We hebben nog 2 namen over voor onze 2e zoon, ben heel erg benieuwd naar jullie voorkeur. Ter informatie, onze eerste zoon heet C.as
Ik heb op Jurre gestemd omdat ik die naam beter bij C.as vind passen. Max en C.as vind ik erg op elkaar lijken. Max vind ik wel een veel leukere naam.
Jurre! Superleuke naam, staat hier ook in de top 3. Daarnaast vind ik hem ook veel beter passen bij naam van grote broer.
Cas & Max vind ik niet zo mooi, beetje alsof het een kinderboek is over een jongetje Cas met z'n hondje Max... Dus Jurre!
Ik vind Cas en Max ook geen fijne combinatie, ik zou voor Jurre gaan. Is ook gelijk wat origineler en ik denk bij Max toch ook nog het eerst aan een hond.
Grappig die wisselende reacties De jut en jul combinatie met Max heb ik indd zelf ook wel een beetje, maar omdat ik het zo'n mooie naam vind ga ik dan toch weer twijfelen.. Bedankt alvast zover voor jullie reacties! Toch lastig als je de naam geheim wil houden en dus niet kunt peilen bij je omgeving haha.
Zou ik een paar jaar geleden nog voor Max zijn gegaan ga ik nu duidelijk voor Jurre, en past ook beter bij Cas...
Ik vind Jurre een veel leukere naam (vlot, open, krachtig), dus ik zou er sowieso op stemmen, maar in dit geval vind ik het ook beter passen bij de naam van jullie zoon. Max vind ik echt te jut-en-jul worden erbij.
Ja, dit! Max vind ik stoer, jongensachtig - maar ook prima voor een volwassen man. Jurre vind ik echt heel suf, ik zie dan een lange, dunne jongen voor me, die te lang niet naar de kapper is geweest, met afgezakte schouders Ik hou sowieso helemáál niet van dat soort namen, net als Hidde, Fedde, etc. Max klinkt misschien niet helemaal lekker in combinatie met Cas, maar ik vind de combinatie van die twee namen echt véél minder vreselijk, dan de naam Jurre