Hevige eisprong ? En zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door soraya24, 28 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soraya24

soraya24 Actief lid

22 jan 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo ik wil eigelijk twee dingen weten.
    Wij zijn nu de 5e keer in gegaan van iui zit op wachtbankje dus
    Maar moed beetje in de schoenen gezakt bah !

Alleen Deze keer voelde ik me eisprong zo erg wn deed zo veel pijn
    En hield ruim een dag aan :( zere borsten weet hoort bij eisprong
    Maat normaal heb ik een x een steek en dan klaar maar heb nu gewoon pijnstiller geslikt VOOr me ei sprong .
    Zou dit voordelen kunnen hebben voor een eventuele zwangerschap ?
    Of mensen zelfde gehad en toch zwanger ? Ben erg benieuwd

En me 2e vraag is,
    We zitten na deze behandelingen ook te denken
    Om icsi te gaan doen maar als k de verhalen lees en hoor
    Over de punctie wordt daar niet blij van ma heel erg bang en verdrieitg doet het echt zon pijn ???
    Begreep dat de tp "geen" pijn doet .
    K hoor graag jullie ervaringen !

Dank je wel kus soraya

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    He Soraya,

Ik heb ook altijd veel pijn bij een eisprong en moet daar ook soms een pijnstiller voor nemen. Nu ben ik zelden ongesteld en nu helemaal niet meer door medicijnen dus misschien dat het daar aan ligt. Maar ik heb wel vaker gelezen dat sommige vrouwen er veel last van kunnen hebben.

Ik doe IVF en zal over 15 dagen een punctie hebben. Ik ben er wel zenuwachtig voor maar de eventuele pijn is voor mij geen reden om het niet te doen. Je krijgt goede pijnstilling en sommige vrouwen vinden het heel erg meevallen dus ik houd mij daar aan vast. Mag ik vragen waarom je gelijk naar ICSI overstapt en niet eerst IVF? Succes in elk geval.

3. soraya24

soraya24 Actief lid

22 jan 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lizinlonden,

Bedankt voor je reactie , de buikpijn was dus niet voor niets ik had er een fikse blaasontsteking bij, mrt veel bloed verlies schrok me dood , urine ingeleverd , gaf fout aan met testen voor blaasontsteking maar na aanleiding van me klachten pijn met plasse. Alles kreeg k toch antibiotica voor blaasontsteking nu na 4 dagen gaat al beter geen pijn meer en geen bloed verlies gelukkig. Nog steeds op wacht bankje wat zijn die dagen slopend zeg bah bah.
    Ik heb eigenlijk geen idee waarom k zou over stappen heb veel verhalen gehoord over icsi , maar misschien als ik een intake heb over eventuele ivf mis denk k daarna zou positief en doe ik dat!
    Wil me nog niet richten
    Volgende stappen maar zou wel moeten stiekum 😊aangezien k nu in ne 5e iui zit 😊 hoop dat raak is en anders nog ma een x en dan verder zien! Blijft spannend su6 met alles !
    Kuss

Deel Deze Pagina