hi allemaal, Ik vroeg me af of iemand misschien hier meer van weet en/of me gerust kan stellen. We hebben dit traject voor het eerste PKD screening toegepast (DNA screening op de poollichamen die het embryo op dag 1 en 2 afscheid- een exacte kopie van het DNA in het embryo zelf). Daardoor vielen er 5 van de 8 embryo’s af met uiteenlopende chromosomale fouten. 2 embryo’s die 100% in chromosomaal orde waren en op dag 5 blastocyste waren zijn teruggeplaatst, en afgelopen week voor het eerst in ons leven een duidelijke positieve test en zeer geruststellend hcg. Dus waar maak ik me zo druk om he zou je denken? Ga genieten! Maar ik ben ontzettend bang dat het nu toch misgaat, dat er straks misschien een leeg vruchtzakje of geen hartslag te zien is. We hebben ook wel 3 miskramen gehad dus waar mijn angst vandaan komt snap ik wel, maar aangezien de meeste miskramen lijken te komen door chromosomale afwijkingen zou ik denken dat we dit keer meer kans hebben op een gezonde zwangerschap? Iemand ervaring met PKD die weet hoe dit zit en die me met feitjes even rustig kan houden tot de eerste echo?