Als het niet orgineel was, dan was de nieuwprijs ook geen 85 euro lijkt mij. Zou ook oplichterij zijn als zij een setje van 10 euro heeft gekocht terwijl zij 85 euro schrijft.
het viel me gewoon op dat haar woonplaats turkije is en dat ze daar veel D&G kleren verkopen die eigelijk niet orgineel zijn van D&G
wist niet dat ze daar allemaal neppers verkochten en jammer genoeg reageerd ze ook helemaal niet want wou de prijs weten
maar dan moet het pakje dus uit turkeije komen als iemand het wilt hebben kost veel verzendkosten dna
Ik weet toevallig dat Allahinkullu Nederlandse is, en regelmatig in Nederland is, dus waarschijnlijk stuurt ze het gewoon vanuit Nederland op.
ik wilde ook weten wat haar prijs is maar omdat ze niet meer reageerd nergens op hihi nou ja wie weet zal ze dat nog doen
Idd kopen ze de merken als D&G daar heel goedkoop. Het is dan niet orgineel, het verschil is meestal bijna niet te zien., Alleen door echte kenners denk ik. Als dit echt orgineel is wil ik heel graag de prijs weten wat je ervoor vraagt?
sorry sorry!! Ik heb een hectische week gehad en helemaal niet meer op zp geweest! Ik woon in turkije, maar het setje komt uit nederland en ik ben dan ook in nederland nu! Ik accepteer biedingen vanaf 50 euro..minder echt niet want het is hardstikke duur geweest en het is met het kaartje er nog aan. consider: het is dus WEL echt. het setje komt uit nederland en niet uit turkije.
ja voor minder gaat het natuurlijk niet weg. het kostte 85 euro. Dan kun je beter kijken bij iets tweedehands inplaats van nieuw. sterkte met iets anders leuks vinden!