt dan moet je het gewoon doen
Madelon vind ik nog wel oke, maar Wieger vind ik echt geen leuke naam. Zie hier ook een akward/raar jongetje bij... Met een nickebokker (soort ban foute lederhosen, maar dan van ribstof) en een oranje/bruine spencer Zeger is ook niet mijn smaak, maar klinkt al beter.
Madelon vind ik wel aardig. Wieger vind ik een suffe naam, niet vlot of leuk, beetje stoffig......bij zo een soort naam zie ik altijd van die geitenwollensok-ouders voor me....(wat niet persee wil zeggen dat dat zo is, maar zo zie ík het). oja, en ik moet denken aan de Wieger ketellapper.......
Madelon is niet zo mijn smaak, maar ik houd persoonlijk meer van meisjesnamen die iets vrouwelijker klinken. Wieger vind ik leuk! Oude naam onder het stof vandaan halen, daar houd ik wel van.
Beide niet mijn smaak! Wieger vind ik een een rare naam, Ik denk dan aan een baby in slaap wiegen. Madelon ken ik als een jongensnaam, en ik vind de naam erg hard klinken.
Ik denk ook gelijk aan Wieger Ketellapper koek. Madelon wel oke maar misschien niet helemaal van deze tijd....
Dank jullie wel dames. Mijn man is vooral weg van Madelon. Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik ervan vind. Wel mooie naam maar was benieuwd naar jullie associaties. Ik houd eigenlijk wel van zoetsappig dus de reactie's daarover neem ik zeker in overweging. Ik zelf neig meer naar Merel en Milou maar vooral die laatste is dan weer wat te populair naar mijn smaak. Op de een of andere manier komen er alleen maar leuke namen met een M naar voren voor een meisje. Wieger is inderdaad vreemde naam maar ben er eigenlijk wel gek op geworden. Zeger vind ik dan weer helemaal niets voor mij. Wieger Kettelaper Koek. Nog nooit van gehoord. Ik ga dit maar snel even opzoeken via Google.
Ik vind madelon wel heel leuk.vind milou en merel echt vereselijk. anders madelein. Vind ik ook heel leuk
Dat heb ik ook. Madelon is mooi, prachtig zelfs. Maar Wieger? Beetje ouderwets/stijf. Doet me denken aan iemand die een baby wiegt. Of een wieg heen en weer schudt. Iemand die wiegt dus. Een wieger. Net als Zeger. Soortgelijke naam. Doet me denken aan iemand die zegent.