wie gaat ook naar het radboud in nijmegen?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by f0rever, Aug 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi hoi

mijn man en ik gaan naar het radboud in nijmegen om te hopen dat we daar ons eerste wondertje mogen verwachten...

hier kun je dan ook vertellen welke ervaringen je hebt met het radboud en of je in het begin staat van de hele medische molen of dat je al een heel stuk verder bent...

groetjes f0rever

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hoi hoi :)

Hier vorig jaar in het radboud geweest voor vruchtbaarheids onderzoeken.. Heb er goede ervaringen mee en goede artsen :) Ik zou in een traject komen van ivf maar toch spontaan zwanger geworden waardoor het niet meer nodig was.
    Wil jullie heel erg veel succes wensen en hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn :D

3. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoi hoi bedankt alvast voor je reactie..

jullie zouden dus net in de mallemolen komen en toen was je dus spontaan zwanger :)

gefeliciteerd !!!

hoe ver ben je nou??/

groetjes

4. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ja inderdaad :D Kwam als een totale verrassing !! Ik ben nu 38 weken 2 dagen dus op het eind

liefsss

5. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    wat geweldig leuk !!!

en om welke reden moeste n jullie naar radboud lag het aan de man of vrouw??

hoop niet dat je het vervelend vind dat ik dat vraag :)

liefs

6. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Nee hoor is niet vervelend :) Vragen staat vrij .. Het lag eigenlijk een beetje aan beide .. Ik heb pcos en mijn manneke die heeft een te lage zaad productie :)

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    ok :) wat fijn dan dat jullie toch spontaan zwanger zijn geworden...

mij manneke die heeft ook een slechte zaad productie en bij mij eigenlijk alles prima.... maar toch wil niet lukken :(

en aan welke behandeling hadden jullie anders moeten beginnen..

liefs

8. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wij zijn ook onder behandeling in het Radboud! Sinds vorige week weer voor een 2e kindje!

Hebben echt hele goede ervaringen! :) (van feb '09 tot maart '10 voor een 1e kindje daar onder behandeling geweest).

Veel succes! Weet je al wat voor behandeling je moet krijgen? Iui/ivf/icsi of iets dergelijks?

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

Jan 18, 2010
    1,537
    0
    36
    Ook wij gaan naar het Radboud ziekenhuis. We hebben eerst 3 IUI behandelingen in een regionaal ziekenhuis gehad en zijn nu doorverwezen naar het Radboud voor IVF/ICSI.
    Over 3 weken hebben we onze eerste afspraak, spannend dus.
    Bij mij is verder alles goed, maar de zaadkwaliteit bij mijn vriend is vermindert vandaar dat we in de MMM zitten.

Sweetangel, spannend voor jullie zeg. De kleine kan ieder moment komen.

Sinja;
    Fijn om te horen dat jullie zulke goede ervaringen hebben. Spannend dat jullie weer gaan beginnen voor een tweede.

10. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    @sinja wij hebben 4 oktober een evaluatie gesprek omdat wij naar huis zijn gestuurd met probeer het nog maar een half jaar ... dus wat wij preces gaan krijgen weet ik nog niet..

@all : ik ben heel blij dat jullie hier je ervaringen willen delen... want dan weet ik wat me een beetje te wachten staat...

@nienke : spannend hou ons op de hoogte

liefs f0rever

11. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
  12. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    @ forever ja belachelijk !! Ze willen echt overal geld aan verdienen vind het verschrikkelijk ! en om terug te komen over je vraag welke behandeling er was sprake van ivf :) in dec 2010 hadden we een afspraak daarvoor staan maar was niet meer nodig kon ze opbellen met het nieuws dat ik zwanger geworden was in november :D

@ Nieke het is inderdaad erg spannend !! Hoop dat ze niet al te lang meer wacht :)

Wil alle dames hier alle geluk wensen en dat het maar snel raak mag zijn !!!

13. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    @ sweet : heb je de petitie ook getekend??? en dankje voor het beantwoorden van mijn vraag :) en voor jou is het helemaal spannend je kleine meisje kan elk moment komen aankomende week spannend !!!!

ik hoop echt dat het kabinet dit er niet door krijgt want anders is onze kans op een wonder wel verkeken...

liefs

14. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Ja had hem al ondertekend :) Hoop inderdaad dat het niet doorgaat !!

15. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    @sweet : ik hoop het ook niet want dan doe ik ze wat in het kabinet hahaha

16. Sweetangel28

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    hahahaha dan help ik je mee :p

17. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    f0rever spannend zeg! Hopelijk kunnen jullie eerst met IUI starten! En hpelijk snel raak. Dan hoef je niet voor ivf/icsi en heb je ook niets te maken met die vergoedingen die ze willen verminderen :x:(

Sweetangel wat geweldig zeg dat jullie nog voor je 1e ivf zwanger zijn!!! Zoooo fijn dat je die behandeling niet hebt hoeven doen! En een meisje, dat is ook zó leuk :D

Nienke, jullie nu dus ook voor ivf/icsi! Spannend, misschien starten we wel ongeveer gelijk! Hopelijk is het bij jullie ook snel raak!!!

Wij zijn nu ook snel voor een 2e gegaan vanwege de vergoedingen. Vorige week de 1e afspraak. Nu moet Sinjaman volgende week nog een uitgebreid zaadonderzoek doen en verder is er weer bloedgeprikt omdat de uitslagen maar 2 jaar geldig waren voor ivf/icsi. 30 augustus krijgen we alle uitslagen en worden we waarschijnlijk direct weer op de wachtlijst geplaatst. Als er tenminste zaad wordt gevonden (dat is bij ons niet altijd het geval helaas). Wel weer heel spannend, hoewel ik er toch anders in sta dan toen we nog geen kindje hadden, stuk rustiger en minder wanhopig. Nu althans nog wel ;)

18. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    @sweet : dat zeker had ook niet anders verwacht hahahaha

@sinja : spannend allemaal maar weer afwachten dus .... ik hoop met je mee dat er wat zaad gevonden wordt en dat er snel een tweede wonder voor jullie mag zijn...

@ hier vanavond gezellig gebowld met me man en vrienden :) en nu zo weer lekker op bedje want morgen weer vroeg dag....

19. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    hoe gaan jullie er mee om (al je gevoelens)

ik schrijf het op een soort van dagboek.. alleen dan wel soms verzuimen.. omdat er dan eigenlijk weinig gebeurt...

hoe doen jullie het?

liefs

20. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Bij onze dochter hield ik een weblog bij. Vanaf het moment dat we op de wachtlijst zijn geplaatst voor ICSI. Ook vooral om onze familie en vrienden op de hoogte te houden en het voor hen ook duidelijk te maken wat het allemaal inhoudt enzo... Op die manier heb ik ze ook 'verteld' wat er bij ons aan de hand is. Kregen namelijk ook veel opmerkingen wanneer wij eens een kindje zouden krijgen en meer pijnlijke opmerkingen.

Nu hou ik eigenlijk niets bij. Maar ben van plan het wel ergens op te schrijven/te typen ergens in een bestandje.

Share This Page