Hoihoi, Ik heb twee dozen keurige positiekleding staan, die ik never nooit meer ga passen omdat ik 30 kg ben afgevallen Bij interesse zal ik foto's maken en het posten
Ik heb één prachtig donkerbruin zomerjurkje in 42, een beetje netjes en nooit gedragen. Verder vooral veel shirtjes, tuniekjes en wel keer jurkjes maar die zullen voor mt 42 te groot zijn...
Nou, gelukt hoor Dit is een superfijne Noppies Tankini in XL/XXL die ik droeg met maat 44 en maat 46. Er zitten softcups in en de top valt mooi over je buik, het broekje valt onder je buik. Ik ben niet zo goed met prijzen bedenken, maar hij was best duur dus ik dacht aan...15 euro? Doe anders maar een voorstel
Cocktailjurkje van Innana uit Eindhoven maat L Helaas doet de foto het jurkje geen recht, daarom heb ik hem heel even aan gedaan zodat je de prachtige halslijn ziet. Ik was er meteen verliefd op, maar toen ik het aankon was ik er al uitgegroeid en heb ik het dus nooit kunnen dragen Het is een klassiek, recht model wat smal aansluit in de taille (net onder de borst). Lengte is iets boven de knie. Het was een duur jurkje, ik zou er graag 25 euro voor willen hebben (maar nogmaals, doe gerust een bod!)
Verder nog een heleboel topjes en shirtjes. Daarvoor zou ik 4,50 per stuk willen en voor jurkjes 9,50 Bij veel verkoop tegelijk kunnen we wellicht één prijs maken Ik heb een hele reeks positie/bv topjes en shirtjes van de H&M (Maat L, gedragen bij mt 44/46) in de kleuren wit, zwart, lichtroze, grijs/zwart en blauw/grijs, 2 mouwloos (roze en wit) als met korte (zwart) 2 met lange mouwen (grijs/zwart + blauw/grijs), die dingen zijn heerlijk! Het lichtroze topje is een voorbeeld. Het onderste shirtje is een tuniekje van prenatal, het is paars. Ik persoonlijk vond het echt te kort om als jurkje te dragen, maar wie weet als je heel klein bent Ik heb nog meer, maar de kindjes vragen om aandacht dus indien gewenst kom ik erop terug!