Wederom een vraag over kruidvat indrooglijntje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaT, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ladies,

Helaas is mijn vorige zwangerschap in de zevende week op een spontane miskraam uitgelopen. Dit was dan de tweede. We hebben niet gewacht en gaan er meteen weer voor. Heb netjes op tijd geklust (net voordat manlief op vakantie ging) en nu is het wachten... tenminste.. dat was de bedoeling. Vandaag deed ik dan een kruidvattest omdat ik zo een verschrikkelijk zeurende pijn in mijn linkerlies heb.. en na 3 a vier minuten, misschien zelfs eerder, zag ik dan een tweede streepje.. maar ik durf niet vast te stellen dat deze rose is..

De vraag is dan ook.. heeft kruidvat nou wel of geen indrooglijntje? Soms hoor ik verhalen dat men het wel heeft gehad.

liefs,
    mamaT

2. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog nooit een indrooglijntje gehad met de Kruidvattest. Volgens mij bestaat een eventueel indrooglijntje ook meestal na de afleestijd.

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik zie m ook gewoon met het blote oog, zonder in het licht te hoeven staan... manlief is er helaas niet om er even naar te kijken.

Anderen misschien ervaringen?

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Heb je na je miskraam eerst negatief getest? Want het HCG van die zwangerschap kan nog 6-9 weken in je lichaam blijven. Dus dan zou je vals positief kunnen testen.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik weet dat die testen van kruidvat vaak heel licht kleuren. Bij mij iig beide keren wel.
    Maar kan ook nog zijn dat je hormonen in je lichaam hebt van je vorige zwangerschap.

Als je zekerheid wil, zou ik even langs de huisarts gaan voor een bloedtest

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nee, is niet van vorige zw... Had namelijk een week later weer een bloeding en daarna waren de testen negatief. Heb ongeveer 11 dagen geleden mijn ei gehad. Dus dat het niet van de vorige zw was, weet ik zeker.

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend MamaT, hopelijk heb je heel snel duidelijkheid !!!

8. sebratje

sebratje Actief lid

25 mrt 2009
    243
    0
    0
    Verkoopster kleding en schoenen
    Drenthe
    Nou heb ook even bij je vraag gespiekt en mijn ervaring met de 2 voor 5 ( en trust me ik heb er denk ik wel 100 gedaan haha) is dat ik nog nooit een indrooglijn heb gezien. Ben wel eerlijk dat ik een vals positief heb gehad voor mijn nod. dan liep ik ook kort overtijd en had ik een zwaardere ongesteldheid. Ikzelf denk dat dat een zwangerschap in vroeg stadium is geweest. Dit is me 2 maal overkomen. Probeer met een paar dagen een nieuwe test. is ie donkerder ben je gewoon zwanger is ie lichter of komt er niks, was het een vals positief.
    Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent. laat je het nog even weten bij de mei mama's?

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Nou ik voel het nu wel duidelijk. Dacht gisteren dat ik miss te lang gelopen had, maar voel nu nogsteeds krampen in de lies.. dus ik denk dat het raak is. Vanmiddag nog een test doen.. en morgen.. en als het goed zit dan ga ik mannetje van het vliegveld afhalen met een cadeautje: een I love papa- speentje.

Spannend!!

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    oohhh spannend meid , en hopelijk gaat het nu wel helemaal goed .........duim voor je

11. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ikke duim ook mee laat je het ons nog even weten? ik ben zoo nieuwschierig. Heb je foto trouwens?

Liefs

12. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Spannend mama T, zal voor je duimen, laat je het vanmiddag nog horen...ben nu wel erg benieuwd:D.liefs vita

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Heb net weer een test gedaan en weer een tweede streepje.. maar ook nog licht. Vanmiddag zal ik m proberen op de foto te zetten.

Liefs,
    mamaT

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nou dan kan je manlief verrassen vanavond , helemaal goed !!!

15. babatje

babatje Lid

28 okt 2009
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend allemaal he.. fieuw...

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    hahaha.. en die van vanavond was nog donkerder!! Manlief is in het buitenland. Die ga ik morgen afhalen van het vliegveld. Heb een leuk cadeautje als hint voor hem gekocht.

liefs,
    mamat

17. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Leuk zeg gefeliciteerd, leuk hoor.

Groetjes Wilma

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Thank you, maar of ik nog kan genieten na 2 keer een miskraam..

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk dat je eerst de grens van 12 weken voorbij zal moeten zijn , en dan nog , ik zit nu net iets verder dan 11 weekjes en er is nog steeds twijfel ...............maar ja , hopelijk gaat die snel weg !!

Deel Deze Pagina