Vals positief ervaring CB digi ovutest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Poppenkop, 11 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Vandaag ben ik 15 dagen overtijd, na verschillende negatieve zw-testen, was ik vanaf dag 12 van m'n normaal gesproken cyclus begonnen met ovu testen.
    Vandaag had ik een positieve test, net als vorige maand.
    Wat ik me afvraag, kunnen deze testen ook vals positief geven? Of is dat echt niet mogelijk?
    Kennelijk is m'n ei vorige maand niet gesprongen, namelijk niet zwanger en ook niet ongesteld.
    Ik ga er van uit dat m'n ei nu morgen springt en geklust hebben we de afgelopen dagen :D, dus als ik nu over 14 dagen weer niet ongesteld wordt en niet zwanger ben, ben ik bang dat er wat mis is :(.

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik neem aan dat die test goed is.

Heb je elke dag rond hetzelfde tijdstip getest?
    Meestal is rond 12.00 uur het beste zegt men....

Als hij positief is en je klust op die dag is de kans dat je zwanger raakt groot.Maar het hoeft natuurlijk niet.
    Ik had vorige maand ook een positieve test maar ik werd ook gewoon ongesteld, dus ik ga deze maand weer testen.
    Dat zou wel mooi zijn, dat als je positief test en je klust dat dan iedereen meteen zwanger was ;)

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik denk dat TS bedoelt dat ze vorige cyclus en deze cyclus op de juiste dag een positieve ovutest heeft gehad.

Ik kan je er helaas niet mee helpen..

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik heb inderdaad op 12-8 positief getest en ben niet ongesteld geworden (en nog steeds niet ) hierna, maar ben ook niet zwanger!
    Nu had ik gister dus weer een positieve ovulatietest.

Deel Deze Pagina