hoe halen jullie de vlekken uit de kleren? iedere keer spuugt ze hier haar nieuwe en net schone kleren onder...geen ramp natuurlijk maar hoe krijg ik die troep eruit...en staan jullie er dan iedere keer op te schrovven of doe je t in een emmer laten staan tot je gaat wassen? alle tips zijn welkom
Citin Vlekkenspray even erop sprayen en meewassen ik krijg er tot nu toe alles mee uit zelfs vlekken die er al in zaten maar die ik er al een tijd niet uit kreeg
doen jullie de bevlekte kleding dan gewoon in de mand of spoel je t eerst met die spray of hoe pak je dat aan want ik was met witte en gekleurde reus...nou ik krijg het er niet uit hoor
als ik kleding met een vlek heb bv worteltjes ofzo dan spray ik het spul er meteen op en was het dan met Ariel en vlek is weg
Hallo, De meest hardnekkige vlekken krijg ik er 100% uit wanneer ik de kleren met vieze vlekken een nachtje voorweek in een emmer met warm water en een lepel Vanish Oxi Action (hiervan een sopje maken en laten weken maar). De volgende dag de kleren met de gewone was meedraaien. Tot nu toe gaan alle hardnekkige vlekken er zo uit!
Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben met Biotex spray, laatst gebruikte ik shout dat ging ook wel goed. Maar waar ik het meest tevreden ben is groene zeep van Unicura! Voordat je het in de wasmachine gooit even goed met die zeep invrijven( nat)! Als zijn luier weleens uilekt( poep) spoel ik het ergste af en dan even laten inwerken met die zeep ( hoeft niet eens zo lang, rond 30 min hangt af van de vlek). Ik was het zo uit, hoeft niet ees in de wasmachine! Echt een super spul!
Ik ben best lui dus doe niet aan voorwassen en inweken of wat dan ook. Alleen als het er echt klodders eten enzo op zit, dan wil ik het wel eens afspoelen en zo de mand in. Voordat het de wasmachine ingaat, doe ik Ariel vloeibaar op de vlek en zo met de overige was meewassen. Ik heb tot nu toe alle vlekken eruit gekregen, van wortelvlekken tot tandjespoepvlekken