Hallo Allemaal! Wij weten sinds een dag dat we weer zwanger zijn, en nu dus alweer druk opzoek naar namen, zowel voor een meisje als een jongen. Het moet een beetje passen bij M.ace (wat je dus uitspreekt als Mees). Ik hou van beetje stoere bondige namen. Vind bijvoorbeeld Jazz (op welke manier dan ook geschreven) heel leuk. of Zoé. Voor jongens hebben we nog een lijstje, maar ook daarvoor zijn suggesties erg welkom!
M.ace en Finn M.ace en Dean M.ace en Dyon M.ace en Sem M.ace en Noah M.ace en Axel M.ace en Joël M.ace en Scott M.ace en Nino M.ace en Loïs M.ace en Lynn M.ace en Ruby M.ace en Jill M.ace en Romée M.ace en Romy M.ace en Jody M.ace en Jade M.ace en Lizzy M.ace en Joy
M.ace en Linc M.ace en Cruz M.ace en Luz M.ace en Jez M.ace en Duke M.ace en Tyas M.ace en Dean M.ace en Dane
is Mace een meisje of jongen? Want ik vind dit een hele leuke meisjesnaam,...maar volgens mij is het een jongensnaam ofniet?? x en wij hadden ook Joolz
Jeetje wat een toeval zeg, wij weten sinds vandaag dat we zwanger zijn van de 2e, en onze zoon heet ook Mees...Dus ik ga even fijn meelezen in dit topic!! X Succes met je zwangerschap!
Mace & Alec & Ilvy Hoorde overigens onlangs ook de naam Jaxx in mijn omgeving ( niet mijn smaak, .. maar misschien voor jullie wel? )
wauw wat een goede reacties! Blijf vooral posten, alle suggesties zijn welkom! Ben al druk aan het nadenken, vanavond maar eens overleggen met manlief!