Een tijd echt gedacht dat 2 genoeg was...maar sinds een tijdje wil ik zo graag nog een derde kindje,het voelt alsof het nog niet klaar is ofzo. Mijn man wil alleen absoluut niet... Wie herkent dit?
Ik herken dit heel goed. Ik zie ook dat mijn 2 kinderen uit het zelfde jaar komen. Ik loop ook al een hele tijd met deze wens. heb het er heel goed met mijn man over gehad( was ook tegen), wat houd het in een 3e erbij en wat zijn de voor en nadelen. Maar we hebben besloten er toch voor te gaan. Vertel je man wat je voelt en hoe graag je dit wil en de positieve kanten van een 3e, hopelijk komen jullie eruit, suc6
Wat leuk voor jullie! Wens jullie veel succes,hoop dat het snel zover is! Mijn man wil echter echt niet,ook hebben we alle bababy spullen al weggedaan...
ook wij hebben alle spullen verkocht. toen de jongste een jaar of 2 was. Moeten nu dus ook weer alles aanschaffen maar is mogelijk, hihi. Heb het er nog eens goed over op een rustig moment en laat goed je gevoel zien en horen.
Ik ken het! Ik heb twee kindjes, uit 2009 en 2011. Ik wil ook heel graag een derde, manlief wilde ook niet maar ong. een week geleden zei hij eerst nee het is zo druk genoeg en ook financieel wil je ze wat te bieden hebben...toen was het even stil en zei hij; voorlopig in ieder geval nog niet!! Dus ik ben al heel blij dat het geen harde nee is al is het ook nog geen ja.... Ik merk dat ik er gewoon heel erg mee bezig was en nu ook nog wel maar ik heb iets meer rust omdat ik mijn droom toch misschien nog mee ga maken! Wat zijn de argumenten waarom hij geen derde wil? Praat er over en idd jouw argumenten ook zeggen en kijken wat hij daarvan vindt. Hopelijk draait hij nog bij!
Wij vonden twee ook mooi. Ik kreeg kriebels en een nee van manlief. Na lange praten vind ook hij een derde leuk. Wij gaan er ook voor. Waar twee eten kunnen er ook drie eten.
Mijn kids zijn ook van 2007 en 2009 Wij wilden er eerst 3 maar mijn man bleef na de 2e maar zeggen dat hij er niet nog een wilde, in eerste instantie vond ik dat prima, het was zo al druk genoeg. Maar de laatste tijd wel het steeds makkelijker, de kinderen worden zelfstandiger en mijn jongste gaat volgend jaar ook alweer naar school. Daardoor begon het bij mij weer te kriebelen en ik heb dit ook aangegeven bij mijn man, hij zei eerst weer nee. Maar ik heb het gewoon af en toe genoemd dat ik echt graag een derde wilde en ineens ging hij zoeken naar auto's waar 3 kindjes inpassen Dat was eigenlijk zijn manier om te zeggen dat hij om was En nu zitten we in ronde 3. Oh wij hebben trouwens nog wel alle babyspullen op zolder liggen. Alleen moeten we een ledikant kopen, die is gesneuveld bij de 2e en hij is toen direct naar een peuterbed gegaan.