staat er in de gebruiksaanwijzing niet zoiets als aflezen na 5 minuten maar uiterlijk na 30 minuten? dat was eerder wel zo (weet ik vrijwel zeker). zelf had ik een paar maanden geleden ook een vage test. niet zo als deze maar toch...
Ricmar inderdaad dat stond in de bijsluiter die bij de oude verpakking zat. Heb de nieuwe er nu bij gepakt en daarin staat aflezen na exact 5 minuten. Minuten erna kan het vals positief worden. Dat is dus ook veranderd.. Weet niet hoelang die verpakking al veranderd is??
Had afgelopen week ook zo, n streepje, zie mijn bericht van eerder deze week. Misschien zijn ze inderdaad niet meer zo betrouwbaar.
En als het nu eens heeeeeeeeele lichte streepjes waren, maar deze zijn ook nog eens behoorlijk duidelijk.......en ik heb wel vaker 2 minuten te laat gekeken en dat scheelde niks aan de uitslag. Kijk, dat je na een half uur of zo gekke lijntjes krijgt, tot daar en toe, maar 2 minuten verschil??? Slechte zaak dit hoor. Maar even los daarvan, die middelste streep, wat jij een schaduwstreep noemt, wat voor een kleur heeft die??
vind net dit topic.. zelfde resultaat als mij http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/421210-hulp-gevraagd-gekke-kruidvat-test.html
en nog 1.... http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/418240-hele-rare-kruidvat-test-vanmorgen.html
Ik wou net reageren dat er idd meer topics voorbij zijn gekomen de afgelopen tijd met 2 streepjes, maar die heb je al gevonden. Vind het (al is het buiten de afleestijd) raar en onduidelijk. Bij mijn zoontje nooit een vals positieve test gehad maar toen we voor een tweede gingen wel 2 keer gehad. En dat was binnen de afleestijd. Maar dan 1 zo'n raar dun pennestreepje. De eerste keer is helemaal blij, maar ja alle testen daarna waren negatief. Ik denk echt wel dat de kwaliteit van de kv testen achteruit is gegaan! (trouwens, ik denk ook iets te zien tussen de streepjes.. raar hoor!)
Waar baseer je dat op dan? Streepjes zijn kaarsrecht.. bij niet goed doorlopen denk ik eerder aan vlekken en kromme streepjes.. zou kunnen hoor dat die niet goed doorgelopen is, maar snap niet hoe je dat dan ziet bij deze..
Nou een test die niet mooi doorloopt geeft gewoon vreemde streepjes en dat zie ik op jouw'n test. Neem aan dat ik niet hoef uit te leggen hoe dat werkt een test die niet goed doorloopt en hoe er dan streepjes kunnen ontstaan.
Hmm Love23 ik kan me niet indenken waarom een test die niet mooi is doorgelopen dit resultaat zou geven?
Oke een slecht doorgelopen test..kan maar de eerste foto echt niet hoor. En moet je eens kijken hoeveel topic of "slachtoffers" er zijn over/van deze testen. Dat is mij veelste toevallig. Ik heb zelf bij deze zwangerschap of gewoon witte testen gehad of een streep van een zwangerschap maar ik weet zeker dat er dames bij zitten die nu onderhand echt wel weten hoe een zw test werkt!!! Ik zou gewoon voortaan naar de etos gaan of toch via internet bestellen, dat is zo gepiept, anoniem en snel. Ik vind het ook echt te duidelijke streepjes, kan me best voorstellen dat mensen gaan denken dat ze zwanger zijn! is kv al gemaild dan door veel mensen? ik heb niet alles gelezen.
Volgens mij is kruidvat al vaker gemailed maar ze beweren dat er niks veranderd is. Ik hoorde veel goeds over Etos tov Kruidvat. Vandaag getest met Etos testjes maar wat een ondingen!
Ik ben het wel met sommige eens dat de kruidvat opeens minder fijn is geworden. Maar welke testen zijn dan wel nog goed? Bijna elke test is wel wat mee..... Maar misschien moet Aloha eens proberen er wat druppels wat doorheen te doen. Ik blij bij mijn mening dat de test gewoon niet mooi doorgelopen is en daarom deze vreemde streepjes geeft, komt wel vaker voor ....
Ik denk niet dat water veel nut zou hebben, daar gaan deze streepjes echt niet van weg en volgens mij had ze hem al gewassen. Dit heeft niks met doorlopen te maken, is gewoon een slechte test.
Etos geeft ook zo strepen stond in een van de twee links die aloha gaf. Dus das ook niet veel beter dan