Innestelingsdip?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Mamavanhannah, 27 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanhannah

Mamavanhannah Actief lid

23 apr 2017
    178
    39
    28
    Vrouw
    Hoe zit het met de innestelingsdip? Hoe laag moet de temperatuur zakken om het een innestelingsdip te noemen en hoe lang duurt het? Kan er ook innesteling plaatsvinden zonder flinke temperatuursdip?

Ik zit nu op 8 dpo en vanmorgen zakte mijn temperatuur met 0,2 graad tov de vorige drie dagen... is dit nou innestelingsdip of eerder aankondiging dat ik vandaag ongesteld ga worden? Of kun je dat niet zien zo?

Bijgevoegde bestanden:

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Een innesteligsdip hoeft absoluut niet. Zelf ook niet gehad. Daarnaast kun je ook eigenlijk pas achteraf vaststellen dat het een innestelingsdip is geweest... het kan namelijk ook een "gewone" dip of voorbode van je menstruatie zijn. Als het inderdaad een innestelingsdip is, dan zou je over twee a drie dagen positief kunnen testen.

Overigens vind ik het ook niet een echte dip. Na je eisprong heb je namelijk al twee keer eerder deze temperatuur gehad.

3. Mamavanhannah

Mamavanhannah Actief lid

23 apr 2017
    178
    39
    28
    Vrouw
    Ja das waar erg laag is het niet.
    Maar blij te horen dat je ook zwanger kunt worden zonder innestelingsdip. Dan maar gewoon afwachten...

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.002
    15.621
    113
    Nabij Utrecht
    Eens met hierboven. Dit is geen dip ;)
    Jouw temp springt na je ei dus op en neer en dat is prima hoor :)

5. Mamavanhannah

Mamavanhannah Actief lid

23 apr 2017
    178
    39
    28
    Vrouw
    Inmiddels is mn temp weer een decimaal gestegen dus gaat inderdaad lekker op en neer... als ik nou zwanger zou zijn, moet ik dan verwachten dat ie nog meer gaat stijgen?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina