Mijn ovulatietesten blijven positief, zaterdag zondag en maandag positief. Dinsdag eerst negatief maar wel een heel donker streepje en later positief. gisteren weer positief Vandaag getest met ochtendurine, dacht dat het misschien hcg was dat de test positief maakt, en toen was hij negatief, wel een duidelijk streepje maar lichter als de teststreep. Ik heb 11 weken geleden een curretage gehad en heb dus geen idee hoe mijn cyclus is en of ik uberhaubt wel een eisprong heb gehad. Ben nog niet ongi geweest en was dus blij met de positest zodat ik in iedergeval weet dat ik over 2 weken weet waar ik aan toe ben (zwanger ofongi) maar ik twijfel een beetje over de betrouwbaarheid. Heb de testen eerder gebruikt en toen klopten ze, daar ben ik ook zwanger mee geworden..... Wat denken jullie, onbetrouwbare testen, zwanger (heb geen symptomen) eitje wat meerdere malen probeert te komen (heb ik ergens gelezen) of iets andersijn er dames die ervaring hebben met ovutesten die lang positief blijven? Testen zijn van internet, Chemtrue.....