Nou meiden, Ik moet jullie mening even hoor.... Vorige week woensdag en donderdag teste ik positief met mijn ovulatietests. En vandaag dus weer. En niet zo'n klein beetje... Echt een knaltest. Testlijn nog donkerder dan de controlelijn. Ik ging testen omdat ik echt vruchtbaar slijm had en buikpijn. En wat denk je: Ja, hoor! Positief! Wat moet ik hier nu mee??? Is toch wel erg raar...
Ik lees met je mee... Ik had dit ook. heb 31 aug. positief getest en afgelopen zaterdag weer en vandaag ook weer!! Maar ik ging testen, omdat ik maar buikpijn bleef houden.
als ik het goed begrijp heb je dus 12 dagen geleden positief getest met een ovutest? dan zou het goed kunnen dat je zwanger bent hoor, vandaar dat de ovutest nu ook positief aangeeft ik zou er over 2/3 dagen even een zwangerschapstestje tegen aan gooien
@Sweet84: O, dan zitten we in hetzelfde schuitje. Bij jou is het alleen al wat langer geleden. Bij jou zou het misschien kunnen duiden op een zwangerschap. Heb je al een test gedaan? @Oemromaissa:Nee, 5 dagen geleden had ik een positieve ovutest.... Ik snap er niks van....
Het kan heel goed voorkomen dat je 5 dagen geleden wel een LH piek hebt gehad (en dus posi testen), maar dat het eitje op het laatste moment niet is gaan springen. Dan worden de testen weer negatief en probeert het eitje nogmaals te springen. Als je dus dan weer die LH piek krijgt, (zoals vandaag dus) gaat het eitje een nieuwe poging wagen. Alleen met de temperatuurmethode weet je zeker of je eitje dan ook gesprongen is.
Een ovu test geeft dus alleen die piek aan en geeft dus geen garantie dat het eitje ook daadwerkelijk springt
Ok, tja tempen heb ik nooit gedaan... Dus dat weet ik nu niet. Maar we gaan maar weer aan de klus vanavond dan he haha. En we stellen het testen dan ook maar weer verder uit.... Beginnen die 2 weken weer opnieuw, haha... Bedankt voor je antwoord!