Progesteronwaarde heel laag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door LindaS, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb dit onderwerp al bij 'zwanger worden' geplaatst, maar krijg geen antwoord.. Nu zie ik dat ik hier moet zijn, maar weet eigenlijk niet of ik twee onderwerpen mag plaatsen :eek: (mocht dit niet mogen; SORRY)

Aangezien ik nog maar 1 keer ongesteld ben geworden in een half jaar is de dokter wat bloedtestjes gaan doen.
    Op dag 23 van de cyclus heb ik bloed laten prikken om te kijken of ik wel een eisprong heb. Alles ziet er normaal uit (heb al meerdere onderzoeken gehad), alleen mijn progesterongehalte is 1,3 wat heel laag is en betekend dat ik geen eisprong heb gehad.

Nu ben ik benieuwd of het ook zo laag kan zijn als de eisprong nog zou moeten komen op dat moment? Ik ben namelijk nog steeds niet ongesteld en ben benieuwd of ik misschien pas na mijn bloedtest een eisprong heb gehad..? Gelukkig mag ik 2 juni naar de gyn en weet ik meteen hoe het zit, maar ik zou het zo fijn vinden als mijn lichaam het zelf zou doen!

Iemand hier meer ervaring mee?

Thanks alvast!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Niemand? :D

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Weet er niet heel veel van af, maar normaal gesproken stijgt je progesterongehalte na een (goede) eisprong. Geloof dat 15 de grens is, hieronder is niet goed. Maar of je dus wel of geen eisprong hebt/krijgt, dat weet ik natuurlijk niet. Hoop het voor je en anders hoop ik dat de gyn je snel verder kan helpen! Succes!

4. wolly

wolly Niet meer actief

Ik had al een berichtje voor je achter gelaten in het andere topic ;)
    Hopelijk heb je er iets aan.

Liefs wolly :)

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks voor de reacties! :D

Er zit weer niets anders op dan wachten! Ik heb zelf het idee dat ik rond koninginnedag pas mijn eisprong heb gehad en dat was pas een week na het bloedprikken, dus misschien is er nog hoop! :)

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn progesteron was een week na mijn eisprong ook een keer te laag. Nu heb ik clomid, er groeit iig een eitje!

Deel Deze Pagina