Ik zie echt door de aanbieders de hotels niet meer! Heeft iemand een tip voor een goed, betaalbaar (jeetje wat is Turkije duur geworden!) kindvriendelijk, All-in hotel voor in juni? Wij gaan met een peuter van 3,5 en een dreumes van 1,5, dus we zullen niet veel uit het hotel kunnen. Daarom zoeken we een hotel waarin we ons wel kunnen vermaken de hele dag.. Dank alvast!
een hotel waar je de hele dag kunt vermaken is club golden beach in side, maar deze is wel prijzig dit is echt een top hotel, maar ik zal een speuren op internet of ik wat tegenkom..... de reis naar het hotel (van vliegveld ) moet natuurlijk ook niet al te lang zijn
de voyage hotels wij gaan over 2 weken weer naar voyage sorgun maar ze hebben er verschillende ik vind het niet duur voor wat je er krijgt je hoeft het park niet uit zelfs een heuse kermis dus ik zeg VOYAGE HOTELS ZIJN TOP(IK KRIJG GEEN KORTING HOOR) groetjes debby
Royal Wings in Lara. Zijn we vorig jaar geweest en ben er helemaal tevreden over. Mooi 5 sterren hotel (all in) waar heel veel te doen is. Leuike mini-club en mini disco, speeltuin en zelfs een aqua park met 10 glijbanen en een mini kermis.... Wat wil je nog meer??
wij gaan in juni naar club yali hotels en resorts in gumuldur vlakbij bodrum. wij zijn met z'n 4ren waarvan 2 kids 1 van bijna 2 en 1 van 4, kosten voor 10 dagen 1650,- euro.
Ik lees ook even. Mee wij gaan. Ook in juni en moetwn ook nog boeken we willen naar side 10 dagen ook all inn met twee. Kinderen 8maanden en 2,7 jaar