2 negatieve testen, en toch....

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door babatje, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! was het maar waar:D en als dat echt zo was, kon je nu vast in de wachtrij aansluiten. Want die willen we dan natuurlijk allemaal wel even spreken..

2. babatje

babatje Lid

28 okt 2009
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(ik kon het echt niet laten. Toch nog een test gedaan... Ik kan dit echt niet aan. Moet je 5 minuten wachten om te kijken? Want nu na 1 minuut zie ik helemaal niets...

3. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend meid!
    Bij mij gaf de test pas posi aan toen ik 2 weken overtijd was!!
    Mijn lichaam maakt gewoon niet zoveel HCG aan!
    Dus er is altijd hoop!!
    Zal voor je duimen

4. babatje

babatje Lid

28 okt 2009
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meertje, dank je... Jammergenoeg niets te bespeuren geen vlekje geen lijntje, helemaal niets..
    Ik wordt gek... Nochtans een testje uit kruidvat gaan halen, iedereen is er hier vol lof over, jammer :(...

5. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat vervelend meis!
    Probeer nog een paar dagen te wachten en neem dan zo'n test die je kan gebruiken 4 dagen voor je menstruatie.
    Deze testen zijn namelijk nog gevoeliger.
    En het belangrijkste van alles geef de hoop niet op

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik zou morgen gewoon de ha bellen en zeggen dat je zo regelmatig bent en negatieve testen hebt en of je een bloedtest mag laten doen , isecht niet zo eng hoor ,en dan heb je misschien meer duidelijkheid ....

7. babatje

babatje Lid

28 okt 2009
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien geen slecht idee marjon, enige probleem is dat ik al duizelig wordt bij de gedachte aan een naald. En ik weet dat als het echt zo is, ik wel meer bloed zal moeten laten prikken maar toch. man lief is heel de week in amsterdam (ik woon in belgie) en heb hem toch liever aan mijn zij. vrijdag test ik opnieuw... Heb ik afgesproken met mezelf, en mijn ventje... Is het dan nog negatief gaan we samen naar de ha. Hoe snel weet je dat dan?

8. babatje

babatje Lid

28 okt 2009
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames..SSLecht nieuws, ik ben ongesteld... pfff.. Moet ik nu vanaf vandaag opnieuw beginnen tellen? en verandert dit iets aan mijn cyclus of is dit gewoon een uitschuiver?

9. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat vervelend Babatje!
    Op naar de volgende ronde ik hoop voor je dat het dan raak is!

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Balen zeg... ik was een tijdje terug ook 9 dagen overtijd, 3 negatieve testen en toen ongesteld.. soms kan een lichaam erg raar doen, ook al heb je een regelmatige cyclus.

Je moet inderdaad vanaf vandaag opnieuw beginnen met tellen. Het kan een uitschuiver zijn maar voor de zekerheid zou je het gemiddeld aantal dagen kunnen nemen van je cyclussen.

Hopelijk is het volgende ronde wel raak!

11. babatje

babatje Lid

28 okt 2009
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    :)Dank je voor de steun dames! Man lief was zeer lief aan de telefoon, ik denk dat dat toch nog anders is. Ik voelde echt diepe teleurstelling en hij had zoiets van, nou ja, volgende keer beter. Maar goed, we gaan er voor

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    balen meid , maar voor wat het waard is heb je nu wel duidelijkheid .......Je moet nu idd wel een langere cyclus aanhouden , misschien ovutestjes gebruiken ..

succes meid !!!

Deel Deze Pagina