Hoi dames. Even iets met jullie delen Als ik af en toe een avondje weg ben en mijn man is bij onze dochter wil ze nooit slapen en gaat ze veel huilen enzo. Meestal kom ik thuis en dan knuffel ik haar en leg ik haar weer in bed en slaapt ze en hoor je haar niet meer... Lullig voor man lief Ruiken ze gewoon als. Je weg bent ofzo?
t zelfde probleem hier. tegenwoordig houden we haar op, tot ik weg ga (naar yoga, dus dat is max 19.30 u) en dan zwaaien ze me samen uit. dat helpt goed en gaat ze zonder mopperen slapen. soms kwam ik terug van yoga, helemaal zen, moest ik dat spook nog in bed krijgen om 22.00 u maar idd.. dan was een kus en knuffel genoeg. kinderen.. je kan beter kippen houden
nope... geen last van... zl slaapt overal en het maakt(te) niet uit wie hem op bed lag. nu al zeven dus gaat nu zelfs alleen naar bed... ik mag niet eens meer mee.
Nee hier geen last van gelukkig! Zou ook wat zijn met alle avonddiensten die ik werk..... Maar goed ze zijn eraan gewend, scheelt misschien
hier net zo. mijn man houdt haar nu maar op. En ik plan het zo dat ik niet de avonden weg moet als ze op tijd naar bed moet voor de peuterschool. Het wordt wel makkelijker nu, dus ik heb goede hoop dat ze binnenkort wel door papa op bed gebracht wil worden. We brengen haar nu volgens vast bedritueel naar bed: papa poetst tanden en leest voor en mama komt vervolgens nog ff knuffelen. we breidden papa zijn taken steeds meer uit
Geen last van. Maar mijn man legt ze vaak in bed, of ik nu thuis ben of niet. Ze zijn het dus gewend. En ze slapen ook geregeld bij opa en oma als ik nachtdienst heb.
Gelukkig geen last van. Ik geef bv en zoonlief valt meestal bij me in slaap tijdens het drinken (wil het afleren, maar is ook een prachtig momentje). Laatst voor het eerst in 3 maanden dat ik een late dienst had, was erg benieuwd hoe dat zou gaan, maar was super gegaan. Vraag me nu vooral af hoe het zou gaan als ik ook s nachts niet thuis zou zijn, aangezien hij s nachts nog komt voor een voeding.
Hier was dat ook een tijdje. Gewoon even doorgezet en als oplossing bedacht dat we hem ieder om de dag in bed leggen. Zo is hij er gewoon aan geraakt om ook door papa te slapen gelegd te worden. En ieder heeft zijn eigen manier, papa doet het anders dan mama maar dat weet hij. Als hij wakker wordt 's nachts of 's ochtends is het wel eerst mama die hij roept...
Gelukkig niet want ik werk soms ook s'avonds Hij doet ons zoontje wel nooit een slaapzak aan als ik ook thuis ben, hij doet het welcals ik op mijn werk ben maar omdat hij het nooit wil doen als ik thuis ben vraag ik me wel eens af hoe hij hem die slaapzak aandoet
Hier in het begin ook dat dochterlief niet wilde slapen als ik er niet was. Maar ze is er nu aan gewent dat mama er soms niet is, en gaat gewoon slapen. Ze weet dat ik er toch ben in de ochtend als ze wakker word
Nee gelukkig daar geen last van . Overdag is het wel 'mamahangen' en is papa meestal niet goed genoeg (ocharmen ml ), maar om 19u is haar kaarsje echt wel uit en gaat ze zonder problemen slapen. Maakt niet uit wie haar in bed legt. Van zodra ze de matras raakt zijn haar ogen al zo goed als dicht haha .