Ik wil deze ronde beginnen met ovulatie testen. Ik heb nu een cyclus gehad van 31 28 en 29 dagen. Moet ik uitgaan van de kortste cyclus of het gemiddelde? Ik ben nu op 26 okt voor het laatst ongesteld geworden, wanneer zouden jullie dan beginnen? En welk welk tijdstip is handig? Ik weet dat ochtend urine word afgeraden maar testen jullie dan bijv begin middag of avond?
Uitgaande van je kortste cyclus zou je dan de 23ste weer ongesteld moeten worden en dus rond de 9de je ovulatie. Uitgaande van je langste cyclus zou je de 26ste ongesteld moeten worden en rond de 12de je eisprong. Ik zou dan beginnen ongeacht je eisprong op de 6de. Ik zou beginnen met 1 test per dag tussen 11.00 en 15.00, zodra je een wat donkere test heb 2 keer per dag testen 1 tussen 11.00 en 15.00 en de 2de in de avond.
Zou je kortste cyclus aanhouden (28 dagen), eisprong rond dag 14, lh piek 2 dagen ervoor is dag 12, en dan zou ik nog iets eerder beginnen voor de zekerheid... Dag 9 of 10. (3 of 4 nov) Inderdaad niet met ochtendurine, alleen de clearblue moet met ochtendurine Ik testte vaak tussen 14 en 16u (wisselende diensten), en als hij heel duidelijk werd testte ik s Avonds en de volgende ochtend (met 2e urine) extra Wanneer op de dag je verder test maakt niet zoveel uit, als je elke dag maar rond dezelfde tijd test zodat je je piek niet mist. Ik dronk zelf 2 uur voor ik ging testen niet, en ging vanaf een uur ervoor niet meer plassen