Ik heb 2 nub foto's hier. Beide van 13w1d. foto 1: meisje? foto 2: jongen? Nu hoor ik op een ander forum dat foto 2 gedraaid kontje heeft waardoor het deel van bovenbeen de nub is en daar door een jongen lijkt? Wie denkt er ook zo over of juist niet?
Op foto 1 is de nub bijna niet zien (kontje ligt te diep) .. gezien het termijn (voorbij 13 weken) kan men denken dat de nub niet meer goed te zien is omdat het aan het intrekken is (tot clitoris). Op foto 2 is de nub echt overduidelijk te zien!!! Dit is absoluut NIET het bovenbeen (of het bovenbeen moet vanuit de buik komen :S)!! Ik ben er voor 95% zeker van dat jij een jongen verwacht!! Het kindje ligt ook absoluut NIET gedraaid .. maar juist enorm mooi recht!!
Foto 2 aanhouden Ik zeg duidelijk een jongetje Met 13 weken kun je het geslacht zelf al zien en al balletjes die nog moeten indalen in de buik (alleen met zeeeer geavanceerde apparatuur) Hier met 13+4 al duidelijk schaamlippen en clitoris te zien, en bij vergelijkbare echo's met 13 weken duidelijk een piemeltje met kleine balzak en balletjes in de buik Deze staat zover omhoog dat ik zeg dat het een jongetje is Foto 2 is duidelijk de nub en het kindje ligt juist erg goed en niet gedraaid
Nou super leuk! Ik heb al een meid van 19 mnd oud en een zoon van 8 mnd oud... Stiekem wel leuk 1 meid zometeen waar ik mee kan tutten... scheelt weer in de kosten hahahaha... Nou, 31 juli om 12:15u heb ik een pretecho. Dan 16w1d ver. Als het goed is weten we dan het geslacht zeker. Zo ook bij mijn andere 2 kindjes. Dus ben rete benieuwd. Thx dames!