Na ruim een jaar hebben we eindelijk toestemming om voor een 2de te gaan. Nu het dilemma mijn contract wordt in december verlengd daar is nu geen twijfel, maar wat als ik dan zwanger zou zijn? Aan de ene kant heb ik zoiets van dat zou toch geen probleem moeten zijn ik doe mijn werk erg goed. Toch denkje er wel over na. Maar de wens is best groot vooral omdat we iets meer dan een jaar niet zwanger mochten worden en toen het per ongeluk wel gebeurde het ook meteen fout ging. Dus wat is nu wijsheid wachten of er toch voor gaan. Onze eerste word in augustus 3 dus we zien het leeftijdsverschil alleen maar oplopen. Echt wat is dit lastig ze.
Natuurlijk heel persoonlijk dit.. maar ik zou er alleen niet voor gaan als je zonder dit werk niet kunt. Ook al heb je een vast contract of niet, in deze (slechte) tijden heb je wat werk betreft eigenlijk nooit zekerheid. Dit is ook de reden waarom wij er nu wel voor gaan.. ook mijn contract verloopt in dec, detachering nog wel.. maar dat zien we dan wel.. als het moet kan je altijd wel een baantje vinden.. al is het misschien niet even leuk.. werk is er altijd wel...toch??
Ik zou er wel voor gaan. December duurt nog erg lang en als ze je niet aan willen houden vanwege een zwangerschap is dat wel erg krom. Bovendien heb je geen zekerheid dat het meteen raak zal zijn.
Ik zou er ook gewoon voor gaan: mocht je contract toch niet verlengd worden, dan heb je de opvang van de WW. Werk vind je altijd wel weer anders, kids krijgen is niet altijd even vanzelfsprekend, heb je zelf al wel ervaren, dus dat zou ik zeker niet aan de kant schuiven vanwege werk....!
Ik zou er ook voor gaan. Wat ze hierboven ook al zeggen, je weet niet hoe het loopt. Misschien duurt het wel nog een jaar voor je zwanger bent. En dan baal je enorm als je niet eerder er voor bent gegaan. En als ze je willen houden, omdat je nu je werk goed doet, zal dat toch geen probleem moeten zijn. Maar ja zo wel weet je dat ook en wil je daar dan nog wel werken? Maar ja de beslissing moet je zelf nemen. Wij zijn er ook voor gegaan, ook al weet ik dat ik nog stage moet lopen tot 1 februari. Uiteindelijk ben ik blij dat we er voor gegaan zijn, want nu 5 maanden later ben ik nog niet zwanger en kan dus mijn stage gewoon afmaken.
Hoi Vogeltje, Ik zou er ook voor gaan! Met het werk komt het vast wel goed! dit is de kans om het leeftijdsverschil zo minimaal mogelijk te houden. Wat je werk betreft dat komt ook vast wel weer goed!!! Oja, er zijn altijd wel 10 redenen te verzinnen om iets(nog) niet te doen en kan je later spijt krijgen. Maar van de dingen die je doet (gedaan hebt) heb je zelden spijt Succes!
Hey meis, Ik zou er ook voor gaan! Je beschrijft zelf al dat dit iets is wat jullie heel graag willen! Je doet je werk goed dus waarom zou je contract niet verlengd worden? Succes met jullie keuze!!! Liefs, Marleen
Bedankt voor jullie reacties. Eigenlijk is de keuze ook al wel gemaakt denk ik, maar het is gewoon weer eng om eraan te beginnen. Zou dat de vorige keer ook zijn geweest, kan ik me niet herinneren.
Persoonlijk zou ik er ook voor gaan! Je weet nooit wanneer je weer zwanger mag raken. Wie weet duurt het nog best wel een poos.
Ik zou er ook voor gaan. Wij waren net weer begonnen toen ik te horen kreeg dat ik ontslagen zou worden. We hebben even 1 seconden getwijfeld maar zijn er gewoon voor gegaan. Gelukkig mochten we snel weer zwanger worden maar wie weet had het nog een poos geduurd. Bij ons zat er 10 maanden tussen toen we weer begonnen en ik vond het alweer spannend en eng haha. Ik kon me sommige dingen ook niet meer herinneren, best maf. Suc6 i.i.g.
Ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde. Mijn contract is wegens reorganisatie inmiddels ontbonden. Wij waren al begonnen voordat het contract werd beëindigd. Nu heb ik nog steeds niks nieuws maar dat is voor ons geen reden om ermee te stoppen. Natuurlijk hoop ik dat ik snel weer aan het werk mag gaan maar nog meer hoop ik op een zwangerschap. Ik ben nu 30+ en heb het gevoel geen jaren meer te kunnen wachten.
Ik zou er gewoon voor gaan, mijn contract werd gewoon verlengd terwijl ik met verlof was. Zou toch jammer zijn als je dan voor niets zo lang gewacht hebt. En misschien lukt het niet direct...